Content marketing ή Native ads;
13:27 - 30 Νοεμβρίου 2018

Στο content marketing και τα Native ads αναφέρθηκε ο Τόλης Αϊβαλής, CEO, knowcrunch.com στο 15o Digital Marketing Forum. Αφού αναφέρθηκε στα χαρακτηριστικά τους, στο τέλος της παρουσίασής του, ανέδειξε τον μεγάλο νικητή. 
Το content marketing
Τo content marketing είναι η δημιουργία και διανομή περιεχομένου για προσέλκυση χρηστών και δημιουργία συζήτησης γύρω από το προϊόν. Μέσω του contentment marketing, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ δίνουν λύσεις και όχι για το brand kai διηγούνται ιστορίες. Περιλαμβάνει φωτογραφίες, βίντεο, άρθρα, branded εφαρμογές, graphics και infographics, audio post casts, pdf publications και slides.
Που διανέμεται το περιεχόμενο
1 Σε κανάλια του brand όπως τις ιστοσελίδες του, το blog και στα email newsletter.
2 Σε άλλα κανάλια, όπως τα social media και τα social networks αλλά και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Πώς το προωθούμε;
Η φιλοσοφία των native adds
Βασίζεται στην ιδέα του, οι διαφημίσεις δεν μοιάζουν τόσο με διαφημίσεις. Είναι περιεχόμενο, μπαίνουν στο website ενός εκδότη και μοιάζουν με το περιεχόμενο και τον σχεδιασμό του εκδότη. Δεν τα πιάνουν οι ad blockers.
Παραδείγματα native adds
Ο νικητής
Έρευνες έδειξαν πως το content marketing, δείχνει να κερδίζει το παιχνίδι, με τον πραγματικό νικητή να είναι το digital marketing.

Το content marketing
Τo content marketing είναι η δημιουργία και διανομή περιεχομένου για προσέλκυση χρηστών και δημιουργία συζήτησης γύρω από το προϊόν. Μέσω του contentment marketing, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ δίνουν λύσεις και όχι για το brand kai διηγούνται ιστορίες. Περιλαμβάνει φωτογραφίες, βίντεο, άρθρα, branded εφαρμογές, graphics και infographics, audio post casts, pdf publications και slides.
Που διανέμεται το περιεχόμενο
1 Σε κανάλια του brand όπως τις ιστοσελίδες του, το blog και στα email newsletter.
2 Σε άλλα κανάλια, όπως τα social media και τα social networks αλλά και στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
Πώς το προωθούμε;
- Μέσω του newsletter
- Μέσω των Social Media
- Με διαφημίσεις
- Σε άλλα groups
- Σε άλλα forums
- Ανεβάζοντας link στο Reddit.com
- Μέσω απαντήσεων στο Quora
Η φιλοσοφία των native adds
Βασίζεται στην ιδέα του, οι διαφημίσεις δεν μοιάζουν τόσο με διαφημίσεις. Είναι περιεχόμενο, μπαίνουν στο website ενός εκδότη και μοιάζουν με το περιεχόμενο και τον σχεδιασμό του εκδότη. Δεν τα πιάνουν οι ad blockers.
Παραδείγματα native adds
- Σύσταση περιεχομένου
- Προωθημένες καταχωρίσεις
- Χορηγούμενο περιεχόμενο
Ο νικητής
Έρευνες έδειξαν πως το content marketing, δείχνει να κερδίζει το παιχνίδι, με τον πραγματικό νικητή να είναι το digital marketing.