powered by

Μάθε τα πάντα για τα σύγχρονα προγράμματα Loyalty & Rewards

Για πρώτη φορά, πραγματοποιείται στην Κύπρο το Συνέδριο “Loyalty & Rewards”. Πραγματικά παραδείγματα από πασίγνωστα κι αγαπημένα brands, επιχειρηματικές κι εμπορικές στρατηγικές, προκλήσεις, εμπόδια και λύσεις θα παρουσιαστούν από μετρ του είδους. Το Συνέδριο που θα καλύψει εκτενώς κλάδους, όπως είναι το Λιανικό Εμπόριο, ο Ασφαλιστικός Τομέας, οι Τηλεπικοινωνίες, ο Τουρισμός, ο Τραπεζικός Τομέας, θα αναπτύξει τους βασικούς κανόνες που διέπουν τα Προγράμματα Loyalty, καθώς και τις τάσεις και προτιμήσεις που ξεχωρίζουν. Ραντεβού την Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.

Τα προγράμματα Loyalty & Rewards επιτυγχάνουν μια σύγχρονη, προχωρημένη και ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ brands-καταναλωτών. Αποδεικνύουν, δε, με τον καλύτερο τρόπο, πως το «συναισθηματικό δέσιμο» (emotional engagement) αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο επιτυχίας και καθιέρωσης στενών σχέσεων μεταξύ κοινού κι εμπορικών σημάτων. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις εντάσσουν σχετικά προγράμματα Επιβράβευσης και Πιστότητας στην Marketing στρατηγική τους. Προσκαλούν τους πελάτες τους να γίνουν μέλη του πριβέ «κλαμπ» τους, να αποκτήσουν την κάρτα που θα τους επιβραβεύει με πόντους και δώρα σε κάθε αγορά. Κι ενώ κάθε Πρόγραμμα Πιστότητας σχεδιάζεται και προσαρμόζεται με συνέπεια απέναντι στο εκάστοτε brand και τους πελάτες που το προτιμούν, συγκεκριμένοι γενικοί κανόνες ισχύουν όπως και μια βασική φόρμουλα που καλό είναι να τηρείται. 

Το Συνέδριο “Loyalty and Rewards” επικεντρώνεται στις καλές πρακτικές Πιστότητας κι Επιβράβευσης που εφαρμόζονται σε διαφορετικούς κλάδους από εξαιρετικά πετυχημένα brands. Πιο συγκεκριμένα, διακεκριμένοι ομιλητές από το εξωτερικό θα παρουσιάσουν case studies και θα αναπτύξουν τη στρατηγική των δικών τους προγραμμάτων: Suryaveer Singh από ENOC, Andreas Marneris από Eurobank, Miltiades Galanis από Folli Follie Group και ο Mike Brinn από Pure Loyalty θα παρουσιάσει το case study της Dulux. 

Ακροατήριο Συνεδρίου 
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand και marketing managers, οικονομικούς διευθυντές και στελέχη από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο του Λιανικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά, απευθύνεται προς:
•    Εμπορικές Εταιρείες 
•    Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
•    Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
•    Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης 
•    Εμπορικές Τράπεζες
•    Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών & Πληροφορικής 
•    Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
•    Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
•    Σύμβουλους Επιχειρήσεων

Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με τη Θεματολογία του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.  

Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.  

Πληροφορίες
Οργάνωση:
ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PWC 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό Gold, περιοδικό IN Business και REPORTER 

Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

BPW Cyprus: Δυναμική παρουσία στο συνέδριο της BPW Europe στη Μάλτα
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Το «ταμείο» στις επενδυτικές σχέσεις Κύπρου και Ινδίας…Κάθοδος εταιρειών, νέες υπηρεσίες και μνημόνια συνεργασίας
Crown Iris: Στο λιμάνι Λεμεσού την Πέμπτη το κρουαζιερόπλοιο για μεταφορά 1.600 Ισραηλινών
Έδρα ινδικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας-Υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας
Μηνύματα για πρόοδο, γνώση και ενεργό ρόλο στην κοινωνία κατά τη δεύτερη τελετή αποφοίτησης του ΤΕΠΑΚ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Από τα δεδομένα στην απόφαση: Η εξέλιξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης
Baker Tilly South East Europe: Βασικός πυλώνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης τα People Analytics
Έναρξη εγγραφών για το Executive Education Programme του University of Cambridge σε συνεργασία με το CIM