powered by

15th Digital Marketing Forum

Το Content, όπως και το Native Marketing και Advertising αποτελεί στις μέρες μας κυρίαρχη τάση στον κόσμο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ (digital marketing). Είτε μιλάμε για Native Advertising είτε για Branded Content και Sponsored Content, πρωταγωνιστής είναι πάντοτε το περιεχόμενο μιας διαφήμισης ή καμπάνιας, καθώς και το storytelling, δηλαδή η αφήγηση που συνοδεύει το εκάστοτε προϊόν κι υπηρεσία. Τα παραπάνω είναι τα σημαντικά συστατικά που προάγουν το engagement με ουσιαστική εμπορική αξία. 

Διαβάζοντας, ανακαλύπτοντας, παρακολουθώντας το στόρι πίσω από μια εμπορική επωνυμία, ο καταναλωτής ταυτίζεται, δένεται και νιώθει πιο οικεία με τη μάρκα. Η Αφήγηση και το Μάρκετινγκ Περιεχομένου συμβαδίζουν. Στην ουσία, η τέχνη του Storytelling νοείται ως βασική τεχνική του Μάρκετινγκ Περιεχομένου και λαμβάνει καθοριστική θέση σε κάθε στρατηγική Content Marketing που σέβεται τον πελάτη. Πως δημιουργεί, όμως, κάποιος ιστορίες; Πως συγκινείς τον καταναλωτή και πώς τον πείθεις να ταυτιστεί υποσυνείδητα με ένα προϊόν, δίνοντας στη Διαφήμιση άλλη διάσταση; Αυτά και άλλα πολλά θα παρουσιαστούν στο επερχόμενο “15th Digital Marketing Forum” που παρουσιάζει η Webarts την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία.
 
Το συγκεκριμένο Φόρουμ αποτελεί τον µεγαλύτερο ετήσιο θεσµό για τον κόσµο της Διαφήµισης, του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, των Media και της Επικοινωνίας στην Κύπρο. Σπουδαίοι οµιλητές, τοπικού και διεθνούς βεληνεκούς, αναλύουν τις τάσεις κι εξελίξεις όπως διαμορφώνονται στον πλανήτη και παρουσιάζουν πρωτοποριακές πρακτικές Digital Communication. Όσο τα digital media παραμένουν πρωταγωνιστές στο Marketing Mix τόσο πιο αυταπόδεικτο είναι ότι το Συνέδριο έχει ιδιαίτερη κι επίκαιρη αξία. Στόχος του Φόρουμ είναι να εξοπλίσει κατάλληλα όλους τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ, ώστε να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις της σύγχρονης αγοράς, αναλύοντας παράλληλα τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές των στρατηγικών Ψηφιακής Διαφήμισης. Στο Συνέδριο θα αναλυθούν από ειδικούς τα trends που καταγράφονται στον κόσμο του Μάρκετινγκ, ενώ θα παρουσιαστούν καινοτόμες προσεγγίσεις που ενισχύουν την προβολή κι ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
  
Το συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και τα σύγχρονα κανάλια Επικοινωνίας καθιστούν το Digital Marketing αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής που ακολουθούν οι εταιρείες στο κυνήγι επίτευξης των στόχων τους. Το διαδίκτυο ανοίγει πόρτες προς έναν εντελώς διαφορετικό, γρήγορο, διαδραστικό κόσμο και κανένας οργανισμός, μικρός ή μεγάλος, δεν μπορεί να μείνει εκτός σκακιέρας.

Το “15th Digital Marketing Forum” απευθύνεται προς διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων και ειδικότερα, προς: εταιρείες Επικοινωνίας και Διαφήμισης, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και σύμβουλους Μάρκετινγκ, εταιρείες Ερευνών Αγοράς, επαγγελματίες Πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες συμβούλους, Γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.
 
Περισσότερες Πληροφορίες για το Φόρουμ, θα βρείτε εδώ.

Για online Εγγραφές, πατήστε εδώ.

Πληροφορίες 
Οργανωτές:
IMH και Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί μέχρι τώρα:  Base Element, Gloria Jean's Coffees, ΙMR/University of Nicosia™, SAP, SocialSpace Academy
Υποστηρικτές: LandasColour, OJO sun&glasses
Innovation Partner: Cassandra Trading Limited| IQOS. 
Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙΝ Βusiness, Gold, REPORTER, ALPHA Κύπρου και OMEGA CHANNEL LTD  
Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com και
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση