Milliouni: Το E-mall του Ομίλου Σιακόλα "φλερτάρει" με το εξωτερικό

Τα «φτερά» του σε αγορές εκτός Κύπρου ετοιμάζεται να ανοίξει το κυπριακό Online Mall Milliouni, του Ομίλου Ermes, το οποίο άρχισε την λειτουργία του τον περασμένο Ιούνιο. 

Διαβάστε ακόμα: Που τοποθετούν τα χρήματα οι κυπριακές επενδυτικές
 
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, o Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Ermes, Νίκος Καρακόιδας, εντός του τρέχοντος μηνός, ο Όμιλος ξεκινά προσπάθειες για προώθηση του Online Mall εκτός Κύπρου, με καμπάνιες. Στόχος είναι να ανοίξει το κανάλι επικοινωνίας με χώρες του εξωτερικού, καθώς μέχρι στιγμής το διαδικτυακό εμπορικό κέντρο παραδίδει προϊόντα μόνο στην Κύπρο.
 
Ο κ. Καρακόιδας απέφυγε να αναφέρει τις χώρες, τις οποίες μελετά ο Όμιλος. Σημείωσε ωστόσο ότι δεν πρόκειται μόνο για χώρες της ΕΕ. «Υπάρχει μια λίστα χωρών από τις οποίες παρατηρούμε άμεσο  ενδιαφέρον, τώρα κάνουμε δοκιμαστικές διαφημίσεις στο εξωτερικό για να δούμε που υπάρχει καλή ανταπόκριση για να επενδύσουμε καλύτερα».

Διαβάστε ακόμα: Παίρνουν μπρος οι νέες πολυκατοικίες
 
Τόνισε πως φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον από σήματα (brands), τα οποία βλέπουν την Κύπρο σαν μια πιθανή αγορά που θα ήθελαν να βρίσκονται και βλέπουν το πλεονέκτημα του να συνδεθούν σε ένα τοπικό ηλεκτρονικό marketplace. Οι εταιρείες στο εξωτερικό, πρόσθεσε ο κ. Καρακόιδας, είναι πιο ώριμες στο να κατανοήσουν τι είναι αυτό που θέλουν οι καταναλωτές και συνήθως οι συμφωνίες με μάρκες του εξωτερικού είναι πιο γρήγορες σε σύγκριση με ένα τοπικό κατάστημα στην Κύπρο, στον ιδιοκτήτη του οποίου πρέπει να προσπαθήσεις να εξηγήσεις τον τρόπο λειτουργίας ενός ηλεκτρονικού εμπορικού κέντρου. «Οι ξένοι είναι πιο έτοιμοι τεχνικά στο να συνδεθούν και υπάρχει και μια μεγαλύτερη ωριμότητα εκ μέρους τους στο θέμα της κατανόησης των πλεονεκτημάτων του να λειτουργούν σε ένα marketplace περιβάλλον», πρόσθεσε.
 
Σε ότι αφορά πιθανές συνεργασίες του Milliouni με Κύπριους επιχειρηματίες, ανέφερε ότι υπάρχουν κάποιες, ωστόσο το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εκ μέρους συμπατριωτών μας επιχειρηματιών αναμένεται να προκύψει κατά το επόμενο βήμα λειτουργίας του ηλεκτρονικού mall, όταν δηλαδή ξεκινήσει να λειτουργεί στο εξωτερικό.
 
Ερωτηθείς για το κατά πόσο θα μεγαλώσει και ο αριθμός των brands, τα οποία διατίθενται μέσω του Milliouni,, ο κ. Καρακόιδας ανέφερε ότι η ενίσχυση των επωνυμιών γίνεται μέσω brand aggregators, «άρα δεν είναι απαραίτητο η συμφωνία να γίνεται μάρκα προς μάρκα, αλλά μπορεί να γίνει με ένα multibrand site του εξωτερικού». Υπογράμμισε, επίσης, πως ο Όμιλος είναι ανοιχτός στο πως θα συνδεθεί με νέα σήματα.
 
Αυτή τη στιγμή το Milliouni.com διαθέτει μία μεγάλη προϊοντική γκάμα από επώνυμα ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ για τη γυναίκα, το παιδί και τον άνδρα, καλλυντικά, παιχνίδια, βιβλία, lifestyle gadgets, με παρουσία πέραν των 120 brands. 

Δειτε Επισης

Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. η απασχόληση στην Κύπρο-Τρίτη σε υπερειδίκευση εργαζομένων
Σε αυξητική τάση η αδήλωτη και παράνομη εργασία-Η έκκληση Παναγιώτου στους εργοδότες και τα νέα μέτρα
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)