Παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων από την Α/φοι Πέτρου

Γαλακτοκομικά προϊόντα φτιαγμένα με τον παραδοσιακό τρόπο, ακολουθώντας, όμως, σύγχρονα πρότυπα παραγωγής κι εξάγοντας σε 33 χώρες, σύμφωνα με τον Γιώργο Πέτρου, γενικό διευθυντή και ιδρυτή.

Διαβάστε ακόμα: 35 χρόνια γαλακτοκομικά προϊόντα Aλάμπρα 

ΞΕΚΙΝΗΜΑ 
Η Α/φοί Πέτρου Γαλακτοκομικά Προϊόντα ιδρύθηκε και λειτούργησε το 1982 στο χωριό Αλάμπρα, τη γενέτειρα των ιδρυτών, από όπου προέρχεται και η επωνυμία των προϊόντων της. Η εξέλιξή της και το ενδιαφέρον από διάφορες χώρες για τα είδη της, την οδήγησαν το 1996 να μεταφερθεί σε μεγαλύτερο υποστατικό στη Λάρνακα, ώστε να μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες της. Το 2009 και καθώς η ζήτηση μεγάλωνε τόσο στην εγχώρια όσο και στην παγκόσμια αγορά, η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει σε νέο ιδιόκτητο και σύγχρονο εργοστάσιο 4.000 τ.μ. στη Βιομηχανική Περιοχή Αραδίππου Β. 

ΜΟΝΑΔΑ
Ως τοποθεσία της μονάδας παραγωγής επελέγη η επαρχία Λάρνακας, καθώς εκεί δραστηριοποιούνται οι περισσότεροι κτηνοτρόφοι, απ’ όπου η γαλακτοβιομηχανία προμηθεύεται τη βασική πρώτη ύλη των προϊόντων της.

ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ
Στη μονάδα παράγονται ημερησίως 20 τόνοι χαλουμιού, αναρή τριών τόνων και τρίμμα ενός, όσον αφορά τα προϊόντα Αλάμπρα, ενώ με το brand Η Γιαγιά παρασκευάζονται τρεις τόνοι χαλουμιού και τέσσερις γιαουρτιού.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Στη γαλακτοβιομηχανία εργάζονται 150 άτομα, που έχουν τύχει της κατάλληλης εκπαίδευσης. 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Η παραγωγή διεξάγεται έξι ημέρες την εβδομάδα.

ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
Η βασική πρώτη ύλη που χρησιμοποιείται είναι φρέσκο πρόβειο, αιγινό και αγελαδινό γάλα. Ενδεικτικά, απαιτούνται, περίπου, οκτώ λίτρα γάλακτος για την παραγωγή ενός κιλού χαλουμιού. 

ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Η διαδικασία παραγωγής και η συνταγή των προϊόντων παραμένει αναλλοίωτη και σταθερή είτε αφορά στην ντόπια αγορά είτε σ’ εκείνη του εξωτερικού, καθώς πρόκειται για ένα καθαρά παραδοσιακό προϊόν και ως τέτοιο πρέπει να διαφυλαχθεί. Αυτό δεν επιτρέπει παρά ελάχιστες αλλαγές και ασφαλώς όχι την πλήρη αυτοματοποίηση στη διαδικασία για την κατασκευή τυποποιημένου βιομηχανοποιημένου προϊόντος. Για παράδειγμα, το δίπλωμα του χαλουμιού, το οποίο θα μπορούσε να γίνει με χρήση μηχανήματος, γίνεται με το χέρι, ώστε να κρατηθεί το αυθεντικό σχήμα του. Παρόλα αυτά οι μέθοδοι εκσυγχρονίζονται όπου δεν επηρεάζεται η ταυτότητα του προϊόντος.

ΔΙΑΘΕΣΗ
Η διανομή των προϊόντων Αλάμπρα και Η Γιαγιά γίνεται παγκύπρια και στο εξωτερικό σε καθημερινή βάση. Με στόλο 10 οχημάτων εξυπηρετούνται, περίπου, 250 με 300 σημεία ανά ημέρα για λιανική πώληση και για μαζική εστίαση, σε χώρους, όπως, εστιατόρια και ξενοδοχεία, καντίνες, αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία. Επιπλέον, είδη της γαλακτοβιομηχανίας τοποθετούνται σε μεγάλες υπεραγορές και χώρους μαζικής εστίασης σε 33 χώρες σε Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και Μέση Ανατολή.

Δειτε Επισης

Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Οι προτάσεις του Συμβουλίου Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας για το συνταξιοδοτικό-Έκκληση για αλλαγή
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Τράπεζα Κύπρου: Επανεκλογή Αράπογλου στην προεδρία και Grobler στην αντιπροεδρία-Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
17α IN Business Awards: Δείτε πλάνα από την εντυπωσιακή τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards(video)
17α IN Business Awards: Απένειμε βραβεία, εξήρε την προσφορά του επιχειρείν ο πολιτικός κόσμος (vid)
Π. Νικολάου: Ανοιχτή σε μη οργανικές ευκαιρίες που μπορεί να επιταχύνουν την οργανική ανάπτυξη η Τρ. Κύπρου
Τ. Αράπογλου: Αύξηση ποσοστού διανομής κερδών στους μετόχους, προγράμματα επιβράβευσης του προσωπικού