CONTACT
14:49 - 18 Μαΐου 2018
Από το 1982, «Always in Contact». Το 1982, τότε που οι λέξεις επικοινωνία και επαφή δεν είχαν το φορτισμένο με τις δυνατότητες που παρέχουν οι σημερινές τεχνολογίες περιεχόμενο, ήταν η οξυδέρκεια του ιδρυτή και Διευθύνοντα Συμβούλου της Contact, Μίκη Χριστοδούλου, που τον οδήγησε σ’ αυτό το εταιρικό brand name, έχοντας κατά νου μια εταιρική φιλοσοφία, που έχει ως κεντρικό πυρήνα της, τη διαρκή Επαφή. Έτσι, με θεμέλιο την ήδη συσσωρευμένη πείρα του Μίκη Χριστοδούλου από μεγάλες αγορές Διαφήμισης και Marketing της Ευρώπης, η Contact μεγαλώνει μαζί με την κυπριακή οικονομία, βγαίνει όχι απλά αλώβητη, αλλά και ενισχυμένη από την τεράστια κρίση της αγοράς, που ειδικά για τον τομέα της Επικοινωνίας άρχισε το 2011 και συνεχίζει να εξελίσσεται, πάντα σε Επαφή με τις τάσεις, τα μέσα και τα εργαλεία της σύγχρονης επικοινωνίας.
H Contact Ιntegrated Communication Company είναι affiliated από το 1998 με την πολυεθνική εταιρεία Grey Group και μέλoς πια της WPP, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα εταιρειών επικοινωνίας στον κόσμο.
Υπηρεσίες / προϊόντα
Η Contact δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας:
• Στρατηγική Επικοινωνιακού Marketing.
• Σχεδιασμό, Οργάνωση και Υλοποίηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων επικοινωνίας.
• Design & Creative Development.
• Media Planning/buying/monitoring.
• Digital Communication Services (concept, εφαρμογές branded content, planning/monitoring/reporting).
• Δημόσιες Σχέσεις και Προωθητικές Ενέργειες.
Η ομάδα της Contact
Η ομάδα μας αποτελείται από στελέχη με σημαντική εμπειρία στον χώρο και με κοινό χαρακτηριστικό το πάθος για τη δημιουργικότητα, που υπακούει σ’ ένα κανόνα: Την αποτελεσματικότητα. Είναι μια ομάδα ευέλικτη και πλήρως συντονισμένη, ώστε να αντιμετωπίζει την κάθε περίπτωση στρατηγικά και δημιουργικά.
Πελάτες
Οι πελάτες μας αποτελούν ένα πολύ ενδιαφέρον κράμα από πολυεθνικές εταιρείες, οργανισμούς του ευρύτερου δημοσίου τομέα και κυπριακές επιχειρήσεις. Κάνοντας μια αναδρομή στην πολύχρονη πορεία μας πρέπει να αναφέρουμε brands, όπως, British American Tobacco, Philips, Renault, Mars Corporation, British Airways και Ferrero, ενώ πιο πρόσφατοι πελάτες είναι η Cyta, με την οποία συνεργαστήκαμε για 15 συνεχή χρόνια, η GlaxoSmithKlein, το Πανεπιστήμιο Frederick, η Χ.Α. Παπαέλληνας, o Oργανισμός Χρηματοδοτήσεως Στέγης, η ΚΕΟ, η Αncoria Insurance, σημαντικά ευρωπαϊκά προγράμματα και η εταιρεία Kypropharm, η οποία μας έδωσε την ευκαιρία να λανσάρουμε το ΚΟΚΟ Dairy Free στην αγορά με την επιτυχημένη εκστρατεία «Ποιος αρμέγει την καρύδα»;
Οι προκλήσεις στον κλάδο της επικοινωνίας
Το περιβάλλον του Επικοινωνιακού marketing μεταλλάσσεται και σήμερα δεν μιλάμε πια για διαφήμιση, αλλά για Content Marketing. Πρόκληση μας είναι να δημιουργούμε, να εμπνέουμε και να επιτυγχάνουμε τη διάχυση brand messages μαζί αλλά και μεταξύ των καταναλωτών και δια μέσου μίας πληθώρας paid, owned, earned και shared καναλιών επικοινωνίας. Η αποτελεσματικότητα μίας εκστρατείας εξαρτάται, δηλαδή, από τη στρατηγική και δημιουργική αντιμετώπιση του τριδύμου επικοινωνιακό πλαίσιο-κανάλι-μήνυμα και την επιτυχημένη συνάντηση με τον καταναλωτή σε όλα τα touchpoints του καθημερινού του ταξιδιού.
Ψηφιακές τεχνολογίες και νέα δεδομένα
Ζούμε στην εποχή των digital natives, όπου καμιά άλλη περιοχή του marketing δεν αλλάζει ταχύτερα από τις online, mobile, social media και άλλες ψηφιακές τεχνολογίες marketing. Σ’ αυτό το πλαίσιο επενδύσαμε στρατηγικά και αναπτύξαμε εσωτερικά εξειδικευμένο τμήμα, με γνώμονα όχι μόνο τη δημιουργία customer engagement, αλλά και την αυθεντική ανάπτυξή του μέσα από στρατηγικές marketing που επιτυγχάνουν ουσιαστική σύνδεση του brand με τον καταναλωτή και του προσφέρουν return on emotion.
Προβλέψεις
Ο τομέας της επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ψυχολογία ή τη δράση των επιχειρήσεων και οδηγούν σε domino effect. Το περιβάλλον προβλέπεται, βέβαια, αισιόδοξο για το 2018, αλλά οι ανατροπές είναι μέσα στο πρόγραμμα.
Στόχοι για το 2018
Διαχρονικός στόχoς μας: η απόδοση και η αποτελεσματικότητά μας να αντανακλάται μέσα από την ανάπτυξη των πελατών μας και την πίστη τους σε μας. Γι’ αυτό, μέλημα μας είναι να εστιαζόμαστε στο κτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης, σεβασμού και διαρκούς επικοινωνίας, κάτι που αποτελεί θεμέλιο στην επίτευξη added value τόσο για τους πελάτες μας όσο και για μας.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Θεμιστοκλή Δέρβη 46, Medcon Tower, 5ος όροφος, γραφείο 503
Ταχυδρομικό κιβώτιο: 24000, 1687, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22452045
Φαξ: 22764489
Ε-mail: contact@cytanet.com.cy
Ιστοσελίδα: www.contact.com.cy