Powered by

Κι όμως οι Κύπριοι χρησιμοποιούν τα λεωφορεία

Παρόλο που η χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών δεν φαίνεται να έχει εντυπωθεί απόλυτα στην κουλτούρα των Κυπρίων, εντούτοις στην Κύπρο καταγράφεται το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό επιβατών σε λεωφορεία επί του συνολικού πληθυσμού.

Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η Κύπρος βρίσκεται πιο κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ όσον αφορά τη χρήση αυτοκινήτων.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat με χρονιά αναφοράς το 2016, το ποσοστό των Κυπρίων που χρησιμοποιούν επιβατικά αυτοκίνητα φτάνει το 81,4%, ενώ ο μέσος όρος μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ αγγίζει το 83%.

Τα ποσοστά προκύπτουν με βάση τα χιλιόμετρα που διένυσαν οι επιβάτες, είτε με αυτοκίνητα, είτε με λεωφορεία (πούλμαν, τρόλεϊ) ή τρένα.

Οι πρώτοι στην χρήση αυτοκινήτων
Πρώτη χώρα στην Ευρώπη, στην οποία οι κάτοικοι ταξιδεύουν κυρίως με το αυτοκίνητο είναι η Λιθουανία, με ποσοστό 90%, ενώ σχεδόν εννέα στους δέκα Πορτογάλους έχουν ως βασικό μεταφορικό μέσο το αυτοκίνητο.

Ενώ θα ανέμενε κάποιος ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο, η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι ευρέως διαδεδομένη, εντούτοις το ποσοστό των Βρετανών που κινούνται με αυτοκίνητα φτάνει το 87%, ενώ το 8,8% επιλέγουν τρένα και μόλις το 4,6% λεωφορεία.

Δύο στους δέκα Κύπριους μετακινούνται με λεωφορεία
Στην Κύπρο καταγράφεται το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό στην ΕΕ όσον αφορά τη χρήση λεωφορείων, που φτάνει το 18,6%, ακολουθώντας την Ουγγαρία, στην οποία το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 22%.

Το υψηλό ποσοστό της Κύπρου δικαιολογείται εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι το λεωφορείο αποτελεί το μοναδικό μέσο δημόσιας συγκοινωνίας.



Ο μέσος όρος μετακίνησης με λεωφορεία στην ΕΕ φτάνει το 9,4%, ενώ το 7,7% των Ευρωπαίων μετακινούνται με τρένα.

Με τρένο μετακινούνται περισσότεροι οι Αυστριακοί (12%), οι Ολλανδοί (11%) και οι Γάλλοι (10%).

Δειτε Επισης

Στις Βρυξέλλες για τις συνεδριάσεις Eurogroup και ECOFIN ο Μάκης Κεραυνός-Τα θέματα στην ατζέντα
Αμελητέες ζημιές στο ΧΑΚ την Παρασκευή, εβδομαδιαία κέρδη
Κωνσταντίνος Κόμπος: Εθνικός στόχος με θετικές προεκτάσεις για την οικονομία η ένταξη στον χώρο Σένγκεν
Σωτήρης Μαρκίδης: Ο στόχος που πέτυχε για δεύτερο συναπτό έτος το Τμ. Φορολογίας-Επιστράφηκε ποσό €25 εκατ.
Σχέδιο κρατικών ενισχύσεων ήσσονος σημασίας για το 2025 από το Υπουργείο Υγείας
Ετήσια αύξηση 4,3% στον δείκτη κύκλου εργασιών στη βιομηχανία το τετράμηνο
Διαγραφή γραμματίων δημοσίου από το ΧΑΚ-Πότε θα σταματήσει η διαπραγμάτευσή τους
Σ. Σοφοκλέους: Θα διεκδικήσουμε μέχρι τέλους την ανέγερση Πράσινης Τεχνικής Σχολής στον Κόρνο
Γιάννης Γεωργούλας: Ουσιαστικά βήματα σε ψηφιακή πολιτική, έρευνα και καινοτομία-Δημιουργικός ο ρόλος του ΔΗΣΥ
Πήραν αναβολή οι πολλαπλές συντάξεις... Στην τελευταία συνέδρια της Ολομέλειας πριν τις διακοπές το θέμα