powered by

To Voici La Mode Group στο πλευρό του Ελληνισμού

Μετά τα τραγικά γεγονότα που συγκλόνισαν το πανελλήνιο με τις πυρκαγιές στην περιοχή Αττικής, ο Όμιλος Voici La Mode έσπευσε να στηρίξει τους Ελλαδίτες συνανθρώπους μας, προσφέροντας το ποσό των €5000, μέσω του τηλεμαραθωνίου που πραγματοποιήθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, «Με αγάπη για την Ελλάδα».

Μια βαθιά αίσθηση της εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, ο όμιλος δεν μπορούσε να παραμείνει αμέτοχος ενώπιον του ανείπωτου πόνου που βίωσαν και βιώνουν ακόμη πάνω από εκατόν άνθρωποι και οι οικογένειές τους.

Με βαθιά αίσθηση της εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, ο όμιλος δεν μπορούσε να παραμείνει αμέτοχος ενώπιον του ανείπωτου πόνου που βίωσαν και βιώνουν ακόμη πάνω από εκατόν άνθρωποι και οι οικογένειές τους.

Ο Όμιλος που ιδρύθηκε το 1948 και δραστηριοποιείται στην Κύπρο και Ρουμάνια, αντιπροσωπεύει κάποια από τα αγαπημένα brands στο χώρο της μόδας όπως: Marks & Spencer, Topshop, Topman, Celio, Dorothy Perkins, Wallis και Evans,  και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των Κυπρίων.

Παράλληλα ο όμιλος δραστηριοποιείται και στο τομέα της εστίασης από το 1998 με τα Café La Mode, που θεωρούνται πλέον σημεία αναφοράς.

Δειτε Επισης

F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας
Γιατί οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά-Το αύριο μέσα από τη ματιά της Baker Tilly Ελλάδος
Π. Θρασυβούλου: H νέα εποχή με τεχνητή νοημοσύνη και πώς η EY μετασχηματίζει τις επαγγελματικές υπηρεσίες