SAVE THE DATE: Ο Martin Lindstrom, για μόνο 1 μέρα, στη Λεμεσό!

Μην χάσετε μια μοναδική συνάντηση την Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2019 στους Χαρουπόμυλους Λανίτη στη Λεμεσό. Ο Martin Lindstrom θα είναι εκεί, για μία μέρα μόνο! Ο άνθρωπος που συγκαταλέχθηκε ανάμεσα στους 100 κορυφαίους του κόσμου με την μεγαλύτερη επιρροή (“World’s 100 Most Influential People”) από το περιοδικό Times και ένας από τους πλέον κορυφαίους εμπειρογνώμονες στον τομέα του branding παγκοσμίως, που συμβουλεύει επιχειρήσεις των «Fortune 100», μεταξύ των οποίων η Coca-Cola, η Nestle και το Red Bull, έρχεται στην Κύπρο.

Ποιο είναι το πιο κρίσιμο megatrend σήμερα; Η απάντηση που θα λάβετε, είναι μάλλον τα “big data”. Ο Martin Lindstrom, όμως, branding εξπέρ και από τους πιο ευπώλητους συγγραφείς, έχει διαφορετική απάντηση κι αυτή είναι… τα “small data”! Ο κ.Lindstrom συνηθίζει να ξεφεύγει από καλούπια, όπως κι από τις παραδοσιακές στρατηγικές Μάρκετινγκ και το νέο του βιβλίο, “Small Data: The Tiny Clues That Uncover Huge Trends”, το αποδεικνύει περίτρανα. Η προσέγγιση των “small data” που πρεσβεύει ο Martin Lindstrom είναι απλή: Απλώς πέρνα χρόνο με ανθρώπους στο καθημερινό τους περιβάλλον, παρατήρησε προσεκτικά κάθε λεπτομέρεια και θα κερδίσεις απαντήσεις και γνώσεις γύρω από τη συμπεριφορά τους, τις επιλογές και τα ενδιαφέροντά τους. Οι παραπάνω πληροφορίες θα σε οδηγήσουν στο να δημιουργήσεις και να υποστηρίξεις ένα προϊόν που θα αξίζει πραγματικά εκατομμύρια. Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση του κ.Lindstrom βασίζεται σε ένα μείγμα ενδελεχούς παρατήρησης, ακόμη και των μικρότερων λεπτομερειών, και εφαρμοσμένης διαίσθησης.

Συνεπώς, παρόλο που το “think big” μοιάζει με ορθή συμβουλή, κανείς δεν πρέπει να παραβλέπει εκείνα τα -φαινομενικά- μικροπράγματα που κάνουν τους ανθρώπους και την εταιρεία τους μοναδική. Οι επιχειρήσεις οφείλουν να ανακαλύπτουν τρόπους ώστε να παραμένουν συνδεδεμένες με την «καταγωγή», το παρελθόν, την ιστορία, τα πιστεύω και τους πελάτες τους. Γιατί, λοιπόν, να μην ονειρευόμαστε μεν μεγάλα πράγματα, σκεπτόμενοι από την άλλη μικρά κι απλά και δίνοντας αξία στην λεπτομέρεια και το καθημερινό! Μην χάσετε την ευκαιρία να γνωρίσετε προσωπικά τον κορυφαίο brand guru και να μάθετε με τον πλέον εύστοχο τρόπο πώς να γίνετε καλύτερος παρατηρητής ανθρώπων και τάσεων, με σημαντικό όφελος.

Η εκδήλωση θα διεξαχθεί στην Αγγλική. Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.  

Σκοπός της διεπαγγελματικής (cross-industry) εκδήλωσης είναι να βοηθήσει επαγγελματίες να βελτιώσουν θεαματικά τις στρατηγικές και τα Μάρκετινγκ εργαλεία τους. Η εκδήλωση απευθύνεται προς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και άλλα ανώτερα στελέχη από διαφορετικούς τομείς της Οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα, το event καλωσορίζει επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στους ακόλουθους τομείς:
•    Μάρκετινγκ και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
•    Διαφήμιση
•    Δημόσιες σχέσεις
•    Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
•    Ανάπτυξη Επιχείρησης

Σημειώστε την ημερομηνία:
Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2019 | 15: 00-18:00
Χαρουπόμυλοι Λανίτη, Λεμεσός

Για ηλεκτρονικές Εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.  

Οργανωτής: ΙΜΗ
Χρυσοί Χορηγοί: GCC Computers Ltd, Parimatch, So Easy Stores Ltd
Αργυρός Χορηγός: Iron Mountain Incorporated 
Τον Martin οδηγεί με Ασφάλεια: BMW | Char. Pilakoutas Ltd
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Cyprus, Capital channel, GOLD magazine, IN Business magazine, REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, παρακαλώ επικοινωνήστε με την IMH:
τηλέφωνο: 22505555 │ φαξ: 22679820
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης
Heritage Private School: Χρυσός προστάτης του περιβάλλοντος 2023
Πώς επιτυγχάνεται ένα αποτελεσματικό Διοικητικό Συμβούλιο-Πρώτη ανοικτή συζήτηση από EIMF
Nέος γενικός διευθυντής της MSPS Κύπρου ο Γιάννης Διονυσιάδης
Η τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον των Μ.Μ.Ε
Η Bioland Energy Group καθάρισε την παραλία Βορόκληνης
Consulco: Υψηλές αποδόσεις του London Credit Fund και το πρώτο τρίμηνο του 2024
Συζήτηση για ενιαία Εθνική Χρηματοπιστωτική Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών
Η Λευκωσία υποδέχεται το 16ο Συνέδριο για την Εταιρική Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα