Μειωμένη η εμπιστοσύνη των Millennials προς τις επιχειρήσεις
12:30 - 18 Μαΐου 2018
Μετά από ένα χρόνο, o οποίος σημαδεύτηκε από σημαντικές γεωπολιτικές και κοινωνικές αλλαγές, οι Millennials κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τις επιχειρήσεις και τις καλούν να επιτείνουν τις προσπάθειες τους ώστε να επιφέρουν θετική αλλαγή στον επιχειρηματικό κόσμο, σύμφωνα με την έβδομη ετήσια έρευνα της Deloitte για τους Millennials. Αν και ορισμένοι ηγέτες άρχισαν προσπάθειες ώστε να αντιμετωπίσουν κοινωνικά θέματα, οι Millennials αντιμετωπίζουν τα ευρύτερα κίνητρα και την ηθική των εταιριών με περισσότερο σκεπτικισμό.
Η έκθεση της Deloitte βασίζεται στις απόψεις 10,455 Millennials από 36 χώρες. Οι Millennials που συμμετείχαν στην έρευνα γεννήθηκαν μεταξύ Ιανουαρίου 1983 και Δεκεμβρίου 1994 και εκπροσωπούν μια συγκεκριμένη ομάδα αυτής της γενιάς, δηλαδή αυτούς που κατέχουν πτυχία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, έχουν πλήρη απασχόληση και κυρίως σε μεγάλους ιδιωτικούς οργανισμούς.
Γενικότερα, παρατηρείται ότι οι Millennials αναλαμβάνουν ολοένα και περισσότερες διευθυντικές θέσεις, από τις οποίες μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί αντιμετωπίζουν τις κοινωνικές προκλήσεις.