ΗΠΑ: «Πόλεμος τιμών» στο λιανεμπόριο λόγω... Lidl
09:00 - 04 Ιανουαρίου 2018

Μπορεί η είσοδος της Amazon στην αγορά σουπερμαρκετ των ΗΠΑ να έγινε «πρώτη είδηση» ωστόσο η ζημιά γίνεται περισσότερο από τις γερμανικές Lidl και Aldi.

Οι δύο γερμανικές αλυσίδες «μπήκαν» δυναμικά στην αμερικανική αγορά, μια μέρα πριν ανακοινώσει η Amazon την εξαγορά της Whole Foods.
«Φαίνεται να έχουμε "πόλεμο τιμών" και μόλις τώρα βλέπουμε τις επιπτώσεις» σχολιάζει ο Μάικ Πάγκλια, αναλυτής της αγοράς λιανεμπορίου στην Kantar Retail.
Η Lidl άνοιξε τα πρώτα δέκα καταστήματα στις 15 Ιουνίου κι έκτοτε έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις προσδοκίες των στελεχών της ενώ την ίδια στιγμή, η Amazon δεν φαίνεται να έχει ξεκαθαρίσει τα σχέδιά της για τη Whole Foods, μετά τη δραστική μείωση των τιμών.
Από την άλλη πλευρά, η Aldi, καθιερωμένη στη γερμανική αγορά από το 1976, διπλασίασε τα καταστήματα της στις ΗΠΑ το 2017 προκαλώντας νέες πιέσεις στην αγορά και ιδιαίτερα στους πιο παραδοσιακούς «παίκτες», όπως η Wal-Mart και η Kroger.
Μάλιστα, η πρώτη ξεκίνησε ήδη τη μείωση τιμών ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική. Σύμφωνα με την Kantar, ένα «καλάθι» στο Σάρλοτ της Β. Καρολίνα, ήταν φθηνότερο στη Wal-Mart απ' ότι στα Lidl, σημάδι ότι ο «ηγέτης» του κλάδου χρησιμοποιεί επιθετική πολιτική για να υπερασπιστεί το μερίδιο αγοράς του.
Πρόκειται για την πρώτη φορά εδώ κι επτά χρόνια που η Wal-Mart κατέκτησε την κορυφή στην συγκεκριμένη μελέτη, εκτοπίζοντας την low cost αλυσίδα Dollar General Corp., σημάδι ότι η είσοδος της Lidl έχει ανησυχήσει την αγορά.

Οι δύο γερμανικές αλυσίδες «μπήκαν» δυναμικά στην αμερικανική αγορά, μια μέρα πριν ανακοινώσει η Amazon την εξαγορά της Whole Foods.
«Φαίνεται να έχουμε "πόλεμο τιμών" και μόλις τώρα βλέπουμε τις επιπτώσεις» σχολιάζει ο Μάικ Πάγκλια, αναλυτής της αγοράς λιανεμπορίου στην Kantar Retail.
Η Lidl άνοιξε τα πρώτα δέκα καταστήματα στις 15 Ιουνίου κι έκτοτε έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις προσδοκίες των στελεχών της ενώ την ίδια στιγμή, η Amazon δεν φαίνεται να έχει ξεκαθαρίσει τα σχέδιά της για τη Whole Foods, μετά τη δραστική μείωση των τιμών.
Από την άλλη πλευρά, η Aldi, καθιερωμένη στη γερμανική αγορά από το 1976, διπλασίασε τα καταστήματα της στις ΗΠΑ το 2017 προκαλώντας νέες πιέσεις στην αγορά και ιδιαίτερα στους πιο παραδοσιακούς «παίκτες», όπως η Wal-Mart και η Kroger.
Μάλιστα, η πρώτη ξεκίνησε ήδη τη μείωση τιμών ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική. Σύμφωνα με την Kantar, ένα «καλάθι» στο Σάρλοτ της Β. Καρολίνα, ήταν φθηνότερο στη Wal-Mart απ' ότι στα Lidl, σημάδι ότι ο «ηγέτης» του κλάδου χρησιμοποιεί επιθετική πολιτική για να υπερασπιστεί το μερίδιο αγοράς του.
Πρόκειται για την πρώτη φορά εδώ κι επτά χρόνια που η Wal-Mart κατέκτησε την κορυφή στην συγκεκριμένη μελέτη, εκτοπίζοντας την low cost αλυσίδα Dollar General Corp., σημάδι ότι η είσοδος της Lidl έχει ανησυχήσει την αγορά.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr