Webarts: Τι είναι το Social listening και γιατί το χρειάζεται μια επιχείρηση
08:28 - 04 Σεπτεμβρίου 2018
Μήπως γνωρίζετε αν κάποιος αυτή τη στιγμή σχολιάζει το Brand σας κάπου, οπουδήποτε στο κόσμο του Διαδικτύου; Έχετε υπόψη σας πόσες αναφορές γίνονται καθημερινά για εσάς ή και τους ανταγωνιστές; Αν αυτές οι αναφορές είναι θετικές ή αρνητικές ή αν γίνονται από άνδρες ή γυναίκες;
Τα πιο πάνω και άλλα πολλά μπορείτε σήμερα να τα γνωρίζετε έχοντας τη σωστή τεχνολογία που ακούει στο όνομα «Social Listening – Monitoring». Αυτή λοιπόν η τεχνολογία σας δίνει την δυνατότητα μέσα από εύχρηστα dashboard και reports να έχετε ένα ζωντανό «σύστημα παρακολούθησης» της επιχείρησης σας σε όλο το Διαδίκτυο.
Γιατί είναι χρήσιμο;
Οι πελάτες έχουν φωνή, η οποία είναι εύκολα προσβάσιμη σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια όπως το Facebook, το Twitter, τα blogs και άλλους ιστότοπους. Η φωνή αυτή, που μπορεί να είναι ουδέτερη, θετική ή αρνητική, καθορίζοντας τη φήμη σας στο διαδίκτυο. Το να έχετε στη διάθεσή σας ένα εργαλείο παρακολούθησης των κοινωνικών δικτύων και όχι μόνο θα σας βοηθήσει να κατανοείτε τι λέει ο κόσμος για σας, ώστε να αξιοποιήσετε στο πλήρες την επικοινωνία σας μαζί τους και να διαχειρίζεστε σωστά οποιαδήποτε αρνητικά γεγονότα προκύπτουν.
Διαβάστε περισσότερα για τo Social monitoring & Listening στην ιστοσελίδα της Webarts.
Η αλήθεια είναι πως η τεχνολογία αυτού του είδους δεν είναι καινούργια⋅ υπάρχει από την ανάδυση των social media.
Γιατί όμως είναι πιο «hot» τώρα;
• Τα δεδομένα των κοινωνικών δικτύων είναι πιο ισχυρά και ασκούν μεγαλύτερη επιρροή από ποτέ, έχοντας την ικανότητα να αποφέρουν πραγματική αξία ή ζημιά στην επιχείρηση σας.
• Η τεχνολογία αυτή σήμερα, είναι οικονομικά προσιτή ακόμη και για μικρές επιχειρήσεις, ενώ μερικά χρόνια πριν, μόνο μεγάλες εταιρείες μπορούσαν να πληρώσουν για τέτοιου τύπου τεχνολογίες
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα για την επιχείρησή σας;
1. Θα κατανοείτε τι λέει ο κόσμος για σας. Θα ενημερώνεστε κάθε φορά που ο κόσμος μιλά για την επιχείρησή σας στο Twitter, το Instagram, το Facebook ή οπουδήποτε αλλού. Αυτό θα σας βοηθήσει να νιώσετε τον παλμό του τι λέγεται για σας εκεί έξω.
2. Θα κάνετε Engage με τους πελάτες σας. Θα είστε θέση να βρείτε συζητήσεις που δεν υπάρχουν στα δικά σας κανάλια και οι οποίες θα σας βοηθήσουν να κάνετε engage και να ξεκινήσετε συζητήσεις με άτομα που σε διαφορετική περίπτωση θα είχατε παραβλέψει.
3. Δεν θα χάνετε ποτέ αναφορές στην επιχείρησή σας. Θα λαβαίνετε άμεση ειδοποίηση κάθε φορά που ένα ειδησεογραφικό site ή ένας influencer του Instagram κάνει μια αναφορά στην επιχείρησή σας σε κάποια ανάρτηση, και θα ενεργείτε ανάλογα.
4. Θα μπορείτε να προσδιορίσετε τους influencers σας. Βρείτε ποια είναι τα άτομα που κάνουν περισσότερο engage με την επιχείρησή σας (αυτοί είναι οι πρεσβευτές του brand σας). Θα μπορείτε, επίσης, να ανακαλύψετε ποιος είναι αρνητικός προς την επιχείρηση.
5. Θα παίρνετε σημαντικές αποφάσεις για την επιχείρησή σας. Το Social monitoring μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να καταλάβει ποια είναι τα κύρια προβλήματά της και ποια προϊόντα της είναι τα πιο engaging.
6. Θα παρακολουθείτε και θα κατανοείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές ή οι υποστηρικτές των ανταγωνιστών σας στο διαδίκτυο.
7. Θα βελτιώσετε την υπηρεσία υποστήριξης και φροντίδας των πελατών σας. Το να είστε σε θέση να προσδιορίσετε τα προβλήματα των πελατών σας στο διαδίκτυο θα αποτελέσει ένα εξαιρετικά θετικό εφόδιο για την παραγωγικότητά σας και τη φήμη σας.
Μάθετε περισσότερα για αυτή την τεχνολογία του Social Monitoring και ζητήστε ένα δωρεάν report για την επιχείρηση σας.