powered by

CIM: Οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει ριζικά το digital marketing

«Το digital marketing αλλάζει συνεχώς. Το 1993 ήταν η πρώτη φορά που ακούστηκε αυτός ο όρος και πολλοί λένε ότι σήμερα δεν είναι αυτό που πρέπει», δήλωσε στην κάμερα του INBusiness TV ο Γιάγκος Χατζηγιάννης, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Cyprus Institute of Marketing, στο περιθώριο του 14ου Digital Marketing Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο στη Λευκωσία.

Ως προεδρεύων του συνεδρίου, ο κ. Χατζηγιάννης είχε αναφέρει στην εισαγωγική του ομιλία ότι «για το marketing δεν υπάρχει επιλογή μεταξύ digital ή μη digital. Οι επιλογές είναι είτε “digital” είτε “δεν μπορούμε να επιβιώσουμε”»!

Διαβάστε ακόμα: Γιάγκος Χατζηγιάννης: «Το marketing είναι digital»

Αναφερόμενος στο CIM, ο Γιάγκος Χατζηγιάννης τόνισε ότι είναι το κατεξοχήν ίδρυμα, που ασχολείται με τον τομέα του marketing. «Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και κάνουμε προβλέψεις και αναλύσεις για το πού πάνε τα πράγματα τα επόμενα χρόνια, προσπαθώντας να βοηθήσουμε τους marketeers να έχουν τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν, αλλά και να εφαρμόσουν τις στρατηγικές marketing», κατέληξε.

Δειτε Επισης