WWW.BEAUTYLINE.COM.CY

Τα τελευταία χρόνια είναι μια πραγματικότητα η ολοένα και μεγαλύτερη στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Άλλωστε, οι σχετικές έρευνες αγοράς επιβεβαιώνουν τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων καλλυντικών μέσω διαδικτύου.

Σημείο αναφοράς στη διαχρονική πορεία του Ομίλου CA Papellinas και των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του είναι η συνεχής αναζήτηση της καινοτομίας. Έτσι, σε αυτό το πλαίσιο, η δημιουργία του διαδικτυακού καταστήματος Beauty Line ήταν η φυσική εξέλιξη ενός πρωτοποριακού brand, που αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών και εξελίσσεται μαζί τους.
Τον Φεβρουάριο του 2015 ξεκίνησε τη λειτουργία του το www.beautyline.com.cy, που είναι το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα καλλυντικών στην Κύπρο, σύμφωνα με τη Χρυστάλα Κουρή, επικεφαλής των Beauty Line.
 
Απήχηση
Από την πρώτη στιγμή οι πελάτες μας υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό το διαδικτυακό μας κατάστημα. Σήμερα, τρία χρονιά μετά, ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων γίνεται διαδικτυακά, ενώ οι περισσότεροι από τους πελάτες του www.beautyline.com.cy  είναι επαναλαμβανόμενοι. Αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι αποτέλεσμα μιας συνεχούς, ολοκληρωμένης και συνεπούς εμπειρίας χρήσης, που κερδίζει τον επισκέπτη του διαδικτυακού μας καταστήματος. Συγκεκριμένα, λάβαμε υπόψη ότι πολλοί καταναλωτές θα έκαναν έρευνα αγοράς online, αλλά θα κατέληγαν στα φυσικά καταστήματα για να ολοκληρώσουν την αγορά, κάτι το οποίο οφείλεται κυρίως στην ανάγκη για φυσική επαφή με το προϊόν, καθώς και για περαιτέρω αναζήτηση πληροφοριών σχετικών με αυτό.
Με αυτά ως δεδομένα θέσαμε τον ακόλουθο στόχο: να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον καταναλωτή - χρήστη, ώστε να νιώθει έτοιμος να ολοκληρώσει την αγορά στο ψηφιακό κατάστημα. Αυτό αποτελεί μια ποιοτική προέκταση της εικόνας και της προσωπικότητας του Beauty Line, καθώς έχει τώρα τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα νέο δυναμικό κοινό, παρουσιάζοντας την πιο μοντέρνα, ανάλαφρη και πρακτική πλευρά του χαρακτήρα του. Μέσα από το διαδικτυακό κατάστημα ο επισκέπτης:
• Μπορεί να κάνει τις αγορές του οποιαδήποτε ώρα της μέρας, αφού πρώτα διαπιστώσει όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος - τις διαθέσιμες αποχρώσεις, την καταλληλότητα με βάση τον τύπο του δέρματος, τον τρόπο χρήσης του προϊόντος κ.ά.
• Απολαμβάνει δωρεάν αποστολή παραγγελιών εντός δύο εργάσιμων ημερών.
• Έχει τη δυνατότητα να αγοράσει και να στείλει απευθείας, μέσω email, e-gift vouchers με ένα ξεχωριστό μήνυμα.
• Μπορεί να συμβουλευτεί το εξειδικευμένο μας προσωπικό και να λύσει κάθε του απορία, με το τηλεφωνικό μας κέντρο να είναι στη διάθεσή του μέχρι τις 11 το βράδυ.
• Μπορεί να ελέγξει και να εξαργυρώσει τους βαθμούς της κάρτας πιστότητας Benefits.
• Επωφελείται από αποκλειστικά online προνόμια όπως:
προσφορές
δώρα από αγαπημένες μάρκες
δύο δωρεάν δείγματα με την κάθε παραγγελία.
• Μπορεί, μέσα από την άνεση του δικού του χώρου, να εξερευνήσει τα αγαπημένα του προϊόντα, καθώς και να ανακαλύψει άλλα, τα οποία έχουν συμπληρωματικό χαρακτήρα σε σχέση με αυτά που αρχικά επέλεξε.
Όλα τα πιο πάνω συνδυάζονται και με το μοναδικό περιεχόμενο του blog Beauty Diaries, που ενημερώνεται καθημερινά με όλα τα νέα trends ομορφιάς, προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές από experts και beauty bloggers. Αυτή είναι η ολοκληρωμένη εμπειρία ομορφιάς στον κόσμο των Beauty Line!
 
Κύπριος καταναλωτής και e-shopping
Η κυπριακή αγορά, αν και δεν είναι πρωτοπόρος στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce), δείχνει να παρακολουθεί με αξιοπρεπή ρυθμό τις εξελίξεις. Υπάρχουν αγορές στη Δυτική Ευρώπη, όπου ήδη στον κλάδο μας το e-commerce αγγίζει το 30% του τζίρου των αλυσίδων, ενώ στη Νότια Ευρώπη το ποσοστό αυτό αγγίζει το 12%. Η Κύπρος βρίσκεται κάπου στη μέση, όμως αυτό που είδαμε από το 2015, είναι ότι το e-commerce καταγράφει ραγδαία ανάπτυξη, προσφέροντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους multichannel retailers.
 
Πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις
Aντιλαμβανόμαστε πως οι αλλαγές που πραγματοποιούνται παγκοσμίως, μέσα από την πρόοδο της τεχνολογίας, προσφέρουν νέες δυνατότητες που αυξάνουν την αλληλεπίδραση του κοινού με τις μάρκες και επιτρέπουν την αξιοποίηση μετρήσιμων στατιστικών δεδομένων. Έτσι και το τμήμα marketing μιας εταιρείας αποκτά πρόσθετη γνώση, για να απευθυνθεί καλύτερα σε εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών.
Αξιοποιώντας τη γνώση αυτή, στα Beauty Line μπορούμε να εστιάσουμε στο τί ακριβώς ζητά και θέλει ο κάθε πελάτης μας. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργούμε διακριτές προσωπικές σχέσεις, που αντανακλώνται στην επικοινωνία μας μαζί τους, καθώς και στις διάφορες ενέργειες που στόχο έχουν να επιβραβεύσουν την αφοσίωση.
Επιπλέον προκύπτουν και νέες δυνατότητες, οι οποίες εντάσσονται στην ανερχόμενη τάση του Proximity Marketing. Αυτές μας επιτρέπουν, βάσει των προτιμήσεων του χρήστη, της τοποθεσίας του και της χρονικής στιγμής πρόσβασης, να βελτιώσουμε την εμπειρία του κατά τη διάρκεια του αγοραστικού του «ταξιδιού». Επίσης, μας δίνουν τη δυνατότητα να αυξήσουμε την αλληλεπίδραση και να ενισχύσουμε την προσωποποιημένη πληροφόρηση την ώρα των αγορών. Είναι σημαντικό πως αυτά τα μετρήσιμα δεδομένα θα επανακαθορίσουν και θα μεταμορφώσουν την εμπειρία του επισκέπτη και στα φυσικά καταστήματα.
 
Μελλοντικά σχέδια
Την προηγούμενη τριετία βασικός μας στόχος ήταν ο συντονισμός της συνολικής εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα κανάλια. Με άλλα λόγια, η δημιουργία συνεπούς εμπειρίας από τις αγορές του είτε ο καταναλωτής επισκέπτεται τα φυσικά καταστήματα είτε αγοράζει διαδικτυακά.
Με δεδομένο ότι το ίδιο το καταναλωτικό θέτει ακόμη πιο υψηλές απαιτήσεις, τα όρια ανάμεσα σε digital και physical γίνονται ολοένα και πιο θολά. Με τη γενιά των millennials ειδικά, οι οποίοι έχουν μάθει να έχουν παντού και πάντα πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες, είτε βρίσκονται σε ένα διαδικτυακό κατάστημα είτε σε ένα φυσικό, οι ριζικές αλλαγές είναι εκ των ων ουκ άνευ. Αυτό το νέο περιβάλλον λοιπόν, επιβάλλει ένα ανανεωμένο επιχειρησιακό μοντέλο, το phygital, το οποίο έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών μας και κατ’ επέκταση να αυξήσει τις πωλήσεις, όχι μόνο στα καταστήματα αλλά και διαδικτυακά.  Η ουσία είναι να είσαι έτοιμος να αλλάζεις διαρκώς. Να προσαρμόζεσαι στις νέες ανάγκες. Αυτό είναι το μήνυμα της εποχής μας. Γι’ αυτό κι εμείς, μέσα στην επόμενη πενταετία, σχεδιάζουμε τεχνολογικές λύσεις και υπηρεσίες που θα κάνουν τα καταστήματά μας πιο διαδραστικά. Παράλληλα θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την προσωποποιημένη εμπειρία των αγορών. Στον ψηφιακό κόσμο του μέλλοντος πάντα θα υπάρχει θέση για την αξία της ομορφιάς!
 
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
Τηλέφωνο:77771701
E-mail: customerservice@beautyline.com.cy
 

Δειτε Επισης

WWW.BEAUTYLINE.COM.CY
RED CLICK AFFILIATE MARKETING PLATFORM
JCC GATEWAY
G.A.P. VASSILOPOULOS GROUP
Επιχειρείν χωρίς σύνορα