Powered by

Συμμαχία Le Figaro και Le Monde εναντίον Facebook και Google

Οι όμιλοι Le Monde και Le Figaro ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα εκμεταλλεύονται εμπορικά τους χώρους που διαθέτουν για ψηφιακή διαφήμιση στο πλαίσιο μιας πρωτοφανούς συμμαχίας, που ονομάζεται Skyline, η οποία αποφασίστηκε απέναντι στον ανταγωνισμό που δέχονται από τους κολοσσούς του Διαδικτύου Facebook και Google.

Οι επιχειρήσεις των δύο γαλλικών ομίλων, που αριθμούν 20 μέσα ενημέρωσης, θα εκμεταλλεύονται εμπορικά κοινές προσφορές, διευκρίνισαν οι γενικοί διευθυντές τους σε συνέντευξη Τύπου.

“Είναι ένα ενιαίο προϊόν και ένα ενιαίο ταμείο. Οι υπηρεσίες μας θα πωλούν τα ίδια προϊόντα πάνω στην ίδια τεχνολογική βάση, στους ίδιους χώρους, με το ίδιο σχήμα”, υπογράμμισε ο Μαρκ Φεγιετέ, γενικός διευθυντής του ομίλου Le Figaro. Η συμμαχία που τίθεται σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο αναμένεται να είναι μια “ένδειξη για τη διαφημιστική αγορά” που θα δείχνει ότι υπάρχουν ισχυρές εναλλακτικές για την premium διαφήμιση στα μμε”, πρόσθεσε.

Συμμαχία που συγκροτήθηκε μέσα σε τρεις μήνες, η Skyline αναμένεται να ενώσει τη δουλειά 200 εργαζομένων στο μάρκετινγκ των δύο ομίλων, ώστε διαφημίσεις να εμφανίζονται από το Courrier International και τη γαλλική έκδοση της Huffington Post (ιδιοκτησίας Le Monde) έως τη Journal des femmes (ιδιοκτησίας Le Figaro).

“Πριν από δέκα χρόνια, η συμμαχία αυτή θα ήταν περίπλοκη βάσει της Αρχής Ανταγωνισμού, γιατί είμαστε πολύ ισχυροί. Σήμερα η διαφημιστική αγορά έχει εκραγεί και ελέγχεται μαζικά από τους αμερικανικούς κολοσσούς του Διαδικτύου όπως το Google και το Facebook”, εξήγησε ο Λουί Ντρεϊφούς, γενικός διευθυντής του ομίλου Le Monde. Le Monde και Le Figaro “είναι δύο εμπορικά σήματα εξαιρετικά υψηλής ποιότητας, με κοινές αξίες που κατάφεραν την ψηφιακή μετατροπή τους και που αποφάσισαν να συμμαχήσουν”, πρόσθεσε.

Ο δύο όμιλοι ανακοινώνουν τη συμμαχία τους δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών SFR με τα μμε που έχει (L’Express) και περίπου εκατό γαλλικά μμε της δημιουργίας της μεγάλης πλατφόρμας Gravity, συγκεντρώνοντας τα δεδομένα των χρηστών τους και την πώληση των διαφημιστικών τους χώρων. Στη συμμαχία, που μετέχουν επίσης ο όμιλος Fnac Darty και το So Local, γίνεται ανταλλαγή των διαφημιστικών τους δεδομένων για την καλύτερη εμπορική εκμετάλλευση των ψηφιακών προσφορών τους προς τους διαφημιζόμενους.

Στο πλαίσιο της συμμαχίας Gravity, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πρόσβαση από τα τέλη του 2017 σε ένα “ενιαίο ταμείο” για να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο στις ιστοσελίδες των ομίλων αυτών.

Η συμμαχία περιλαμβάνει τα μμε Europe 1, Paris Match, L’Equipe, M6, Les Echos-Le Parisien, Next Radio TV (BFMTV, RMC), Condé Nast (Vogue), Prisma (Femme Actuelle), Marie Claire, Sciences & Avenir, Challenges, τους ομίλους Τύπου της περιφέρειας La Montagne, Sud Ouest, La Dépêche, Le Télégramme.

Συνολικά τα μέλη της Gravity προσελκύουν το 44% των Γάλλων χρηστών του Διαδικτύου, καθημερινά, δηλαδή 16 εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με τη Μπρεατρίς Λοσπιταλιέ του ομίλου Les Echos, ενώ το Google προσελκύει το 60% και το Facebook το 70%.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Τριγμοί στις αγορές με φόντο τις ραγδαίες εξελίξεις στην Μέση Ανατολή-Αρνητικές πιέσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
Βέλγιο: Παραλύουν τα αεροδρόμια, ακυρώνονται οι πτήσεις
Ηνωμένο Βασίλειο: Σε χαμηλό δύο ετών η αύξηση των μισθών
Γερμανία: Οικονομικές προβλέψεις-«καμπανάκι» από κορυφαία οικονομικά ινστιτούτα
Αυτή είναι η πλουσιότερη γυναίκα στον κόσμο-Πόσα χρήματα έχει
Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος
Το κόστος δανεισμού της Γαλλίας ξεπέρασε της Ισπανίας για πρώτη φορά από το 2006
Σε υψηλό 12 ετών το ασήμι-Νέο ιστορικό ρεκόρ για χρυσό
Κυρώσεις στον Ρώσο Σεργκέι Σεργκέγιεβιτς Ιβανόφ και στην εταιρεία κρυπτονομισμάτων Cryptex από ΗΠΑ
Καμπανάκι από ING-Κολλημένη σε στασιμότητα η γερμανική οικονομία