Alphamega Academy: Αναδεικνύει και επιβραβεύει τα ταλέντα

Στον τρίτο χρόνο λειτουργίας της βρίσκεται η Alphamega Academy, το πιο κομβικό κομμάτι του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ.

Σε συνεργασία με την Deloitte, η γνωστή αλυσίδα υπεραγορών προχώρησε στην σκιαγράφηση ενός ιδιαίτερα εντατικού προγράμματος εντοπισμού και αναβάθμισης των ταλέντων που εργάζονται στις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ.

Χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το τμήμα (τροφίμων, μη τροφίμων, αλλαντοποιείου, κάβας, κρεοπωλείου), η βαθμίδα, το φύλο ή το ακαδημαϊκό υπόβαθρο του εργαζομένου, αλλά με συγκεκριμένα κριτήρια και παραμέτρους, επιλέγονται οι υποψήφιοι, στους οποίους δίνεται η ευκαιρία να ενταχθούν στην ακαδημία.

Διαβάστε ακόμα: M. Weinstein: Έτσι θα αναδιοργανώσουμε την Tus Air

Διαβάστε ακόμα: Salt Lake Resort & Spa: Νέα μεικτή τουριστική ανάπτυξη στη Λάρνακα

Εντυπωσιακά αποτελέσματα
Όπως ανέφερε στο InBusinessNews ο Διευθυντής του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, Μάριος Αντωνίου, η Alphamega Academy αποτελεί έμπρακτη ευκαιρία προοπτικής και ανέλιξης για το υφιστάμενο προσωπικό των υπεραγορών.

«Δίνεται ευκαιρία στον οποιοδήποτε εργαζόμενο να ανελιχθεί και να προαχθεί στην εταιρεία, αποκτώντας το δικό του κίνητρο για επιβράβευση και αναβάθμιση», τόνισε ο κ. Αντωνίου, σημειώνοντας ότι τα αποτελέσματα, έπειτα από τρία χρόνια εφαρμογής του προγράμματος, είναι εντυπωσιακά.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι απόφοιτοι του προγράμματος σε χρόνο ρεκόρ προήχθησαν και κατέλαβαν θέσεις κλειδιά στην εταιρεία, ενώ η εργασιακή τους απόδοση είναι στα πιο ψηλά επίπεδα.

Η διαδικασία 
Αναλύοντας τη διαδικασία του προγράμματος, ο Μάριος Αντωνίου επεσήμανε ότι ο υποψήφιος, ο οποίος θα επιλεγεί, θα περάσει από τεστ προσωπικότητας.

Μετέπειτα, θα κληθεί να απαντήσει σε τέσσερις περιπτώσεις (case studies), που σχετίζονται με την αριθμητική κατανόηση, την εμπορική αντίληψη, την αντίληψη σε θέματα διοίκησης προσωπικού, όπως επίσης και την αντίληψη σε θέματα τάσεων, αγοράς και πελάτη.
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας που διαρκεί περίπου τρεις μήνες, σκιαγραφείται λεπτομερώς η προσωπικότητα κάθε απόφοιτου της ακαδημίας, αναδεικνύοντας τα δυνατά του σημεία και τους τομείς βελτίωσης κάθε υποψηφίου.

Στη συνεχεία σκιαγραφείται το προσωπικό πλάνο ανάπτυξης βάσει των ευρημάτων, με στόχο να δοθεί η δυνατότητα στον υποψήφιο να βελτιώσει τις αδυναμίες του. Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι οι θέσεις προαγωγής που προκύπτουν στην εταιρεία να καταβάλλονται εσωτερικά από υφιστάμενο προσωπικό, παρέχοντας με αυτό τον τρόπο κίνητρο επιβράβευσης.

Η καταγραφή και η ανάλυση των αποτελεσμάτων διαρκεί περίπου 3-3,5 μήνες, με την πλήρη σκιαγράφηση της προσωπικότητας και της ικανότητας του υποψηφίου.

Σε θέσεις κλειδιά
Η ιδέα για την Alphamega Academy ξεκίνησε το 2015 από τον Διευθυντή του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ, Μάριο Αντωνίου και τον Επικεφαλής του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού της Deloitte, Γιώργο Παντελίδη.

Η αποφοίτηση των πρώτων συμμετεχόντων έγινε το 2016, ενώ οι πρωτεύσαντες των ακαδημιών προήχθησαν σε σύντομο χρονικό διάστημα και πλέον βρίσκονται σε θέσεις κλειδιά στην εταιρεία.

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων