H σημασία του Storytelling στο 5th Brand Congress

Ανακάλυψε ποιο είναι το συστατικό που κάνει τα διεθνή πασίγνωστα brands τόσο πετυχημένα και με τόση επιρροή στο κοινό. Γνώρισε κι εφάρμοσε τις τεχνικές που θα αναβαθμίσουν την αξία και σημαντικότητα της δικής σου μάρκας. Βίωσε τη σημασία του Storytelling και των άλλων Μάρκετινγκ στοιχείων που κάνουν τα εμπορικά σήματα να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Όλα αυτά, στο “5th Brand Congress” που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Άδραξε τη μοναδική ευκαιρία να συμμετέχεις στο Συνέδριο και σε ένα εξειδικευμένο Workshop με τον εξαιρετικό branding expert, Mark Tungate.
 
Το Συνέδριο
Ο περιζήτητος brand εξπέρ, συγγραφέας, δημοσιογράφος και ομιλητής, Mark Tungate, θα βρίσκεται στην Κύπρο για μία μέρα και θα παρουσιάσει στο «5th Brand Congress» πώς η διήγηση ιστοριών μπορεί να “ντύσει” επικοινωνιακά τα brands και πώς κάθε πετυχημένη διαφημιστική παρουσία εξιστορεί και ένα στόρι. Ένα από τα βασικότερα σύγχρονα εργαλεία που θα συνθέσουν τη μοναδική Παρουσίαση και το Workshop του Mark Tungate, είναι η δύναμη και μαγεία της αφήγησης που ακολουθεί κάθε προϊόν ή υπηρεσία, χτίζοντας ένα δυναμικό band και μια σχέση εμπιστοσύνης και προτίμησης με τον καταναλωτή.
 
O καταξιωμένος brand guru, Mark Tungate, γράφει για τα περιοδικά Campaign, Adweek, Times και Financial Times, καθώς και για τα Luxury Brands στο Luxury Magazine. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1987 αρθρογραφώντας στο περιοδικό PR Week Magazine, στο Media International και στο Campaign. Συμβουλεύει χρόνια τώρα με αφοσίωση, πάθος και πρωτοποριακή σκέψη, επιχειρήσεις κι ομάδες παγκόσμιου βεληνεκούς σε θέματα Branding, όπως είναι οι Diesel, MTV, Coca-Cola, αλλά και τα μεγάλα διαφημιστικά γραφεία TBWA, Publicis και M&C Saatchi. Είναι διευθυντής Σύνταξης των “Epica Awards, των μοναδικών παγκόσμιων βραβείων Διαφήμισης που στην κριτική επιτροπή τους φιλοξενούν ειδικούς σε θέματα Media, από όλο τον κόσμο.
 
Επιπλέον, είναι συγγραφέας συνολικά 7 βιβλίων σε θέματα Branding και Marketing. Το πιο πρόσφατο βιβλίο του με άξονα τα travel brands, το “The Escape Industry - How Iconic and Innovative Brands built the Travel Industry”, περιλαμβάνει πολλά κι ενδιαφέροντα παραδείγματα Brand Storytelling.
 
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
 
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ
 
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες
Χορηγοί: Café/Resto Powerbank, Michaels Automative (Ford), Gloria Jean's Coffees, LandasColour, Σκλαβενίτης.
Υποστηρικτής: OJO Sunglasses
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER και Alpha Κύπρου.
Με τη Στήριξη: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης