ΓΝΩΡΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

H ΓΝΩΡΑ είναι εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία επικοινωνίας, η οποία διαμορφώνει, διαχειρίζεται και προστατεύει τη φήμη επιχειρήσεων, οργανισμών και προσώπων του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Εταιρικής και Πολιτικής Επικοινωνίας, Public Affairs και Εκδόσεων σε Κύπρο και Ελλάδα. Στα 15 χρόνια λειτουργίας της κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των μεγαλύτερων κυπριακών εταιρειών, οργανισμών και πολιτικών προσώπων, καθώς και διεθνών επιχειρηματιών και ξένων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο.
 
Υπηρεσίες / προϊόντα

Μελετώντας σε βάθος τις στρατηγικές επιδιώξεις και επικοινωνιακές ανάγκες κάθε πελάτη, η έμπειρη και εξειδικευμένη ομάδα στελεχών της ΓΝΩΡΑ σχεδιάζει την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή του στρατηγική, λειτουργεί συμβουλευτικά και μετέχει ενεργά στην υλοποίησή της. Οι υπηρεσίες που προσφέρει καλύπτουν όλο το φάσμα των επικοινωνιακών αναγκών των πελατών της. Μεταξύ άλλων προσφέρει υπηρεσίες Γραφείου Τύπου, Media Relations, Διαχείρισης Κρίσεων, Lobbying, Digital Communication, Σχεδιασμό Προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Παρακολούθησης της Επικαιρότητας κ.ά.
 
Διευθυντική ομάδα
Ανδρέας Χατζηκυριάκος,
Διευθύνων Σύμβουλος
Πάμπος Κασκάνης,
Γενικός Διευθυντής
Σύλβια Καρακατσάνη,
Διευθύντρια Επικοινωνίας
Γιώργος Κωνσταντίνου,
Διευθυντής Εκδόσεων
Μπούλη Χατζηιωάννου,
Διευθύντρια Επιχειρηματικής Πληροφόρησης
 
Τα σημαντικότερα έργα
Σε επίπεδο πολιτικής επικοινωνίας ξεχωρίζει η συνεργασία μας με τον Πρόεδρο Νίκο Αναστασιάδη στις πρόσφατες προεδρικές εκλογές. Σε εταιρικό επίπεδο διαχειριζόμαστε σημαντικά έργα που σχετίζονται με την ανάπτυξη του καζίνο στην Κύπρο, την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του Λιμανιού Λεμεσού, τη μεταρρύθμιση του τομέα της υγείας, τον ευρύτερο χρηματοπιστωτικό τομέα, την τουριστική βιομηχανία κ.ά. 
 
Οι προκλήσεις στον κλάδο της επικοινωνίας
Σε επιχειρηματικό επίπεδο όλες οι εταιρείες βρίσκονται σε διαδικασία προσαρμογής με τα νέα οικονομικά δεδομένα. Λειτουργούμε σίγουρα σε ένα νέο περιβάλλον, κεντρικό στοιχείο του οποίου είναι η επάνοδος της οικονομίας σε αναπτυξιακούς ρυθμούς, όμως και σε ένα περιβάλλον εντελώς διαφορετικό από εκείνο που ξέραμε πριν από την οικονομική κρίση. Όσον αφορά τον τομέα της επικοινωνίας, χωρίς αμφιβολία, μεγάλη πρόκληση αποτελεί η ανάγκη συνεχούς αξιοποίησης των δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία.
 
Ψηφιακές τεχνολογίες και νέα δεδομένα
Η δυναμική που αναπτύσσουν τα ψηφιακά μέσα είναι τέτοια που μας υποχρεώνει να είμαστε συνεχώς σε ετοιμότητα, για να αξιοποιούμε προς όφελος των πελατών μας τις ευκαιρίες και δυνατότητες που προσφέρουν και ταυτόχρονα να τους προστατεύουμε από κινδύνους ή παγίδες που μπορεί να κρύβει αυτό το νέο και πρωτόγνωρα μαζικό φαινόμενο. Ο στόχος που θέσαμε ως εταιρεία είναι να είμαστε το ίδιο αποτελεσματικοί και να παρέχουμε στους πελάτες μας την ίδια ποιότητα υπηρεσιών και στα διαδικτυακά και ψηφιακά μέσα, όπως κάναμε τα προηγούμενα χρόνια και όπως ασφαλώς θα συνεχίσουμε να κάνουμε στα «παραδοσιακά» μέσα μαζικής επικοινωνίας. Πρόκειται για μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία, η οποία απαιτεί διαρκή και στοχευμένη εκπαίδευση του προσωπικού και συνεργασίες με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες.
 
Προβλέψεις 
Η ΓΝΩΡΑ εισήλθε στο 2018 έχοντας ολοκληρώσει μια πολύ σημαντική αλλαγή, η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό σχέδιο διεύρυνσης της ιδιοκτησιακής βάσης της εταιρείας με δικά της στελέχη. Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί νέα δυναμική και ψυχολογία στην εταιρεία, η οποία καλωσόρισε ήδη τρεις δικούς της ανθρώπους στη μετοχική της δομή. Το σχέδιο, το οποίο διαμόρφωσε για λογαριασμό της ΓΝΩΡΑ η PwC, προβλέπει σταδιακή μείωση του ποσοστού συμμετοχής των δύο ιδρυτών της εταιρείας, με την προσθήκη νέων μετόχων από το δυναμικό της ΓΝΩΡΑ.
 
Στόχοι για το 2018
Διαχρονικοί στόχοι της εταιρείας παραμένουν η δημιουργία ενός φιλικού και δημιουργικού εργασιακού περιβάλλοντος για τους ανθρώπους της ΓΝΩΡΑ και η στήριξη των πελατών μας, με όλα τα μέσα και εργαλεία, ώστε να αξιοποιούν ευκαιρίες και να αντιμετωπίζουν προκλήσεις στη διαχείριση της εικόνας και στην προστασία της φήμης τους.

Οι στόχοι αυτοί δεν αλλάζουν. Αυτό που αλλάζει είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούμαστε και οι δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Οφείλουμε να παρακολουθούμε διαρκώς τις εξελίξεις στον τομέα μας, να ανιχνεύουμε το τοπίο και να δίνουμε λύσεις τόσο για εμάς όσο και για τους πελάτες μας.
 
Facts & Figures
 
Έτος ίδρυσης:

2003
 
Χρόνια λειτουργίας:
15
 
Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού:
Η ΓΝΩΡΑ είναι μέλος του Fipra, του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού δικτύου οργανισμών παροχής συμβουλών public affairs. Επίσης, έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με την ισραηλινή εταιρεία επικοινωνίας Shaviv Strategy and Campaigns.
 
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση:
Αγαθοκλέους 2, 2000, Στρόβολος, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22441922 
Φαξ: 22519743
E-mail: info@gnora.com
Ιστοσελίδα: www.gnora.com
 
 

Δειτε Επισης

WATT-A-POD: Το νέο trend στη διαφήμιση
WEBARTS
TREE CREATIVE ROOM
THE WORX
THE LOBSTERS
TELIA & PAVLA BBDO
PANAYIOTIDES GIFTS AND TEXTILES
OPIUM WORKS
ORB COMMUNICATIONS
MARKETWAY/PUBLICIS