Όταν ο Steve Jobs παρουσίαζε το πρώτο iPhone

Ήταν 9 Ιανουαρίου 2007 όταν ο CEO της Apple παρουσίαζε τη συσκευή που θα έφερνε την επανάσταση στην επικοινωνία και την τεχνολογία και θα γινόταν απαραίτητη.

Λανσάροντας το πρώτο iPhone, ο Steve Jobs το είχε χαρακτηρίσει ως επαναστατικό προϊόν που θα άλλαζε τα πάντα στον τομέα της επικοινωνίας. Η ιστορία απέδειξε ότι είχε απόλυτο δίκαιο.

Όπως είχε αναφέρει, το συγκεκριμένο «επαναστατικό κινητό τηλέφωνο» ήταν πέντε χρόνια μπροστά από οποιοδήποτε άλλο τηλέφωνο.

Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της Apple, το πρώτο smartphone του γίγαντα της τεχνολογίας, συνδύαζε τρεις συσκευές σε μία. «Ένα iPod, ένα κινητό τηλέφωνο και μία πρωτοποριακή συσκευή για διαδικτυακή επικοινωνία σε μία μόνο συσκευή», είχε επαναλάβει αρκετές φορές ο Steve Jobs κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του iPhone στο Σαν Φρανσίσκο.

«Σήμερα η Apple θα επανεφεύρει το τηλέφωνο», είχε πει σχετικά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για τη δημιουργία του πρώτου iPhone χρειάστηκαν χρόνια έρευνας και ανάπτυξης. 

Πρόκειται, όπως είχε πει, για συνδυασμό και αλληλεπίδραση μεταξύ υλικού (hardware) και λογισμικού (software).

Πρωτοποριακό για την τότε εποχή ήταν ότι το πρώτο iPhone καταργούσε ουσιαστικά τα στυλό, δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη να χειρίζεται τη συσκευή με τα ίδια του τα δάχτυλα.

«Πλέον δεν χρειάζεται στυλό για τον χειρισμό της συσκευής, ενώ η οθόνη είναι πολλαπλής αφής, αγνοώντας ταυτόχρονα τα άσκοπα αγγίγματα», είχε επισημάνει σχετικά ο Steve Jobs.

Δειτε Επισης

Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ