Online έρευνα ανατροφοδότησης πελατών για τα καταστήματα Lidl

Μέσω της online έρευνας οι πελάτες της Lidl έχουν τώρα την ευκαιρία να παρέχουν ανατροφοδότηση για την αγοραστική τους εμπειρία στο κατάστημα που επισκέφθηκαν, γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας. 

Η Lidl ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις επιθυμίες και τις προτάσεις των πελατών της. Mε το online ερωτηματολόγιο, η Lidl επιδιώκει να καταστήσει την ικανοποίηση των πελατών μετρήσιμη. Οι πελάτες μπορούν τώρα να απαντήσουν σε ερωτήσεις για την αγοραστική τους εμπειρία γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα ως προς το κατάστημα - για παράδειγμα, σε ερωτήσεις για τη συνολική τους ικανοποίηση από τις αγορές τους, την καθαριότητα, ή την παρουσίαση και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Με την ανατροφοδότηση διευκολύνεται η βελτιστοποίηση των ροών στο κατάστημα και, ως αποτέλεσμα, η περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης των πελατών. 

Η Lidl επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες της. Αυτό γίνεται και σήμερα μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της, αλλά και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως για παράδειγμα το Facebook. Με το online ερωτηματολόγιο μπορούμε τώρα να διαπιστώσουμε ακόμα πιο στοχευμένα τα σημεία στα οποία μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι.

Online ανατροφοδότηση με τον απλούστερο τρόπο
Οι πελάτες που επιθυμούν μετά τις αγορές τους από τα Lidl να προβούν σε σχολιασμό, μπορούν να συνδεθούν με τον αριθμό που αναγράφεται πάνω στην ταμειακή απόδειξη στη διεύθυνση www.lidl.com.cy/ignomisou και να ξεκινήσουν απευθείας με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. 

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη