H Argosy εξαγοράζει τη Chrikar

Κοντά σε συμφωνία εξαγοράς της Chrikar Trading Group βρίσκεται ο Όμιλος Σιακόλα μέσω της Cyprus Trading Corporation (CTC). Με την εξαγορά της Chrikar, η CTC μπαίνει δυναμικά στη ξενοδοχειακή βιομηχανία και τον επισιτιστικό κλάδο με τη διανομή προϊόντων του τομέα ζαχαροπλαστικής και μαγειρικής και όχι μόνο.

Η συνδεδεμένη εταιρεία της CTC , Argosy, είναι ηγέτιδα στον τομέα διανομής προϊόντων ευρείας κατανάλωσης μεταξύ άλλων τα γνωστά Activia, Airwick, Dettol, Elite, Galaxy, Jacobs, Mars, Melissa, Oreo, Pedigree και 7Days.

Η Chrikar Trading Group είναι πρωτοπόρα στον τομέα HORECA (Hotel/Restaurant/Café) με σχεδόν 20 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών. Μέτοχοι της εταιρείας είναι κατά 70% η SFS Group και κατά 30% o Γιώργος Κάρουλας που είναι και ο CEO της εταιρείας .

Η εξαγορά θεωρείται μία καλή στρατηγική κίνηση για τον Όμιλο Σιακόλα δεδομένης της συνεχούς αύξησης του τουριστικού ρεύματος προς το νησί. Την ίδια ώρα νέα καφεστιατόρια ανοίγουν σε κάθε γωνιά του νησιού ενώ καινούργια οικιστικά έργα κάνουν την εμφάνιση τους. Παράλληλα καθώς η οικονομίας αναπτύσσεται και η ανεργία μειώνεται, αυξάνεται και η κατανάλωση φαγητού των νοικοκυριών.

Δειτε Επισης

Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»
J+A Philippou architects-engineers: Το αρχιτεκτονικό γραφείο πίσω από το ιδιόκτητο γήπεδο του ΑΠΟΕΛ
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.
Παραδοχή Αναστασιάδη: Εξετέθη με το επενδυτικό πρόγραμμα η Κύπρος-Τι ξεκαθαρίζει για δικηγορικό γραφείο και Σεϋχέλλες
Νίκος Αναστασιάδης: Οι αμαρτίες Πανίκου Δημητριάδη, γιατί είπα «δεσμεύομαι» και το δυστύχημα για τον συκοφάντη
Yποβάθμισε και το ΚΟΕ την πρόβλεψή του για την ανάπτυξη της κυπριακής οικονομίας το 2025
Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση