Άμεση συνεργασία Nike - Amazon
17:48 - 30 Ιουνίου 2017
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nike, Mark Parker, τόνισε πως η εταιρία ξεκινά ένα πιλοτικό πρόγραμμα πώλησης sneakers άμεσα από την Amazon, δίνοντας τέλος ένα μακροπρόθεσμο αδιέξοδο μεταξύ του κολοσσού στα αθλητικά είδη και του ηλεκτρονικού πωλητή λιανικής.
Μιλώντας με αναλυτές την Πέμπτη, ο CEO εξήγησε πως η Amazon θα φιλοξενήσει «μια περιορισμένη συλλογή από προϊόντα της Nike», που θα περιλαμβάνει υποδήματα, ενδύματα και αξεσουάρ, καθώς και ότι η εταιρία επιδιώκει να βελτιώσει την παρουσία της στην ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου.
«Είμαστε σε πρώιμο στάδιο, αλλά πραγματικά ανυπομονούμε να αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα του πιλοτικού προγράμματος», επεσήμανε ο Parker.
Η Wall Street Journal είχε μεταδώσει νωρίτερα ότι η Nike και η Amazon είχαν κλείσει συμφωνία για την πώληση κάποιων προϊόντων, καθώς και οι δύο εταιρίες προσπαθούν να αντιπαλέψουν παράτυπους πωλητές και η Nike επιδιώκει να πάρει τον έλεγχο των μη εγκεκριμένων πωλήσεων από τρίτα μέρη.
Αν και η Nike μέχρι τώρα δεν πωλούσε άμεσα προϊόντα μέσω της Amazon, είναι η μάρκα με τις περισσότερες αγορές στο site, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Morgan Stanley.
Η Nike ανέφερε ακόμη ότι τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου του οικονομικού της έτους ενισχύθηκαν 5% σε 8,7 δισ. δολάρια, κυρίως χάρη στην Κίνα και άλλες αναδυόμενες αγορές. Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της εταιρίας, διαμορφώθηκαν συνολικά στο τρίμηνο σε 3,75 δισ., αλλά δεν επιβεβαίωσαν τις προσδοκίες των αναλυτών για 3,8 δισ. δολάρια.
Τα τριμηνιαία κέρδη επίσης αυξήθηκαν σε 1,01 δισ. δολάρια ή 60 cents ανά μετοχή, από 846 εκατ. δολάρια ή 49 cents ανά μετοχή έναν χρόνο προηγούμενα.
Το μεικτό περιθώριο κέρδους περιορίστηκε σε 44,1% από 45,9% την ίδια περίοδο πέρυσι.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr