Τα νέα marketing tips για τα social media

Τα δικά του marketing tips, έδωσε ο Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων σύμβουλος της Webarts κατά την παρουσίασή του στο 15ο Digital Marketing forum. 

1. Συζητήσεις μέσω του chat messenger 
50% των καταναλωτών προτιμούν το messenger 
30% αναζητεί ζωντανή συνομιλία με μια ιστοσελίδα 

2. Ανεβαίνει το κινητό 
70% θα ενωμερωθούν μέσω του κινητού 

3. Τεχνολογία vs Άνθρωποι 
80% των εταιρειών απορρίπτει την τεχνολογία τον πρώτο χρόνο και 90% τον δεύτερο. Το μάρκετινγκ χρειάζεται τη τεχνολογία και η τεχνολογία τους ανθρώπους. 

4. Συνεχής υποστήριξη στην ανάπτυξη 
Ένας ευχαριστημένος πελάτης, συνεπάγεται με εννέα ευχάριστες αναφορές για το brand, ενώ ένα παράπονο συνεπάγεται με 26 θυμωμένους πελάτες. Το 82% των καταναλωτών έφυγε από μια εταιρεία επειδή εισέπραξε κακό service. Η απολογία του brand αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών κατά 74%. 

5 Επένδυση στους micro influencers 
Είναι οι πελάτες, είναι τα άτομα που βρίσκονται δίπλα στο brand, κοστίζουν λιγότερο και είναι αυτοί που στηρίζουν το προϊόν. 

6. Content που παρακινεί  
Δεν έχει να κάνει μόνο με το εντυπωσιακό περιεχόμενο αλλά για το τι πραγματικά ενδιαφέρει τους καταναλωτές. Το 70% των αγορών γίνεται πριν ο καταναλωτής μιλήσει με τον πωλητή. 

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας