CIM: Οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει ριζικά το digital marketing
12:59 - 11 Ιανουαρίου 2018
Ως προεδρεύων του συνεδρίου, ο κ. Χατζηγιάννης είχε αναφέρει στην εισαγωγική του ομιλία ότι «για το marketing δεν υπάρχει επιλογή μεταξύ digital ή μη digital. Οι επιλογές είναι είτε “digital” είτε “δεν μπορούμε να επιβιώσουμε”»!
Διαβάστε ακόμα: Γιάγκος Χατζηγιάννης: «Το marketing είναι digital»
Αναφερόμενος στο CIM, ο Γιάγκος Χατζηγιάννης τόνισε ότι είναι το κατεξοχήν ίδρυμα, που ασχολείται με τον τομέα του marketing. «Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και κάνουμε προβλέψεις και αναλύσεις για το πού πάνε τα πράγματα τα επόμενα χρόνια, προσπαθώντας να βοηθήσουμε τους marketeers να έχουν τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν, αλλά και να εφαρμόσουν τις στρατηγικές marketing», κατέληξε.