Μια cross-industry συνάντηση με τον brand guru Martin Lindstrom

Μην χάσετε τον Martin Lindstrom, τον παγκοσμίως γνωστό και δημοφιλή brand guru, την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019 στους Χαρουπόμυλους Λανίτη, στη Λεμεσό. Ο κ. Lindstrom συγκαταλέγεται στους “World’s 100 Most Influential People” του περιοδικού Times, ενώ επάξια θεωρείται διεθνώς ως ένας από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες στον τομέα του Branding, με συνεργασίες από τη θέση του συμβούλου σε επιχειρήσεις-τιτάνες, όπως είναι η Coca-Cola, η Nestle και το Red Bull.
 
Η πραγματικότητα είναι πως οι επιχειρήσεις σήμερα απομακρύνονται από τον καταναλωτή, με έναν πολύ μικρό αριθμό εταιρειών να διατηρεί στενή επαφή με τους πελάτες του. Οι περισσότερες επιχειρήσεις στηρίζονται στα λεγόμενα «μεγάλα δεδομένα» (big data) –όπως είναι οι βάσεις δεδομένων και τα στατιστικά στοιχεία- προκειμένου να κατανοήσουν τις συνήθειες του πιο πολύτιμού τους συμμάχου. Ο κ. Lindstrom υποστηρίζει ότι αποτέλεσμα αυτής της «μεγάλης» εμμονής είναι, οι επιχειρήσεις να έχουν χάσει κάθε επαφή με τις ανάγκες κι επιθυμίες του πελατολογίου τους. Αντιθέτως, ο κ. Lindstrom προτείνει μια «μικρή» προσέγγιση που φέρνει κοντά στην επιχείρηση το «μεγάλο» της περιουσιακό στοιχείο: τον καταναλωτή! Και αυτή η προσέγγιση ακούει στο όνομα των «μικρών δεδομένων» (small data). Στο best-seller του, Buyology, o Martin Lindstrom προσδιορίζει τον όρο “small data” ως φαινομενικά ασήμαντες, αλλά ισχυρά ρεαλιστικές συνειδητοποιήσεις που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και οι οποίες, αν παρατηρηθούν και καταγραφούν σωστά, είναι ικανές να μεταβάλλουν εντελώς τον τρόπο λειτουργίας μιας εταιρείας όπως και την επιτυχία της.
 
Σκοπός αυτής της cross-industry συνάντησης με τον Martin Lindstrom στην Κύπρο είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες να βελτιώσουν τις υφιστάμενες στρατηγικές τους, αλλά και να τους θωρακίσει με τα κατάλληλα εργαλεία Μάρκετινγκ. Παρακολουθώντας αυτό το μοναδικό event, θα μάθετε:
  • Γιατί τα «μεγάλα δεδομένα» (big data) είναι άχρηστα από μόνα τους και πώς μπορεί η εταιρεία σας να προετοιμαστεί κατάλληλα για την επόμενη επανάσταση των data
  • Πως να «διαβάζετε» και να κατανοείτε τον καταναλωτή σας με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, με στόχο να ενισχύσετε τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας σας
  • Πως στο μέλλον μπορείτε να εξισορροπήσετε τη χρήση των «μεγάλων» και τα «μικρών» δεδομένων, προσθέτοντας έτσι μια νέα διάσταση και μετατρέποντας σε ουσιαστική επιτυχία τη συλλογή, φύλαξη, αξιολόγηση κι αξιοποίηση των δεδομένων στα οποία στοχεύετε
 
Η εκδήλωση θα διεξαχθεί στην Αγγλική. Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το event, κάντε κλικ εδώ
 
Η εκδήλωση απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και σε άλλα ανώτερα στελέχη από διαφορετικούς τομείς της Οικονομίας, όπως:
  • Μάρκετινγκ και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
  • Διαφήμιση
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
  • Ανάπτυξη επιχείρησης
 
Για ηλεκτρονικές Εγγραφές, κάντε κλικ εδώ 

Οργανωτής: ΙΜΗ
Χρυσοί Χορηγοί: Parimatch, So Easy Stores Ltd
Αργυρός Χορηγός: Iron Mountain Incorporated (NYSE: IRM)
Τον Martin Οδηγεί με Ασφάλεια η BMW
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Capital TV, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, REPORTER
 
Για περισσότερες πληροφορίες, το κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την IMH:
τηλέφωνο: 22505555 │ φαξ: 22679820
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
ΚΝΕ: Χαιρετίζει την έγκριση του νόμου Net-Zero Industry από την Ευρωβουλή
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Η CNP Ασφαλιστική τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας και Υγείας
Πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. η απασχόληση στην Κύπρο-Τρίτη σε υπερειδίκευση εργαζομένων
Σε αυξητική τάση η αδήλωτη και παράνομη εργασία-Η έκκληση Παναγιώτου στους εργοδότες και τα νέα μέτρα
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Εγκαίνια του Έργου «Κέντρο Επιχειρηματικής Καινοτομίας-Συνοικία Πολιτιστικών και Δημιουργικών Βιομηχανιών» (vid)