Η νέα διαφήμιση της ΚΕΑΝ σκορπά την αγάπη!

Ποια είναι η καλύτερη στιγμή της μέρας μας; Η πιο αγαπησιάρικη ασφαλώς. Είναι η κάθε στιγμή που θα επιλέξουμε… πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ. Είναι η στιγμή που εμείς θα αποφασίσουμε να χαρίσουμε στον εαυτό μας απόλαυση και μια γεύση…αγάπης! 

Μέσα από τη νέα της τηλεοπτική διαφήμιση, η ΚΕΑΝ μας χαρίζει απλόχερα εικόνες και ρυθμούς από καθημερινά αισθήματα σχέσεων και αγάπης. Μας προκαλεί να… ξεζουμίσουμε τις πιο ξεχωριστές στιγμές της ζωής μας και να γευτούμε τη χαρά της ζωής, μέσα από τη φρεσκάδα των χυμών της.
 
Ακολουθώντας το πετυχημένο μοτίβο της περσινής διαφήμισης και εξελίσσοντας το με νέες τεχνοτροπίες, η νέα τηλεοπτική της ΚΕΑΝ εμπνέεται από την αγάπη και μας παρουσιάζει μια ιστορία που πλημυρίζει από πολύχρωμες εικόνες, νέους σουρεάλ χαρακτήρες και με υπόκρουση για άλλη μια φορά τους πιο feel-good ρυθμούς της μουσικής swing. Μας ταξιδεύει με μαεστρία, φαντασία, ζωντάνια και μπόλικο χρώμα, στον κόσμο των φρούτων, στον κόσμο του πορτοκαλιού, του ροδιού ή στον κόσμο και των δύο! Τι κι αν δεν τα βρίσκουν στα βασικά; Τους ενώνει το καλύτερο συναίσθημα... το συναίσθημα της απόλαυσης που δεν είναι άλλο από την αγάπη για χυμό! Τα πάντα ξεκινούν τη μαγική εκείνη στιγμή που ανοίγει ένας χυμός ΚΕΑΝ και ξετυλίγεται ένας ολόκληρος γαλαξίας γεύσεων, υπενθυμίζοντας μας ότι αυτή είναι η πιο αγαπημένη στιγμή της ημέρας μας! Είναι απλά η #HappiestMomentOfTheDay!
 

Δειτε Επισης

City of Dreams Mediterranean Wet Glam Parties: Απογειώνουν την καλοκαιρινή διασκέδαση
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
«Shades Of Catwalk»: Φιλανθρωπική βραδιά μόδας και μουσικής στο παλαιό λιμάνι της Λεμεσού
Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου