TELIA & PAVLA BBDO
18:00 - 21 Μαΐου 2018
H TELIA & PAVLA BBDO ιδρύθηκε με την αίσθηση της ανάγκης για κάτι νέο, με πάθος για τον τομέα και μια ανυποχώρητη διάθεση να εισαγάγει επαγγελματισμό και διεθνούς κύρους διαφημιστική επικοινωνία στην κυπριακή αγορά.
Στόχος μας είναι να είμαστε η πιο διακεκριμένη διαφημιστική εταιρεία στην Κύπρο, με κύριο σκοπό να βοηθάμε τους πελάτες μας να χτίζουν ηγετικά brands με σωστή στρατηγική, εξαιρετικό δημιουργικό και αποτελεσματικό media planing & buying. Και παράλληλα, να συνεχίσουμε να είμαστε η πιο πολυβραβευμένη διαφημιστική εταιρεία στην Κύπρο.
Υπηρεσίες / προϊόντα
Η εξειδίκευσή μας είναι να δημιουργούμε περιεχόμενο που έχει ως αποτέλεσμα τη διαδραστικότητα και συνδέει το κοινό με το brand, φέρνοντας μετρήσιμα και επιτυχή αποτελέσματα. Είμαστε αφοσιωμένοι στη στρατηγική ανάπτυξη τη διατήρηση ηγετικών brands. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες στρατηγικής, μάρκετινγκ, επικοινωνίας και Media Planning & Buying. Σε συνεργασία με τη θυγατρική μας εταιρεία TheWorx προσφέρουμε εξειδικευμένες direct υπηρεσίες με τη χρήση των μη παραδοσιακών μέσων διαφήμισης (Digital Marketing, SEO, Social Media Marketing, PR, Event Planning), καλύπτοντας όλο το φάσμα των αναγκών ή και υπηρεσιών που χρειάζεται ένα brand για να μπορέσει να πετύχει τους σκοπούς και τα αποτελέσματα που έχει θέσει.
Διευθυντική ομάδα
Στέλιος Αναστασιάδης, Managing Director
Άθως Κυριάκου, Deputy Managing Director
Αναστασία Τσάμη, Creative Director
Ανδρέας Αναστασιάδης, Strategic Planner
Γιώργος Κουβόπουλος, Client Services Director
Αλεξάνδρα Δημητριάδη, Media Director
Chris Πιπεράρης, Financial Officer
Σημαντικότερα επιτεύγματα
• ΑΝΥΤΙΜΕ Ασφάλεια Αυτοκινήτων, λανσάρισμα στην κυπριακή αγορά (2017)
• UNIVERSITY OF NICOSIA «Think Big» (2017-2018)
• Cobalt αεροπορική εταιρεία, λανσάριμα και branding (2016)
• ΟΠΑΠ ΚΥΠΡΟΥ, ΕΚΕ «Σταυροδρόμι» (2017)
• ΟΠΑΠ ΚΥΠΡΟΥ, Εκστρατεία Ολυμπιακών Αγώνων (2016)
• CΥΤΑ, Εκστρατεία εταιρικής εικόνας και προϊοντικών προνομίων «Όλα τα καλά» Φάση 3 (2016)
• ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ, ΕΚΕ για τον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου «Στη Μάχη» (2017)
• ΟΠΑΠ ΚΥΠΡΟΥ, ΕΚΕ για το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα (2015)
Οι προκλήσεις στον κλάδο της επικοινωνίας
Η διαφήμιση και τα μέσα προβολής έχουν εξελιχθεί ραγδαία τον τελευταίο καιρό, με πληθώρα από νέες πλατφόρμες (online, social, direct). Η κάθε μία από αυτές τις πλατφόρμες έχει το δικό της τρόπο χρήσης και επικοινωνίας. Η πρόκληση είναι να βρεις την ιδανική στρατηγική και τη δημιουργική ιδέα που θα «ταξιδέψει» αποτελεσματικά σε όλες τις παραπάνω πλατφόρμες.
Σημαντικότερα επιτεύγματα
• ΑΝΥΤΙΜΕ Ασφάλεια Αυτοκινήτων, λανσάρισμα στην κυπριακή αγορά (2017)
• UNIVERSITY OF NICOSIA «Think Big» (2017-2018)
• Cobalt αεροπορική εταιρεία, λανσάριμα και branding (2016)
• ΟΠΑΠ ΚΥΠΡΟΥ, ΕΚΕ «Σταυροδρόμι» (2017)
• ΟΠΑΠ ΚΥΠΡΟΥ, Εκστρατεία Ολυμπιακών Αγώνων (2016)
• CΥΤΑ, Εκστρατεία εταιρικής εικόνας και προϊοντικών προνομίων «Όλα τα καλά» Φάση 3 (2016)
• ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ, ΕΚΕ για τον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου «Στη Μάχη» (2017)
• ΟΠΑΠ ΚΥΠΡΟΥ, ΕΚΕ για το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα (2015)
Οι προκλήσεις στον κλάδο της επικοινωνίας
Η διαφήμιση και τα μέσα προβολής έχουν εξελιχθεί ραγδαία τον τελευταίο καιρό, με πληθώρα από νέες πλατφόρμες (online, social, direct). Η κάθε μία από αυτές τις πλατφόρμες έχει το δικό της τρόπο χρήσης και επικοινωνίας. Η πρόκληση είναι να βρεις την ιδανική στρατηγική και τη δημιουργική ιδέα που θα «ταξιδέψει» αποτελεσματικά σε όλες τις παραπάνω πλατφόρμες.
Ψηφιακές τεχνολογίες και νέα δεδομένα
Οι ψηφιακές τεχνολογίες εξελίσσονται. Η κάθε πλατφόρμα έχει το δικό της κοινό, το δικό της τρόπο έκφρασης, τις δικές της ιδιαιτερότητες. Η σωστή και πετυχημένη χρήση τους εξαρτάται από ένα παράγοντα και μόνο. Την προσαρμογή του κάθε μηνύματος ανάλογα με το εκάστοτε κοινό της κάθε πλατφόρμας.
Προβλέψεις
Το digital marketing θα συνεχίσει τη ραγδαία ανάπτυξή του, άλλωστε, όλοι θέλουν να το χρησιμοποιήσουν. Όμως, οι περισσότεροι είτε το κάνουν με λάθος τρόπο είτε για λάθος λόγο. Η ουσία και η αποτελεσματικότητά του έγκειται μόνο στην κατανόηση και τη σωστή χρήση του. Μόνο και μόνο τότε μπορείς να αξιοποιήσεις στο έπακρο τις δυνατότητές του.
Στόχοι για το 2018
Να συνεχίσουμε τη δημιουργική μας πορεία, να συνεχίσουμε να ξεχωρίζουμε και να κερδίζουμε την εκτίμηση και το σεβασμό των πελατών μας, μέσω της τεχνογνωσίας μας και των αποτελεσμάτων που τους φέρνουμε. Και βεβαίως, ακόμα περισσότερα βραβεία στο εξωτερικό!
Facts & Figures
Έτος ίδρυσης:
1982
Χρόνια λειτουργίας:
36
Συνεργασία με οικουσ του εξωτερικου:
Μέλος της BBDO Worldwide, του πιο πολυβραβευμένου και δημιουργικού δικτύου στον κόσμο, από το 1990.
Παρουσία στο εξωτερικό:
Μέσω του δικτύου μας μπορούμε και προσφέρουμε υπηρεσίες σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.
Μέσω του δικτύου μας μπορούμε και προσφέρουμε υπηρεσίες σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου.
Σημαντικοί πελάτες/Accounts:
ΟΠΑΠ Κύπρου, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Anytime Insurance, Lays-Corina Snacks, Electroline, H&M, KFC, Mars
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Περικλέους 62, 2021, Στρόβολος, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 2237774
Φαξ: 22377996