Powered by

Η Zara φέρνει την επαυξημένη πραγματικότητα στα καταστήματά της

Η αλυσίδα Zara ανακοίνωσε ότι, από τον Απρίλιο, ορισμένα καταστήματά της θα εμπλουτισθούν με την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality).
Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία ελπίζει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ιδίως νεότερης γενιάς, εικοσάρηδες και τριαντάρηδες.
 
Οι βιτρίνες επαυξημένης πραγματικότητας θα δημιουργηθούν σε 120 καταστήματα σε διάφορες χώρες, αρχής γενομένης από τις 18 Απριλίου, όπως έκανε γνωστό η εταιρεία λιανεμπορίου Inditex, στην οποία ανήκει η Zara, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.
 
Οι πελάτες θα μπορούν, όταν στρέφουν την οθόνη του κινητού τους πάνω στη βιτρίνα με τους ειδικούς αισθητήρες, να βλέπουν μοντέλα να φοράνε τα επιλεγμένα ρούχα, ώστε έτσι να παίρνουν μια καλύτερη ιδέα για το τι να αγοράσουν.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com
 

Δειτε Επισης

Γκούλσμπι (Fed): Τα επιτόκια πρέπει να μειωθούν πολύ τους επόμενους 12 μήνες
ΗΠΑ: Έληξε η απεργία των λιμενεργατών-Κλείστηκε «καταρχήν συμφωνία»
Σταθερός παρέμεινε ο χρυσός-Η ζήτηση για ασφαλή καταφύγια αντισταθμίζει το ισχυρότερο δολάριο
«Καμπανάκι» ΔΝΤ για τις επιπτώσεις από κλιμάκωση της σύγκρουσης στη Μ. Ανατολή-«Σημαντικές οικονομικές συνέπειες»
Πράσινο φως από Μακρόν για έξτρα φόρο στις μεγάλες εταιρείες
Προειδοποίηση αναλυτών: Παραμένει αυξημένος ο κίνδυνος ύφεσης στις ΗΠΑ
Έρευνα: Οι 10 κορυφαίες «δεξαμενές» ταλέντων παγκοσμίως-Γιατί οι ΗΠΑ δεν είναι μία από αυτές
Χρυσός: Διατηρεί τα κέρδη του μετά την κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή
Ράλι στα «ασφαλή» assets, αναταράξεις σε μετοχές και ομόλογα μετά την επίθεση του Ιράν
S&P: Υποβάθμισε το αξιόχρεο του Ισραήλ εξαιτίας των «ρίσκων για την ασφάλεια»