Άλμα στα ηλεκτρικά είδη και τα έπιπλα

Τη μεγαλύτερη αύξηση κατέγραψε το πρώτο επτάμηνο του 2017 τόσο ο δείκτης αξίας όσο και ο δείκτης όγκου του λιανικού εμπορίου που αφορά ηλεκτρικά ειδή και έπιπλα, την ώρα που συνολικά όλοι οι δείκτες του λιανικού εμπορίου κινήθηκαν θετικά.

Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, ο δείκτης αξίας κύκλου εργασιών του λιανικού εμπορίου εκτός μηχανοκίνητων οχημάτων αυξήθηκε κατά 5,9% το πρώτο επτάμηνο του 2018 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνοντας στις 110,7 μονάδες (2015=100).

Πρωτιά ανόδου στα ηλεκτρικά και τα έπιπλα
Η μεγαλύτερη άνοδος σε ποσοστό 11% παρατηρήθηκε στα ηλεκτρικά είδη και τα έπιπλα, με τον δείκτη να φτάνει τις 133 μονάδες την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2018 έναντι 119,8 μονάδες την ίδια περίοδο του 2017.

Αυτή η εικόνα είναι ενδεικτική της ραγδαίας ανάπτυξης του τομέα των ηλεκτρικών και των ειδών τεχνολογίας, ο οποίος παρουσιάζει συνεχώς θετικά πρόσημα.

Σημειώνεται ότι ο κλάδος των ηλεκτρικών ειδών και επίπλων κατέγραψε επίσης αύξηση 12,5% όσον αφορά τον δείκτη όγκου κύκλων εργασιών, αγγίζοντας τις 140 μονάδες την πρώτη επταμηνία της χρονιάς.

Αύξηση 6,8% σημείωσε ο δείκτης αξίας κύκλου εργασιών στην κατηγορία μη εδώδιμα προϊόντα, εκτός των καυσίμων οχημάτων, φτάνοντας τις 117,7 μονάδες.

Θετικά πρόσημα για όλους
Τρίτος κατά σειρά τομέας του λιανεμπορίου με τη μεγαλύτερη άνοδο είναι η κατηγορία «λιανικό εμπόριο εκτός των καυσίμων οχημάτων», με αύξηση 6,2% και τον σχετικό δείκτη στις 111 μονάδες.

Η κατηγορία «τρόφιμα - ποτά - καπνός σε ειδικευμένα καταστήματα» (κυρίως περίπτερα) αυξήθηκε κατά 5,8% το πρώτο επτάμηνο του 2018, με τον δείκτη αξίας να ξεπερνά τις 109 μονάδες, ενώ η αξία του λιανικού εμπορίου σε μη ειδικευμένα καταστήματα αυξήθηκε κατά 5,5% στις 109,2 μονάδες.

Όσον αφορά υφάσματα, ρούχα και παπούτσια, ο σχετικός δείκτης αξίας αυξήθηκε κατά 4%, φτάνοντας τις 108,3 μονάδες την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2018.

Πιο περιορισμένη ήταν η αύξηση του τζίρου στην κατηγορία «άλλο λιανικό εμπόριο σε μη ειδικευμένα καταστήματα» (κυρίως υπεραγορές), στην οποία παρατηρήθηκε άνοδος 3,3%, στις 89,1 μονάδες.

Δειτε Επισης

Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi