CRM.COM: Aξιόπιστες λύσεις eWallet
18:21 - 03 Δεκεμβρίου 2018
Η CRM.COM παρέχει αξιόπιστες λύσεις ηλεκτρονικού πορτοφολιού eWallet για Ιδρύματα Ηλεκτρονικού Χρήματος (ΙΧΕ), που θέλουν να τιμολογήσουν και να ανταμείψουν το πελατολόγιό τους.
Π ρόκειται για έναν έμπειρο οίκο διαχείρισης συναλλαγών και η πλατφόρμα ηλεκτρονικού πορτοφολιού, που διαθέτει, είναι μια αξιόπιστη, οικονομικά αποδοτική και εύκολη στην υλοποίηση λύση, η οποία επιτρέπει σε ένα ΙΧΕ να προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρονικού χρήματος σε εβδομάδες και όχι μήνες. Με κεντρικά γραφεία στην Αγγλία, κέντρα έρευνας και ανάπτυξης σε Κύπρο και Βιετνάμ, η CRM.COM παρουσιάζει αλματώδη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και διαθέτει ένα αξιοζήλευτο πελατολόγιο ανά το παγκόσμιο.
Το ηλεκτρονικό πορτοφόλι
Σε πλήρη αναδόμηση οδηγείται το παγκόσμιο χρηματοοικονομικό τοπίο, αφού η επιταχυνόμενη μετάβαση στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και οι νέες κοινοτικές οδηγίες προς την κατεύθυνση απελευθέρωσης των υπηρεσιών πληρωμών έχουν προσελκύσει σοβαρούς επενδυτές, οι οποίοι διεκδικούν με αξιώσεις μερίδια από την πίτα μιας αγοράς που μετασχηματίζεται και ηλεκτρονικοποιείται με ταχείς ρυθμούς.
Πρόσφατη μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εισηγείται ότι μέχρι το 2022 το 90% των συναλλαγών θα γίνεται μέσω κινητών συσκευών. Στη γειτονική Ελλάδα, παραδοσιακοί κολοσσοί, όπως η ΟΠΑΠ και ο COSMOTE, ήδη προετοιμάζουν τη δραστηριοποίησή τους στον ευρύτερο χρηματοπιστωτικό τομέα μέσω της δημιουργίας ΙΧΕ.
Το υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο δεν επιτρέπει σε ένα ΙΧΕ να προσφέρει καταθετικούς λογαριασμούς ή δανειακά προϊόντα. Παρέχει όμως τη δυνατότητα, βάσει της άδειάς του, να διαθέτει ηλεκτρονικά πορτοφόλια, τα οποία να μπορούν να πιστώνονται ποικιλοτρόπως - με μετρητά, χρέωση κάρτας, έμβασμα από τραπεζικό λογαριασμό - και στη συνέχεια να χρησιμοποιούνται για online συναλλαγές.
Οι συγκεκριμένοι «κουμπαράδες» μπορούν να συνδεθούν με χρεωστικές ή προπληρωμένες κάρτες, τις οποίες ο κάτοχός τους έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει, όπου εκείνος επιθυμεί: στο διαδίκτυο, τηλεφωνικά ή απευθείας σε POS επιχειρήσεων ή για αγορές με φυσική παρουσία.
Το πορτοφόλι, δηλαδή, λειτουργεί σαν ένας καταθετικός λογαριασμός, με τη μόνη διαφορά ότι απαγορεύεται στο ίδρυμα να προσφέρει επιτόκιο στον πελάτη του. Κατά τα άλλα, ο καταθέτης μπορεί να μεταφέρει εκεί καταθέσεις του και να τις χρησιμοποιεί, όπως ο ίδιος επιθυμεί.
Η λύση CRM.COM
Στο πλαίσιο όλων αυτών των δεδομένων, η πλατφόρμα της CRM.COM επιτρέπει την πλήρη λειτουργία ηλεκτρονικού πορτοφολιού, το οποίο υποστηρίζει ποικίλες πιστωτικές και χρεωστικές συναλλαγές, με πολλαπλές πηγές χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένων τραπεζικών λογαριασμών, χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών, PayPal και άλλων συστημάτων πληρωμής on-line. Τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες του ηλεκτρονικού πορτοφολιού είναι ιδιαίτερα διαμορφώσιμα και μπορούν να οριστούν και να προσαρμοστούν σύμφωνα με τη στρατηγική και τις εσωτερικές διαδικασίες του ΙΧΕ, αλλά και επιλεγμένους κανόνες ηλεκτρονικού χρήματος σε βασικά θέματα, όπως οι αρχές KYC (Κnow Your Customer), όρια συναλλαγών πορτοφολιού, τέλη, μεταφορές, πληρωμές και εγκρίσεις συναλλαγών, όπου είναι απαραίτητο.
Η εγγραφή πελατών στην πλατφόρμα μπορεί να γίνει μέσω εξειδικευμένης διαδικτυακής πύλης αλλά και εφαρμογής Μobile App της CRM.COM, που είναι προσαρμοσμένα στο brand του ΙΧΕ. Μέσω της διαδικτυακής πύλης, αλλά και του Mob App, oι πελάτες μπορούν να διαχειρίζονται το ηλεκτρονικό πορτοφόλι τους και να παρακολουθούν τη δραστηριότητά του, να πραγματοποιούν αγορές, να λαμβάνουν και να μεταφέρουν κεφάλαια κάτω από αυστηρά πρότυπα ασφαλείας. Η πλατφόρμα της CRM.COM είναι πλήρως συμμορφωμένη με τους νέους κανονισμούς του Μαΐου του 2018 αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR compliant) και διευκολύνει την καταγραφή των πληροφοριών του πελάτη που επαληθεύονται μέσω των επιχειρηματικών κανόνων του KYC, όπως ορίζονται από το IXE.
Το On-Boarding των εμπόρων, που θα επιλέξουν να αποδέχονται πληρωμές από τους πελάτες του ΙΧΕ, εκτελείται από εγκεκριμένους και εκπαιδευμένους χρήστες του ΙΧΕ πάνω στην πλατφόρμα CRM.COM. Αυτή περιλαμβάνει πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, χαρακτηριστικά οργανωτικής δομής του ΙΧΕ και δικαιώματα πρόσβασης στελεχών του, σε σχέση με τη χρήση του λογισμικού. Για τον συμμετέχοντα έμπορο δημιουργείται Λογαριασμός Εισπρακτέων ο οποίος χρεοπιστώνεται. Εκεί καταχωρούνται οι χρηματοοικονομικές συναλλαγές που γίνονται από τους πελάτες του ΙΧΕ που αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες από τον συγκεκριμένο Έμπορα.
Oλοκληρωμένη πελατειακή φροντίδα
Η πλατφόρμα CRM.COM παρέχει στο ΙΧΕ πλούσια λειτουργικότητα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, ενσωματωμένη στη λειτουργία του ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Τόσο οι πελάτες όσο και οι έμποροι ενημερώνονται άμεσα για τις συναλλαγές τους στα ηλεκτρονικά πορτοφόλια και στους λογαριασμούς εισπρακτέων σε πραγματικό χρόνο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με sms και σε διάφορες πλατφόρμες. Έμφαση δίδεται στο mobile application και τη δικτυακή πύλη. Επίσης, η πλατφόρμα υποστηρίζει, μέσω διαφόρων πλατφορμών, την εκτέλεση στοχευμένων προωθητικών ενεργειών, με σκοπό την ενημέρωση, υπενθύμιση, το cross-selling και το up-selling.
Η συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο επιτυγχάνεται μέσω εκτεταμένων εργαλείων αναφοράς, που είναι διαθέσιμα στους λειτουργούς των ΙΧΕ και είναι απόλυτα προσαρμόσιμα σε θέματα περιεχομένου, παραληπτών και συχνότητας αποστολής κι εκτύπωσης.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: Ηλία Παπακυριακού 21, 3ος όροφος, 2415, Έγκωμη, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22265566
E-mail: info@crm.com
Ιστοσελίδα: www.crm.com
Π ρόκειται για έναν έμπειρο οίκο διαχείρισης συναλλαγών και η πλατφόρμα ηλεκτρονικού πορτοφολιού, που διαθέτει, είναι μια αξιόπιστη, οικονομικά αποδοτική και εύκολη στην υλοποίηση λύση, η οποία επιτρέπει σε ένα ΙΧΕ να προσφέρει υπηρεσίες ηλεκτρονικού χρήματος σε εβδομάδες και όχι μήνες. Με κεντρικά γραφεία στην Αγγλία, κέντρα έρευνας και ανάπτυξης σε Κύπρο και Βιετνάμ, η CRM.COM παρουσιάζει αλματώδη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και διαθέτει ένα αξιοζήλευτο πελατολόγιο ανά το παγκόσμιο.
Το ηλεκτρονικό πορτοφόλι
Σε πλήρη αναδόμηση οδηγείται το παγκόσμιο χρηματοοικονομικό τοπίο, αφού η επιταχυνόμενη μετάβαση στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και οι νέες κοινοτικές οδηγίες προς την κατεύθυνση απελευθέρωσης των υπηρεσιών πληρωμών έχουν προσελκύσει σοβαρούς επενδυτές, οι οποίοι διεκδικούν με αξιώσεις μερίδια από την πίτα μιας αγοράς που μετασχηματίζεται και ηλεκτρονικοποιείται με ταχείς ρυθμούς.
Πρόσφατη μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής εισηγείται ότι μέχρι το 2022 το 90% των συναλλαγών θα γίνεται μέσω κινητών συσκευών. Στη γειτονική Ελλάδα, παραδοσιακοί κολοσσοί, όπως η ΟΠΑΠ και ο COSMOTE, ήδη προετοιμάζουν τη δραστηριοποίησή τους στον ευρύτερο χρηματοπιστωτικό τομέα μέσω της δημιουργίας ΙΧΕ.
Το υφιστάμενο κανονιστικό πλαίσιο δεν επιτρέπει σε ένα ΙΧΕ να προσφέρει καταθετικούς λογαριασμούς ή δανειακά προϊόντα. Παρέχει όμως τη δυνατότητα, βάσει της άδειάς του, να διαθέτει ηλεκτρονικά πορτοφόλια, τα οποία να μπορούν να πιστώνονται ποικιλοτρόπως - με μετρητά, χρέωση κάρτας, έμβασμα από τραπεζικό λογαριασμό - και στη συνέχεια να χρησιμοποιούνται για online συναλλαγές.
Οι συγκεκριμένοι «κουμπαράδες» μπορούν να συνδεθούν με χρεωστικές ή προπληρωμένες κάρτες, τις οποίες ο κάτοχός τους έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει, όπου εκείνος επιθυμεί: στο διαδίκτυο, τηλεφωνικά ή απευθείας σε POS επιχειρήσεων ή για αγορές με φυσική παρουσία.
Το πορτοφόλι, δηλαδή, λειτουργεί σαν ένας καταθετικός λογαριασμός, με τη μόνη διαφορά ότι απαγορεύεται στο ίδρυμα να προσφέρει επιτόκιο στον πελάτη του. Κατά τα άλλα, ο καταθέτης μπορεί να μεταφέρει εκεί καταθέσεις του και να τις χρησιμοποιεί, όπως ο ίδιος επιθυμεί.
Η λύση CRM.COM
Στο πλαίσιο όλων αυτών των δεδομένων, η πλατφόρμα της CRM.COM επιτρέπει την πλήρη λειτουργία ηλεκτρονικού πορτοφολιού, το οποίο υποστηρίζει ποικίλες πιστωτικές και χρεωστικές συναλλαγές, με πολλαπλές πηγές χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένων τραπεζικών λογαριασμών, χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών, PayPal και άλλων συστημάτων πληρωμής on-line. Τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες του ηλεκτρονικού πορτοφολιού είναι ιδιαίτερα διαμορφώσιμα και μπορούν να οριστούν και να προσαρμοστούν σύμφωνα με τη στρατηγική και τις εσωτερικές διαδικασίες του ΙΧΕ, αλλά και επιλεγμένους κανόνες ηλεκτρονικού χρήματος σε βασικά θέματα, όπως οι αρχές KYC (Κnow Your Customer), όρια συναλλαγών πορτοφολιού, τέλη, μεταφορές, πληρωμές και εγκρίσεις συναλλαγών, όπου είναι απαραίτητο.
Η εγγραφή πελατών στην πλατφόρμα μπορεί να γίνει μέσω εξειδικευμένης διαδικτυακής πύλης αλλά και εφαρμογής Μobile App της CRM.COM, που είναι προσαρμοσμένα στο brand του ΙΧΕ. Μέσω της διαδικτυακής πύλης, αλλά και του Mob App, oι πελάτες μπορούν να διαχειρίζονται το ηλεκτρονικό πορτοφόλι τους και να παρακολουθούν τη δραστηριότητά του, να πραγματοποιούν αγορές, να λαμβάνουν και να μεταφέρουν κεφάλαια κάτω από αυστηρά πρότυπα ασφαλείας. Η πλατφόρμα της CRM.COM είναι πλήρως συμμορφωμένη με τους νέους κανονισμούς του Μαΐου του 2018 αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR compliant) και διευκολύνει την καταγραφή των πληροφοριών του πελάτη που επαληθεύονται μέσω των επιχειρηματικών κανόνων του KYC, όπως ορίζονται από το IXE.
Το On-Boarding των εμπόρων, που θα επιλέξουν να αποδέχονται πληρωμές από τους πελάτες του ΙΧΕ, εκτελείται από εγκεκριμένους και εκπαιδευμένους χρήστες του ΙΧΕ πάνω στην πλατφόρμα CRM.COM. Αυτή περιλαμβάνει πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, χαρακτηριστικά οργανωτικής δομής του ΙΧΕ και δικαιώματα πρόσβασης στελεχών του, σε σχέση με τη χρήση του λογισμικού. Για τον συμμετέχοντα έμπορο δημιουργείται Λογαριασμός Εισπρακτέων ο οποίος χρεοπιστώνεται. Εκεί καταχωρούνται οι χρηματοοικονομικές συναλλαγές που γίνονται από τους πελάτες του ΙΧΕ που αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες από τον συγκεκριμένο Έμπορα.
Oλοκληρωμένη πελατειακή φροντίδα
Η πλατφόρμα CRM.COM παρέχει στο ΙΧΕ πλούσια λειτουργικότητα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, ενσωματωμένη στη λειτουργία του ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Τόσο οι πελάτες όσο και οι έμποροι ενημερώνονται άμεσα για τις συναλλαγές τους στα ηλεκτρονικά πορτοφόλια και στους λογαριασμούς εισπρακτέων σε πραγματικό χρόνο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με sms και σε διάφορες πλατφόρμες. Έμφαση δίδεται στο mobile application και τη δικτυακή πύλη. Επίσης, η πλατφόρμα υποστηρίζει, μέσω διαφόρων πλατφορμών, την εκτέλεση στοχευμένων προωθητικών ενεργειών, με σκοπό την ενημέρωση, υπενθύμιση, το cross-selling και το up-selling.
Η συμμόρφωση με το κανονιστικό πλαίσιο επιτυγχάνεται μέσω εκτεταμένων εργαλείων αναφοράς, που είναι διαθέσιμα στους λειτουργούς των ΙΧΕ και είναι απόλυτα προσαρμόσιμα σε θέματα περιεχομένου, παραληπτών και συχνότητας αποστολής κι εκτύπωσης.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διεύθυνση: Ηλία Παπακυριακού 21, 3ος όροφος, 2415, Έγκωμη, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22265566
E-mail: info@crm.com
Ιστοσελίδα: www.crm.com