ACTA: Τα Ταξιδιωτικά Γραφεία δεν έχουν υποχρέωση να καλύψουν μεμονωμένα αεροπορικά εισιτήρια
18:50 - 18 Οκτωβρίου 2018
Ο Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κύπρου (ACTA) βρίσκεται αντιμέτωπος για τρίτη φορά μπροστά στο κλείσιμο κυπριακής αεροπορικής εταιρείας. Παρακολουθούσαμε τις εξελίξεις την τελευταία εβδομάδα χωρίς να έχουμε οποιαδήποτε ενημέρωση. Παρά τις αισιόδοξες ενδείξεις προς τα μέσα της περασμένης εβδομάδας, φτάσαμε στο τέλος εποχής για την Cobalt Air χθες βράδυ, χωρίς καμία ενημέρωση προς τον Σύνδεσμο μας, παρά μόνο ανακοινώσεις της Αεροπορικής Εταιρείας και του Υπουργείου Συγκοινωνιών στις ιστοσελίδες τους.
Από την πρώτη μέρα τα Μέλη μας καλούνται να αντιμετωπίσουν με πολύ μεγάλη δυσκολία τη εξυπηρέτηση του ταξιδιωτικού κοινού, στον βαθμό που αυτό είναι δυνατό. Και επειδή μέχρι στιγμής υπάρχουν ακόμη σημεία που χρήζουν περαιτέρω διευκρίνησης, όσον αφορά την εξυπηρέτηση των επιβατών, παραθέτουμε πιο κάτω τις πρώτες ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβούν οι ταξιδιώτες:
1. Με τη βοήθεια της Κυβέρνησης (Υπουργείο Μεταφορών) αναμένεται η στήριξη για επαναπατρισμό από και προς Κύπρο για ταξίδια εντός τις πρώτης εβδομάδας από την ανακοίνωση του κλεισίματος της Cobalt Air.
2. Για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις θα πρέπει να γίνουν διευθετήσεις από τους ταξιδιώτες, οι οποίοι θα πρέπει να αποταθούν στους Ταξιδιωτικούς τους Πράκτορες.
3. Οι επιβάτες που έχουν καταβάλει την πληρωμή του αεροπορικού εισιτηρίου τους με πιστωτική κάρτα (για όσους δεν έχουν ταξιδέψει) θα μπορούν να αποταθούν για αποζημίωση στην Τράπεζα τους.
Τα Ταξιδιωτικά Γραφεία με βάση την Νομοθεσία δεν έχουν υποχρέωση να καλύψουν μεμονωμένα αεροπορικά εισιτήρια.
Ζητούμε από το αρμόδιο Υπουργείο τον καθορισμό συνάντησης με τον Σύνδεσμο μας, για καταγραφή των επιπτώσεων αλλά και εξεύρεση εμπράγματης στήριξης στις προσπάθειες των Μελών μας κάτω από αυτές τις περιστάσεις.
Από την πρώτη μέρα τα Μέλη μας καλούνται να αντιμετωπίσουν με πολύ μεγάλη δυσκολία τη εξυπηρέτηση του ταξιδιωτικού κοινού, στον βαθμό που αυτό είναι δυνατό. Και επειδή μέχρι στιγμής υπάρχουν ακόμη σημεία που χρήζουν περαιτέρω διευκρίνησης, όσον αφορά την εξυπηρέτηση των επιβατών, παραθέτουμε πιο κάτω τις πρώτες ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβούν οι ταξιδιώτες:
1. Με τη βοήθεια της Κυβέρνησης (Υπουργείο Μεταφορών) αναμένεται η στήριξη για επαναπατρισμό από και προς Κύπρο για ταξίδια εντός τις πρώτης εβδομάδας από την ανακοίνωση του κλεισίματος της Cobalt Air.
2. Για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις θα πρέπει να γίνουν διευθετήσεις από τους ταξιδιώτες, οι οποίοι θα πρέπει να αποταθούν στους Ταξιδιωτικούς τους Πράκτορες.
3. Οι επιβάτες που έχουν καταβάλει την πληρωμή του αεροπορικού εισιτηρίου τους με πιστωτική κάρτα (για όσους δεν έχουν ταξιδέψει) θα μπορούν να αποταθούν για αποζημίωση στην Τράπεζα τους.
Τα Ταξιδιωτικά Γραφεία με βάση την Νομοθεσία δεν έχουν υποχρέωση να καλύψουν μεμονωμένα αεροπορικά εισιτήρια.
Ζητούμε από το αρμόδιο Υπουργείο τον καθορισμό συνάντησης με τον Σύνδεσμο μας, για καταγραφή των επιπτώσεων αλλά και εξεύρεση εμπράγματης στήριξης στις προσπάθειες των Μελών μας κάτω από αυτές τις περιστάσεις.