Online έρευνα ανατροφοδότησης πελατών για τα καταστήματα Lidl

Μέσω της online έρευνας οι πελάτες της Lidl έχουν τώρα την ευκαιρία να παρέχουν ανατροφοδότηση για την αγοραστική τους εμπειρία στο κατάστημα που επισκέφθηκαν, γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας. 

Η Lidl ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο στις επιθυμίες και τις προτάσεις των πελατών της. Mε το online ερωτηματολόγιο, η Lidl επιδιώκει να καταστήσει την ικανοποίηση των πελατών μετρήσιμη. Οι πελάτες μπορούν τώρα να απαντήσουν σε ερωτήσεις για την αγοραστική τους εμπειρία γρήγορα, άμεσα και στοχευμένα ως προς το κατάστημα - για παράδειγμα, σε ερωτήσεις για τη συνολική τους ικανοποίηση από τις αγορές τους, την καθαριότητα, ή την παρουσίαση και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Με την ανατροφοδότηση διευκολύνεται η βελτιστοποίηση των ροών στο κατάστημα και, ως αποτέλεσμα, η περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης των πελατών. 

Η Lidl επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες της. Αυτό γίνεται και σήμερα μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της, αλλά και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως για παράδειγμα το Facebook. Με το online ερωτηματολόγιο μπορούμε τώρα να διαπιστώσουμε ακόμα πιο στοχευμένα τα σημεία στα οποία μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι.

Online ανατροφοδότηση με τον απλούστερο τρόπο
Οι πελάτες που επιθυμούν μετά τις αγορές τους από τα Lidl να προβούν σε σχολιασμό, μπορούν να συνδεθούν με τον αριθμό που αναγράφεται πάνω στην ταμειακή απόδειξη στη διεύθυνση www.lidl.com.cy/ignomisou και να ξεκινήσουν απευθείας με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. 

Δειτε Επισης

Σε χαμηλές πτήσεις η Black Friday…«Συνηθισμένη μέρα» για τους καταστηματάρχες
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Οι δασμοί Τραμπ «σημαίνουν συναγερμό» στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Stephanis Black Friday 2024: Αποκαλύφθηκαν όλες οι προσφορές
Στα ύψη η τιμή του καφέ-Προβλήματα με τα χρέη παραγωγών στη Βραζιλία
Η πρεμούρα για να βγει το e-kalathi πριν από τα Χριστούγεννα και οι βάσιμες ανησυχίες
Ο Ντίνος Λευκαρίτης για εξαγορά ExxonMobil: Όταν βρίσκουμε κάποια ευκαιρία προσπαθούμε να την αξιοποιήσουμε
Αλλάζουν όψη τα σνακς Giants-Οι νέες συσκευασίες
Λαγκάρντ για δασμούς: Η Ευρώπη πρέπει να διαπραγματευτεί, όχι να πάει σε αντίποινα
Εξαγόρασε την ExxonMobil Κύπρου και αποκτά τα 68 πρατήρια Esso η Petrolina-Deal αξίας €48,6 εκατ.