Νέα καινοτόμα υλοποίηση προγράμματος Loyalty από την PHILOSHOPIC στο Μπαχρεϊν

Η εταιρία παροχής καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων PHILOSHOPIC με έδρα τη Λευκωσία, ταράζει τα νερά και στο Μπαχρέιν με την πλατφόρμα SMASH! Μια πρωτοποριακή δέσμη ψηφιακών λύσεων γύρω από το καυτό θέμα της επαφής και δημιουργίας πιστών πελατών. Η πλατφόρμα SMASH  επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσφέρουν στους καταναλωτές διάφορα προγράμματα και υπηρεσίες με έξυπνο τρόπο - όπως Loyalty Programs, Gift Cards, Digital Wallet, Small Coin Savings, Digital Promos, Cash Back, Social Media Promos, Charity Donations, καθώς και άλλες υπηρεσίες.

Μετά από συνεχείς επιτυχίες στην περιοχή της Μέσης Ανατολής (Ιδιαίτερα στη Σαουδική Αραβία όπου 3 από τις 7 μεγαλύτερες αλυσίδες υπεραγορών χρησιμοποιούν το SMASH για το digital transformation των πελατοκεντρικών προγραμμάτων τους), η PHILOSHOPIC εισήλθε στην αγορά του Μπαχρέιν  μέσω της νέας αλυσίδας τροφίμων και υγιεινής διατροφής Nature’s Market. Ο σχεδιασμός και υλοποίηση του  πρωτοποριακού προγράμματος customer engagement & Loyalty “Nature’s Rewards” έγινε σε χρόνο ρεκόρ καθώς το SMASH είναι εξαρχής σχεδιασμένο στο Cloud και προσφέρετε με το μοντέλο Software-as-a-Service (SaaS).


Οι πελάτες στα Nature’s Market μπορούν να εγγραφούν στο πρόγραμμα και να αρχίσουν να κερδίζουν με τον πιο εύκολο τρόπο από την πρώτη επίσκεψή τους στο ταμείο δίνοντας μόνο  τον αριθμό κινητού! Στη συνέχεια, μπορούν να διαχειριστούν το ψηφιακό πορτοφόλι τους μέσω του εξειδικευμένου Mobile App ή της εύχρηστης διαδικτυακής πύλης πελατών από τον υπολογιστή, κινητό η ταμπλέτα. Η συλλογή βαθμών, η διαχείριση λογαριασμού, η λήψη εξατομικευμένων προσφορών και οι εξαργυρώσεις ανταμοιβών ολοκληρώνονται εξολοκλήρου ψηφιακά σε πραγματικό χρόνο χωρίς καμία γραφειοκρατία, μια συναρπαστική omni-channel εμπειρία! Επιπλέον, αναπτύχθηκε μια σύγχρονη ιστοσελίδα για την ενημέρωση του κοινού  για τα διάφορα τμήματα, τις εκδηλώσεις,  τη διατροφή και τη μαγειρική σχολή της εταιρείας, καθώς και σύστημα διαχείρισης αιτήσεων για θέσεις εργασίας!

 

 

Για την διοίκηση, προσφέρονται λεπτομερείς αναλύσεις και αναφορές απόδοσης των προγραμμάτων που βοηθούν στη λήψη αποφάσεων, ενώ η όλη λειτουργεία είναι ουσιαστικά admin-less (απουσία γραφειοκρατίας), με εκτενή παρακολούθηση επιδόσεων και πλήρη ασφάλεια, όπως επίσης και πολύ χαμηλό κόστος σε σχέση με παραδοσιακές λύσεις.

Περισσότερες καινοτομίες έχουν ήδη προγραμματιστεί για το προσεχές μέλλον όπως π.χ. τα SMASHSocialPromos όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να μετατρέπουν δημοσιεύσεις στα Social Media σε αυτόματα εξαργυρώσιμες ανταμοιβές στο ταμείο, μόνο με ένα Like!

Έτσι, αν βρίσκεστε στο Μπαχρέιν, επισκεφθείτε το Nature’s Market για να απολαύστε μια συναρπαστική, πραγματικά omni-channel, εμπειρία ψωνίσματος μέσω ψηφιακών τεχνολογιών αιχμής που αναπτύσσονται στην Κύπρο από την PHILOSHOPIC!  Για περισσότερες πληροφορίες στο www.philoshopic.com

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας