Powered by

Η Zara φέρνει την επαυξημένη πραγματικότητα στα καταστήματά της

Η αλυσίδα Zara ανακοίνωσε ότι, από τον Απρίλιο, ορισμένα καταστήματά της θα εμπλουτισθούν με την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality).
Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία ελπίζει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ιδίως νεότερης γενιάς, εικοσάρηδες και τριαντάρηδες.
 
Οι βιτρίνες επαυξημένης πραγματικότητας θα δημιουργηθούν σε 120 καταστήματα σε διάφορες χώρες, αρχής γενομένης από τις 18 Απριλίου, όπως έκανε γνωστό η εταιρεία λιανεμπορίου Inditex, στην οποία ανήκει η Zara, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.
 
Οι πελάτες θα μπορούν, όταν στρέφουν την οθόνη του κινητού τους πάνω στη βιτρίνα με τους ειδικούς αισθητήρες, να βλέπουν μοντέλα να φοράνε τα επιλεγμένα ρούχα, ώστε έτσι να παίρνουν μια καλύτερη ιδέα για το τι να αγοράσουν.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com
 

Δειτε Επισης

Το Πεκίνο βελτιώνει την πολιτική επιστροφών φόρου για ξένους τουρίστες
Εντολές για αξιολογήσεις από ΕΤΕπ θα λαμβάνει πλέον ο Scope Ratings
Μεγάλοι κίνδυνοι για ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας φέτος-Καμπανάκι από οικονομολόγους
Η IBM σχεδιάζει επενδύσεις $150 δισ. στις ΗΠΑ την επόμενη πενταετία
Φωνάζουν για τον υπερτουρισμό και παροτρύνουν τους Βρετανούς τουρίστες να «μείνουν σπίτι» οι Ισπανοί
Ανατρέπει τα δεδομένα το ράλι του ευρώ έναντι του δολαρίου
Τραμπ: Υπόσχεται νέες μειώσεις φόρων για να αντισταθμίσει το κόστος των δασμών
Χωρίς ξεκάθαρη εικόνα για τους δασμούς ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις ΔΝΤ-Παγκόσμιας Τράπεζας… «Ανησυχία για την αβεβαιότητα»
Χρυσός: Επενδυτική φρενίτιδα στην Κίνα-Προβλέψεις ακόμη και για $5.000 ανά ουγγιά
Τρικυμία στη ναυτιλία από τα νέα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ-Στο στόχαστρο η κινεζική ναυπηγική βιομηχανία