Στη μάχη για τον ΑΠΟΕΛ Cytavision και Cablenet

«Διασταυρώνουν» τα ξίφη τους Cytavision και Cablenet σε μια προσπάθεια να αποκτήσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ΑΠΟΕΛ για την περίοδο 2019-2024. Για το τι μέλλει γενέσθαι συνέρχεται το Διοικητικό Συμβούλιο της Cyta, ενώ η Cablenet ρίχνεται στη «μάχη» της διεκδίκησης με αναθεωρημένη πρόταση. Πάντως, πίσω από χρηματικά ποσά των προσφορών, που για κάποιους μπορεί να φαντάζουν υπέρογκα, η μάχη δίδεται για την συγκράτηση ή προσέλκυση περισσότερων πελατών για την υπηρεσία broadband.

Σύμφωνα με τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, το ΔΣ της Cyta καλείται να λάβει σήμερα αποφάσεις για τις οικονομικές προτάσεις που θα υποβάλει στα ποδοσφαιρικά σωματεία ΑΠOEΛ και Ανόρθωση για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων για την περίοδο μετά το 2019. Συγκεκριμένα, για τον ΑΠΟΕΛ η Cyta φέρεται να καταβάλλει κάθε έτος €2,65 εκατ. συν μπόνους €250.000 σε περίπτωση κατάκτησης του πρωταθλήματος, €50.000 για απόκτηση του κυπέλλου και €50.000 για είσοδο σε ευρωπαϊκούς ομίλους. Η προσφορά της Cyta είναι για συμβόλαιο τριών χρόνων ενώ από πλευράς ΑΠΟΕΛ φαίνεται να επιθυμεί πενταετές συμβόλαιο.

Νέα πρόταση από Cablenet
Σφήνα στην διεκδίκηση τηλεοπτικών δικαιωμάτων του ΑΠΟΕΛ έρχεται και αναθεωρημένη πρόταση της Cablenet η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, απεστάλη πριν από μερικές ημέρες και αφορά την υπογραφή συμβολαίου για την περίοδο 2019-2024, καταβάλλοντας στον ΑΠΟΕΛ €3 εκατ. ανά έτος, συν μπόνους €100.000 για έξοδο στην Ευρώπη, €50.000 για κατάκτηση κυπέλλου και €50.000 για είσοδο σε ευρωπαϊκού ομίλους.

Η μάχη για το broadband
Η Ελεγκτική Υπηρεσία φαίνεται από τη μια να προειδοποιεί την Cyta για τα χρηματικά ποσά που προτίθεται να δώσει για την απόκτηση τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Από την άλλη στο κοινό να δημιουργείται η απορία για τα ποσά που ρίχνονται στην «μάχη» της απόκτησης τηλεοπτικών δικαιωμάτων από ποδοσφαιρικά σωματεία από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Ωστόσο, θα πρέπει να γίνει σε όλους κατανοητό πως πίσω από την εν λόγω μάχη κρύβεται η διατήρηση των συνδρομητών ή απόκτηση νέων συνδρομητών όχι μόνο για τα συνδρομητικά κανάλια των εταιρειών αλλά και των broadband τους υπηρεσιών διαμέσου των οποίων εκπέμπουν τα αθλητικά κανάλια που διαθέτουν. 

Για όλες τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών που διαθέτουν 4play (σταθερή, κινητή, Tv και broadband) μπορεί οι οικονομικές προσφορές που υποβάλλουν στα ποδοσφαιρικά σωματεία να μην αποφέρουν για τις ίδιες κερδοφόρα αποτελέσματα στο μεσοδιάστημα, αλλά μακροπρόθεσμα με τα μερίδια κινητής και σταθερής να μειώνεται, ο μόνος τομέας να αυξήσουν τα μερίδια τους στην υπηρεσία broadband είναι διαμέσου της εξασφάλισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων από ποδοσφαιρικά σωματεία.

Δειτε Επισης

Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία