Συνεχής η αναβάθμιση στην εξυπηρέτηση των πελατών Cyta

Μετά την επιτυχή λειτουργία του Cyta Support Center στη Λευκωσία τον περασμένο Δεκέμβριο, η Cyta ενημερώνει τους πελάτες της ότι, σε περιπτώσεις που επιθυμούν υποστήριξη για επιδιόρθωση του τερματικού τους εξοπλισμού, θα εξυπηρετούνται πλέον αποκλειστικά από το Cyta Support Center στο οποίο και θα πρέπει να αποτείνονται. Οι πελάτες των υπόλοιπων πόλεων θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τα τοπικά Cytashop, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
 
Το Cyta Support Center βρίσκεται στη Λεωφόρο Αθαλάσσης 155 στη Λευκωσία και είναι ένας ειδικά διαμορφωμένος και εξοπλισμένος χώρος, με εξειδικευμένο προσωπικό, με στόχο την παροχή αναβαθμισμένης εξυπηρέτησης και υποστήριξης στους πελάτες της Cyta. Οι ώρες λειτουργίας του είναι από Δευτέρα μέχρι Σάββατο (Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή 8:00-17:30 συνεχόμενο ωράριο, Τετάρτη και Σάββατο 8:00-13:30).
 
Σημειώνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο τερματικός εξοπλισμός να έχει αγοραστεί από κατάστημα Cytashop ή από το ηλεκτρονικό κατάστημα Cyta WebShop.

Δειτε Επισης

Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία