Oscar Ugaz: Μύθοι και αλήθειες γύρω από τα brand communities και τα Social Media

Στους μύθους γύρω από τα brand communities και τα Social Media αναφέρθηκε  κατά την ομιλία του ο Oscar Ugaz, Strategy Director, Atomikal Digital Marketing κα πρώην Digital Business Manager της Real Madrid C.F., κατά το 15ο Digital Marketing Forum που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. 

1. «Τo Facebook, το Twitter και το Instagram αποτελούν communities». Στην πραγματικότητα τα social media αποτελούν εργαλεία marketing που βοηθούν να επικοινωνήσουμε με τις communities. Δεν αποτελούν communities και δεν απευθύνονται σε όλα τα κοινά. 
2. «Κτίσε το brand και ο κόσμος θα ακολουθήσει». Στην πραγματικότητα πρέπει να κτίσει κανείς ένα δυναμικό brand και ένα community με κινητικότητα και το brand θα ακολουθήσει.
3. Πώς εξασφαλίζεται η δομή και η συνέπεια σε ένα community; Προσδιορίζοντας τις ομάδες και μέσω επεξεργασίας των προσεγγίσεων και των ιδεών που έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο brand, οργανισμό ή προϊόν.
4. «Τα brand communities ακολουθούν πιστούς υποστηρικτές του brand». Στην πραγματικότητα η σύγκρουση φέρνει την ευημερία για τα communities. 
5. «Το brand community αποτελεί στρατηγική marketing».  Στην πραγματικότητα Μια κοινότητα είναι μια οργανωτική και επιχειρηματική στρατηγική. 
6. «Επιτυχημένα brand communities ελέγχονται αυστηρά. Στην πραγματικότητα τα communities χαρακτηρίζονται από χαλαρούς κανόνες και διαχείριση.

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας