Τάσεις κι Εξελίξεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Πώς, πόσο και γιατί αλλάζει το προφίλ του καταναλωτή -κυρίως των Millennials- σε Κύπρο κι εξωτερικό; Ποιες οι σύγχρονες αγοραστικές συνήθειες;

Στις μέρες μας, είναι σημαντικό για οποιοδήποτε επιχειρηματικό στέλεχος επιθυμεί να μπει στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο ή στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της e-επιχείρησής του, να (ανα)γνωρίζει τις τάσεις της εποχής καθώς και τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών του. Τα παραπάνω ερωτήματα είναι μερικά μόνο από τα πολύ ενδιαφέροντα κι επίμαχα σημεία που θα θιχτούν κι απαντηθούν μέσω απτών παραδειγμάτων, στο «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου». Ραντεβού την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 

Μεταξύ των ειδικών που θα δώσουν το παρών, είναι και η κα Moiza Saeed, e-Commerce Manager από την Zomato Dubai. Η παρουσίασή της έχει θέμα: “The most powerful social commerce trends”. Η κα Saeed εστιάζει στις βασικές μεθόδους e-Commerce που μπορούν να τεθούν σε εφαρμογή σε σχέση με τις γενικότερες τάσεις και τα σύγχρονα δεδομένα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Σύγχρονα πετυχημένα εμπορικά σήματα καλλιεργούν σήμερα την επικοινωνία κι ανοιχτή γραμμή με τους καταναλωτές, όχι σαν ένα απλό «όπλο» προσέλκυσής τους αλλά περισσότερο ως τρόπο ουσιαστικής κατανόησης κι εμβάθυνσης στις προτιμήσεις τους. 

Στόχος του «11ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου» είναι οι διεθνείς τάσεις κι εξελίξεις, όπως και πετυχημένα case studies από online καταστήματα (e-shops), που λειτουργούν ως παραδείγματα προς μίμηση, ικανά να δώσουν λύσεις και ιδέες στις κυπριακές επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν. Το Συνέδριο μιλά στη γλώσσα του Σύγχρονου Επιχειρηματία και προσφέρει όλα τα απαραίτητα εργαλεία κι εφόδια για ανταγωνιστική αυτοπροβολή και κερδοφορία. Αποτελεί, δε, οδηγό για την ορθή παρουσία των επιχειρήσεων στην online Αγορά.

Το «11ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου» αφορά κι απευθύνεται προς: επιχειρηματίες, διευθυντές, Εμπορικούς διευθυντές, λειτουργούς Διαφήμισης, Μάρκετινγκ κι Επικοινωνίας, digital managers και μάνατζερς τμημάτων, όπως και προς κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται ηλεκτρονικά, όπως επίσης και προμηθευτές, εμπόρους, εταιρείες Logistics, γραφεία που παρέχουν Ψηφιακές Υπηρεσίες κι επιχειρηματίες που έχουν δρομολογήσει την online τους παρουσία.

Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ 

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ
 

Πληροφορίες
Χορηγοί (μέχρι σήμερα)
: G.A.P. Vassilopoulos Group & SIX Payment Services (Europe) S.A. και Gloria Jean's Coffees
Οργανωτής: ΙΜΗ 
Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Gold και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κόστος συμμετοχής κι εγγραφές - ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Τερματίστηκε η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας-Πάνε σε συνάντηση Kition, συντεχνίες και Γ. Παναγιώτου
Συνεχίζεται η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας, έτοιμος να συνδράμει στην επίλυση της διαφοράς ο Βαφεάδης
Συνέδριο της Διεύθυνσης Ανώτερης Εκπαίδευσης του ΥΠΑΝ σε συνεργασία με την PWC Κύπρου
Για 8η χρονιά ΟΠΑΠ Κύπρου και Ερυθρός Σταυρός πορεύονται μαζί
Απεργίες κατά παράβαση των εργασιακών θεσμίων-Νομοθετική ρύθμιση στις ουσιώδεις υπηρεσίες
Έντονη αντίδραση ΚΕΒΕ για την απεργία στο λιμάνι Λάρνακας-Ρύθμιση απεργιών σε ουσιώδεις υπηρεσίες
ΟΕΒ: Απαράδεκτη η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας-«Η κατάσταση έφθασε στο απροχώρητο»
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: «Καθαρά με αγάπη, για τον Ερυθρό Σταυρό»
Γίνε επιστήμονας για μια μέρα στο Φεστιβάλ Επιστήμης που διοργανώνει το Paradox Museum Limassol & CP Foodlab
O Joseph Borghese ειδικός απεσταλμένος για άμεσες ξένες επενδύσεις (FDI)