Θ. Μιχαηλίδης: Οι ποιοτικοί στόχοι της Thanos Hotels
07:28 - 19 Μαρτίου 2018
Ριζική ανανέωση με κόστος €10 εκατ. σηματοδοτεί τη νέα σεζόν για το Annabelle, με προσθήκη αρκετών νέων χώρων που χαρίζουν μια μοντέρνα πινελιά στη διαχρονικότητα και την κλασσική γραμμή του που φέρουν την υπογραφή των Joelle Pléot και αρχιτέκτονος Αγάθης Κλεάνθους. Το νέο πρόσωπο του Annabelle, σύμφωνα με τον Θάνο Μιχαηλίδη, διευθύνων σύμβουλο της Thanos Hotels and Resorts και πρόεδρο ΠΑΣΥΞΕ Πάφου, θα προσελκύσει πελάτες ψηλότερης εισοδηματικής τάξης ενώ θα παρέχει αυθεντική εμπειρία στους επισκέπτες που επιθυμούν να γνωρίσουν το νησί μας.
Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, o κ. Μιχαηλίδης υπογραμμίζει πως ο Όμιλος επενδύεις σε ξενοδοχειακές μονάδες με αυθεντικό χαρακτήρα και που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία των ξενοδοχείων ‘lifestyle’. Παράλληλα, αναφέρεται στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Πάφου και για τα μελλοντικά πλάνα του Ομίλου.
Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ανακαίνιση του ξενοδοχείου Annabelle στην Πάφο. Πόσο κόστισε και τι αφορούσε;
Η ανακαίνιση διήρκησε δύο χρόνια και έγινε με μεγάλη προσοχή και επιμέλεια, γεγονός που επέτρεψε τη συνέχιση της απρόσκοπτης λειτουργίας του ξενοδοχείου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανανέωση στην τριαντάχρονη ιστορία του Annabelle, η οποία κόστισε περισσότερα από €10 εκατομμύρια. Η ανακαίνιση έγινε υπό την επίβλεψη της interior designer Joelle Pléot και της αρχιτέκτονος Αγάθης Κλεάνθους και περιλαμβάνει την προσθήκη αρκετών νέων χώρων που χαρίζουν μια μοντέρνα πινελιά στη διαχρονικότητα και την κλασσική γραμμή του Annabelle.
Συγκεκριμένα κατασκευάστηκε ένας καινούργιος όροφος με 26 δωμάτια και πέντε διπλές σουίτες (duplex suites), εσωτερική πισίνα, εστιατόριο-μπαρ με εσωτερικό και εξωτερικό χώρο αναψυχής και τζάκι, κέντρο ευεξίας-spa με σάουνα, γυμναστήριο και δωμάτια αποθεραπείας (συμπεριλαμβανομένης σουίτας-spa δύο ατόμων) και βεράντα με πανοραμική θέα. Επιπλέον, οι εργασίες ανακαίνισης περιλάμβαναν ανανέωση όλων των δωματίων, του λόμπι, του καθιστικού και του χώρου της πισίνας του εστιατορίου Amorosa.
Ποιους στόχους έχετε θέσει σε ότι αφορά τη νέα σεζόν για το ξενοδοχείο;
Επικεντρωνόμαστε σε δύο βασικούς στόχους. Ο πρώτος στόχος αφορά την οικονομική επίδοση του ξενοδοχείου, δηλαδή την πληρότητα και την κερδοφορία του. Ο δεύτερος στόχος έχει σχέση με την ποιότητα και την εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Κάθε χρόνο θέτουμε οικονομικούς στόχους, φέτος η διαφορά είναι ότι έχουμε προσθέσει ακόμη 26 δωμάτια και σουίτες στο ξενοδοχείο. Η ευκαιρία που έχουμε είναι να βελτιώσουμε τα έσοδα του ξενοδοχείου αλλά και να προσελκύσουμε πελάτες ψηλότερης εισοδηματικής τάξης. Όσον αφορά τους ποιοτικούς στόχους που έχουμε θέσει, αυτοί αφορούν τις υπηρεσίες των εστιατορίων μας, συμπεριλαμβανομένου και του καινούργιου χώρου στην οροφή του ξενοδοχείου, αλλά και τις διάφορες εμπειρίες που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας, έτσι ώστε να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της Κύπρου και να γνωρίσουν το νησί μας μέσω αυθεντικών εμπειριών που δίδουν την πραγματική εικόνα της Κύπρου.
Πως ο Όμιλος έχει συμβάλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος;
Ο όμιλός μας ανάπτυξε ξενοδοχειακές μονάδες που είναι διαφορετικές με αυθεντικό χαρακτήρα και που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία των ξενοδοχείων ‘lifestyle’. Επιπρόσθετα είμαστε αρκετά ενεργοί στον τομέα της επικοινωνίας και μέσω αυτής της προσπάθειας προωθούμε και την Κύπρο.
Πρόσφατα ο Όμιλος εξαγόρασε το ξενοδοχείο Aloe. Υπάρχουν σκέψεις και για νέες επενδύσεις;
Η εξαγορά του ξενοδοχείου για μας ήταν μία συνειδητή απόφαση να αναπτύξουμε ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων που θα είναι μια εντελώς διαφορετική πρόταση από οτιδήποτε υπάρχει στην Κύπρο. Όσον αφορά καινούργιες επενδύσεις παρόλο που είμαστε πάντοτε σε εγρήγορση για νέες ευκαιρίες, δεν μας ενδιαφέρει η επένδυση για χάρη της επένδυσης. Στόχος μας δεν είναι να αυξήσουμε τον απόλυτο αριθμό των ξενοδοχείων αλλά να δημιουργούμε ξεχωριστές μονάδες που θα μας δώσουν την ευκαιρία να έχουμε επαγγελματικές προκλήσεις και που θα ικανοποιήσουν όλα τα μέλη της ομάδας μας.
Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για τη νέα τουριστική περίοδο;
Πιστεύω ότι η τουριστική περίοδος του 2018 θα κινηθεί στα ίδια με τα περσινά επίπεδα με προοπτική να ξεπεράσει τους αριθμούς του 2017, με εξαίρεση το μήνα Απρίλη που θα κινηθεί σε χαμηλότερα επίπεδα από τον αντίστοιχο περσινό μήνα, καθότι το Καθολικό Πάσχα είναι φέτος ενωρίτερα.
Πιστεύετε η Κύπρος θα πρέπει να επενδύσει σε νέα τουριστικά προϊόντα;
Αναμφισβήτητα πρέπει να επενδύσουμε σε νέα προϊόντα και να αναβαθμίσουμε τα υφιστάμενα ξενοδοχεία. Η κοινωνία αλλάζει με πολύ γρήγορους ρυθμούς και οι απαιτήσεις των πελατών διαφοροποιούνται. Εάν δεν ανταποκριθούμε στις υφιστάμενες και μελλοντικές απαιτήσεις θα βρεθούμε πολύ εύκολα εκτός αγοράς. Σε τέτοια περίπτωση θα είναι πολύ πιο δύσκολο και δαπανηρό να επανακτήσουμε κάποιο μερίδιο της αγοράς.
Έχει επιτευχθεί ο στόχος για αντιμετώπιση της εποχικότητας και προσέλκυσης ποιοτικού τουρισμού;
Η εποχικότητα έχει μειωθεί κάπως, όμως ακόμη δεν έχουμε φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα. Όσον αφορά τον ποιοτικό τουρισμό, πιστεύω ότι έχουμε αρκετό δρόμο να διανύσουμε μέχρι να πετύχουμε το στόχο μας. Για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε ποιοτικό τουρισμό θα πρέπει να βελτιώσουμε την εικόνα της Κύπρου ως τουριστικό προορισμό. Είναι σημαντικό, επίσης, να βελτιωθεί η αεροπορική σύνδεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες (συχνότητα πτήσεων και αριθμός προορισμών) και να ληφθούν μέτρα για ανάπτυξη ενός σύγχρονου τουριστικού προϊόντος.
Τουριστικό προϊόν – ΠΑΣΥΞΕ Πάφου
Ποια βήματα γίνονται για αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Πάφου;
Το κέντρο της Πάφου έχει αναβαθμιστεί σημαντικά, με αποτέλεσμα να αποτελεί πλέον πόλο έλξης για ντόπιους και ξένους επισκέπτες. Το επόμενο έργο που θα πρέπει άμεσα να υλοποιηθεί, και αντιλαμβάνομαι πως ήδη έχει γίνει σχετικός σχεδιασμός, είναι η αναβάθμιση της Κάτω Πάφου, η οποία προσελκύει μεγάλο αριθμό επισκεπτών ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Πιστεύω ότι η πιο ουσιαστική αλλαγή που θα γίνει και θα καταστήσει την Πάφο μια σύγχρονη παραλιακή πόλη, είναι η ολοκλήρωση της αναβάθμισης του παραλιακού μετώπου.
Ποια θεωρείτε ότι θα πρέπει να είναι η συμβολή του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης σε αυτή την κατεύθυνση;
Η συμβολή του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι ουσιαστική και αναγκαία, διότι πρέπει να υπάρχει γενικός σχεδιασμός της αναβάθμισης της πόλης και ολοκληρωμένος προγραμματισμός της εκτέλεσης του έργου. Παράλληλα, ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να είναι ενεργός εταίρος στην προσπάθεια για αναβάθμιση, ώστε να επιτύχουμε ένα αξιόλογο αποτέλεσμα. Όταν η αναβάθμιση υλοποιηθεί με επιτυχία, τότε η οικονομική απόδοση της επένδυσης θα μεγιστοποιηθεί και θα αντικατοπτρίζεται σε αυξημένα εισοδήματα από τις φορολογίες και τα τέλη.
Υπάρχει ικανοποιητική αεροπορική σύνδεση τα τελευταία χρόνια; Πόσο συνέβαλε στην αύξηση των αφίξεων και τουριστικών διανυκτερεύσεων;
Η αεροπορική σύνδεση έχει βελτιωθεί συγκριτικά με την περασμένη πενταετία. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι έχει αυξηθεί και ο αριθμός των προορισμών που εξυπηρετούνται. Αυτό συμβάλει στην αύξηση της πληρότητας των ξενοδοχείων αλλά και στη βελτίωση της εποχικότητας, επειδή διαφορετικές χώρες έχουν διαφορετικές προτιμήσεις. Πρέπει όμως να επιδιώξουμε σύνδεση με κύριες αγορές, όπως η Γερμανία, η Γαλλία και γενικά η κεντρική Ευρώπη, διότι αυτές έχουν προοπτική να αυξήσουν σημαντικά τον αριθμό των επισκεπτών στην Κύπρο και να επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο.
Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, o κ. Μιχαηλίδης υπογραμμίζει πως ο Όμιλος επενδύεις σε ξενοδοχειακές μονάδες με αυθεντικό χαρακτήρα και που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία των ξενοδοχείων ‘lifestyle’. Παράλληλα, αναφέρεται στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Πάφου και για τα μελλοντικά πλάνα του Ομίλου.
Διαβάστε ακόμα: ΜΕΔ: Εξωδικαστικές διαδικασίες και δευτερογενή αγορά
Νέο πρόσωπο για AnnabelleΟλοκληρώθηκε πρόσφατα η ανακαίνιση του ξενοδοχείου Annabelle στην Πάφο. Πόσο κόστισε και τι αφορούσε;
Η ανακαίνιση διήρκησε δύο χρόνια και έγινε με μεγάλη προσοχή και επιμέλεια, γεγονός που επέτρεψε τη συνέχιση της απρόσκοπτης λειτουργίας του ξενοδοχείου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανανέωση στην τριαντάχρονη ιστορία του Annabelle, η οποία κόστισε περισσότερα από €10 εκατομμύρια. Η ανακαίνιση έγινε υπό την επίβλεψη της interior designer Joelle Pléot και της αρχιτέκτονος Αγάθης Κλεάνθους και περιλαμβάνει την προσθήκη αρκετών νέων χώρων που χαρίζουν μια μοντέρνα πινελιά στη διαχρονικότητα και την κλασσική γραμμή του Annabelle.
Συγκεκριμένα κατασκευάστηκε ένας καινούργιος όροφος με 26 δωμάτια και πέντε διπλές σουίτες (duplex suites), εσωτερική πισίνα, εστιατόριο-μπαρ με εσωτερικό και εξωτερικό χώρο αναψυχής και τζάκι, κέντρο ευεξίας-spa με σάουνα, γυμναστήριο και δωμάτια αποθεραπείας (συμπεριλαμβανομένης σουίτας-spa δύο ατόμων) και βεράντα με πανοραμική θέα. Επιπλέον, οι εργασίες ανακαίνισης περιλάμβαναν ανανέωση όλων των δωματίων, του λόμπι, του καθιστικού και του χώρου της πισίνας του εστιατορίου Amorosa.
Ποιους στόχους έχετε θέσει σε ότι αφορά τη νέα σεζόν για το ξενοδοχείο;
Επικεντρωνόμαστε σε δύο βασικούς στόχους. Ο πρώτος στόχος αφορά την οικονομική επίδοση του ξενοδοχείου, δηλαδή την πληρότητα και την κερδοφορία του. Ο δεύτερος στόχος έχει σχέση με την ποιότητα και την εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Κάθε χρόνο θέτουμε οικονομικούς στόχους, φέτος η διαφορά είναι ότι έχουμε προσθέσει ακόμη 26 δωμάτια και σουίτες στο ξενοδοχείο. Η ευκαιρία που έχουμε είναι να βελτιώσουμε τα έσοδα του ξενοδοχείου αλλά και να προσελκύσουμε πελάτες ψηλότερης εισοδηματικής τάξης. Όσον αφορά τους ποιοτικούς στόχους που έχουμε θέσει, αυτοί αφορούν τις υπηρεσίες των εστιατορίων μας, συμπεριλαμβανομένου και του καινούργιου χώρου στην οροφή του ξενοδοχείου, αλλά και τις διάφορες εμπειρίες που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας, έτσι ώστε να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της Κύπρου και να γνωρίσουν το νησί μας μέσω αυθεντικών εμπειριών που δίδουν την πραγματική εικόνα της Κύπρου.
Διαβάστε ακόμα: Στο μικροσκόπιο οι εναλλακτικές επενδύσεις
Thanos Hotels & ResortsΠως ο Όμιλος έχει συμβάλει στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος;
Ο όμιλός μας ανάπτυξε ξενοδοχειακές μονάδες που είναι διαφορετικές με αυθεντικό χαρακτήρα και που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία των ξενοδοχείων ‘lifestyle’. Επιπρόσθετα είμαστε αρκετά ενεργοί στον τομέα της επικοινωνίας και μέσω αυτής της προσπάθειας προωθούμε και την Κύπρο.
Πρόσφατα ο Όμιλος εξαγόρασε το ξενοδοχείο Aloe. Υπάρχουν σκέψεις και για νέες επενδύσεις;
Η εξαγορά του ξενοδοχείου για μας ήταν μία συνειδητή απόφαση να αναπτύξουμε ένα ξενοδοχείο 4 αστέρων που θα είναι μια εντελώς διαφορετική πρόταση από οτιδήποτε υπάρχει στην Κύπρο. Όσον αφορά καινούργιες επενδύσεις παρόλο που είμαστε πάντοτε σε εγρήγορση για νέες ευκαιρίες, δεν μας ενδιαφέρει η επένδυση για χάρη της επένδυσης. Στόχος μας δεν είναι να αυξήσουμε τον απόλυτο αριθμό των ξενοδοχείων αλλά να δημιουργούμε ξεχωριστές μονάδες που θα μας δώσουν την ευκαιρία να έχουμε επαγγελματικές προκλήσεις και που θα ικανοποιήσουν όλα τα μέλη της ομάδας μας.
Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για τη νέα τουριστική περίοδο;
Πιστεύω ότι η τουριστική περίοδος του 2018 θα κινηθεί στα ίδια με τα περσινά επίπεδα με προοπτική να ξεπεράσει τους αριθμούς του 2017, με εξαίρεση το μήνα Απρίλη που θα κινηθεί σε χαμηλότερα επίπεδα από τον αντίστοιχο περσινό μήνα, καθότι το Καθολικό Πάσχα είναι φέτος ενωρίτερα.
Πιστεύετε η Κύπρος θα πρέπει να επενδύσει σε νέα τουριστικά προϊόντα;
Αναμφισβήτητα πρέπει να επενδύσουμε σε νέα προϊόντα και να αναβαθμίσουμε τα υφιστάμενα ξενοδοχεία. Η κοινωνία αλλάζει με πολύ γρήγορους ρυθμούς και οι απαιτήσεις των πελατών διαφοροποιούνται. Εάν δεν ανταποκριθούμε στις υφιστάμενες και μελλοντικές απαιτήσεις θα βρεθούμε πολύ εύκολα εκτός αγοράς. Σε τέτοια περίπτωση θα είναι πολύ πιο δύσκολο και δαπανηρό να επανακτήσουμε κάποιο μερίδιο της αγοράς.
Έχει επιτευχθεί ο στόχος για αντιμετώπιση της εποχικότητας και προσέλκυσης ποιοτικού τουρισμού;
Η εποχικότητα έχει μειωθεί κάπως, όμως ακόμη δεν έχουμε φτάσει στα επιθυμητά επίπεδα. Όσον αφορά τον ποιοτικό τουρισμό, πιστεύω ότι έχουμε αρκετό δρόμο να διανύσουμε μέχρι να πετύχουμε το στόχο μας. Για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε ποιοτικό τουρισμό θα πρέπει να βελτιώσουμε την εικόνα της Κύπρου ως τουριστικό προορισμό. Είναι σημαντικό, επίσης, να βελτιωθεί η αεροπορική σύνδεση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες (συχνότητα πτήσεων και αριθμός προορισμών) και να ληφθούν μέτρα για ανάπτυξη ενός σύγχρονου τουριστικού προϊόντος.
Τουριστικό προϊόν – ΠΑΣΥΞΕ Πάφου
Ποια βήματα γίνονται για αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Πάφου;
Το κέντρο της Πάφου έχει αναβαθμιστεί σημαντικά, με αποτέλεσμα να αποτελεί πλέον πόλο έλξης για ντόπιους και ξένους επισκέπτες. Το επόμενο έργο που θα πρέπει άμεσα να υλοποιηθεί, και αντιλαμβάνομαι πως ήδη έχει γίνει σχετικός σχεδιασμός, είναι η αναβάθμιση της Κάτω Πάφου, η οποία προσελκύει μεγάλο αριθμό επισκεπτών ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Πιστεύω ότι η πιο ουσιαστική αλλαγή που θα γίνει και θα καταστήσει την Πάφο μια σύγχρονη παραλιακή πόλη, είναι η ολοκλήρωση της αναβάθμισης του παραλιακού μετώπου.
Ποια θεωρείτε ότι θα πρέπει να είναι η συμβολή του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης σε αυτή την κατεύθυνση;
Η συμβολή του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι ουσιαστική και αναγκαία, διότι πρέπει να υπάρχει γενικός σχεδιασμός της αναβάθμισης της πόλης και ολοκληρωμένος προγραμματισμός της εκτέλεσης του έργου. Παράλληλα, ο ιδιωτικός τομέας θα πρέπει να είναι ενεργός εταίρος στην προσπάθεια για αναβάθμιση, ώστε να επιτύχουμε ένα αξιόλογο αποτέλεσμα. Όταν η αναβάθμιση υλοποιηθεί με επιτυχία, τότε η οικονομική απόδοση της επένδυσης θα μεγιστοποιηθεί και θα αντικατοπτρίζεται σε αυξημένα εισοδήματα από τις φορολογίες και τα τέλη.
Υπάρχει ικανοποιητική αεροπορική σύνδεση τα τελευταία χρόνια; Πόσο συνέβαλε στην αύξηση των αφίξεων και τουριστικών διανυκτερεύσεων;
Η αεροπορική σύνδεση έχει βελτιωθεί συγκριτικά με την περασμένη πενταετία. Η ουσιαστική διαφορά είναι ότι έχει αυξηθεί και ο αριθμός των προορισμών που εξυπηρετούνται. Αυτό συμβάλει στην αύξηση της πληρότητας των ξενοδοχείων αλλά και στη βελτίωση της εποχικότητας, επειδή διαφορετικές χώρες έχουν διαφορετικές προτιμήσεις. Πρέπει όμως να επιδιώξουμε σύνδεση με κύριες αγορές, όπως η Γερμανία, η Γαλλία και γενικά η κεντρική Ευρώπη, διότι αυτές έχουν προοπτική να αυξήσουν σημαντικά τον αριθμό των επισκεπτών στην Κύπρο και να επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο.