G.A.P. Vassilopoulos Group: Αεροπορικές μεταφορές εμπορευμάτων
07:39 - 23 Ιουνίου 2017

To ταξίδι των αερομεταφορών αρχίζει. Επιβιβαζόμαστε στο αεροσκάφος των υπηρεσιών της G.A.P. Vassilopoulos Group. Προσδενόμαστε. Κατά τη διαδρομή θα περάσουμε μέσα από το one stop shop των υπηρεσιών εδάφους και αέρος της εταιρείας, με ξεναγούς την Έλενα Μιχαηλίδου, διευθύντρια αεροπορικών εισαγωγών και τον Ιάκωβο Κουμή, διευθυντή αεροπορικών εξαγωγών.
Από ιδρύσεώς τους, κατά τη δεκαετία του 1980, τα τμήματα αεροπορικών εισαγωγών και εξαγωγών της G.A.P. Vassilopoulos είχαν ως στόχο την παροχή υπηρεσιών αερομεταφοράς εμπορευμάτων και συναφών υπηρεσιών προς όλους τους εισαγωγείς και εξαγωγείς της Κύπρου. Τότε ήταν που η G.A.P. Vassilopoulos Airfreight Exports έγινε πλήρες μέλος της διεθνούς οργάνωσης αερομεταφορών, γνωστής ως ΙΑΤΑ.
To Όραμα
Με βάση τη γενικότερη φιλοσοφία του one stop shop τα τμήματα αερομεταφορών του ομίλου έχουν ως κύριο στόχο και όραμα την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών, βασισμένων στις ανάγκες και απαιτήσεις της αγοράς. Ταυτόχρονα η εξέλιξή τους οδηγείται από τις ταχύτητες με τις οποίες σήμερα διεκπεραιώνονται οι διεθνείς συναλλαγές και τις συνεχείς μεταβολές στον χάρτη του διεθνούς εμπορίου.
Οι συνεργασίες
Οι υπηρεσίες προσφέρονται σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία DB Schenker, η οποία με ιστορία 145 χρόνων στην παροχή υπηρεσιών logistics βρίσκεται σήμερα στη λίστα με τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου διεθνώς.
Ενδεικτικά του μεγέθους της είναι ο κύκλος εργασιών της που ανέρχεται στα €15.128 δισ., έχει παρουσία σε 140 χώρες με 2.000 σημεία και 68.400 εργαζόμενους.
Στρατηγικές Διαφοροποίησης και Ανάπτυξης
• Εξατομικευμένη προσέγγιση: Ο κάθε πελάτης έχει τον δικό του σύμβουλο εξυπηρέτησης, ο οποίος φροντίζει να τον καθοδηγεί ανάλογα με τις ανάγκες του.
• Δυνατό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: Διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή, παρακολουθεί την πορεία του φορτίου από την ώρα της παραλαβής μέχρι και την άφιξή του στον τελικό του προορισμό. Σκοπός είναι η πρόληψη πιθανών προβλημάτων σε όλη την αλυσίδα της διαδρομής και η έγκαιρη αντιμετώπισή τους εκεί όπου αυτά πιθανό να προκύψουν.
• Προηγμένες τεχνολογίες: Οι λύσεις που έχουν εισαχθεί και τα custom made συστήματα, τα οποία κτίστηκαν βάσει της πολύχρονης πείρας και της γνώσης που αποκτήθηκε, όσον αφορά τις ανάγκες των πελατών, συμβάλλουν στην αμεσότητα και την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης.
• Η ισχυρή παρουσία του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos στην κυπριακή αγορά και η πολύχρονη πείρα των στελεχών του, καθώς επίσης και των συνεργατών του διεθνώς, διασφαλίζουν δυνατές συνεργασίες, προτιμητέα μεταχείριση και τιμολογιακή πολιτική, η οποία μεταφέρεται στον πελάτη. Επίσης, η ευρεία γκάμα αλληλένδετων υπηρεσιών διασφαλίζει συνέχεια στις διαδικασίες και πρόσβαση σε οικονομικότερα πακέτα υπηρεσιών.
Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΌΣ
• Η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού του ομίλου και η αφοσίωση στο έργο το οποίο επιτελείται, το έχουν φέρει ψηλά στη βαθμίδα της επαγγελματικής κλίμακας.
• Η πλήρης γνώση των όρων και κανονισμών που διέπουν τις διεθνείς αερομεταφορές, η κατανόηση των περιορισμών εισαγωγής στις διάφορες χώρες και των τελωνειακών κανονισμών που ισχύουν, συμβάλλουν στην ταχεία διεκπεραίωση όλων των απαιτουμένων διαδικασιών.
• Όλα αυτά δίνουν την ευχέρεια και την ικανότητα αναζήτησης και προσφοράς προϊόντων, στη βάση των αναγκών και των απαιτήσεων των εμπορευομένων και των προϊόντων τους. Ταυτόχρονα δίνονται εναλλακτικές λύσεις, εκεί και όπου χρειαστεί, με την επιλογή των καλύτερων δυνατών, ταχύτερων και πιο οικονομικών διαδρομών, σημειώνει ο κ. Κουμής.
Η μεταφορά από το Α στο Ω
Από τον αποστολέα στον παραλήπτη: Οι διαδικασίες που ακολουθούνται από τα τμήματα αεροπορικών εισαγωγών και εξαγωγών
ΕΞΑΓΩΓΗ
Εντολή αποστολής
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αρχικά θα λάβει την εντολή για αποστολή. Αφού έχει συλλέξει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και στοιχεία της φόρτωσης και έχει επιβεβαιώσει τη συμβατότητα με τους κανονισμούς και προδιαγραφές αερομεταφοράς θα προβεί στις ανάλογες διαδικασίες εξασφάλισης του απαιτούμενου χώρου στο εκάστοτε αεροσκάφος.
Παραλαβή και έλεγχος του φορτίου
Σε συνεργασία με την αδελφική εταιρεία, G.A.P. Vassilopoulos Express Logistics, θα γίνει η παραλαβή του φορτίου από τις αποθήκες του εξαγωγέα και θα μεταφερθεί πρώτα σ’ εκείνες του ομίλου, όπου θα γίνει και ο έλεγχος. Το εκπαιδευμένο προσωπικό θα ελέγξει τη συσκευασία, τη σήμανση και την ταυτοποίηση των κιβωτίων, θα επιβεβαιώσει την ύπαρξη των απαιτούμενων εμπορικών και τελωνειακών εγγράφων. Ακολούθως το φορτίο θα μεταφερθεί στο αεροδρόμιο, όπου και θα παραδοθεί στον παροχέα επίγειων υπηρεσιών (ground handler) για τελικό έλεγχο και φόρτωση στο αεροσκάφος μεταφοράς.
Παράδοση
Σε συνεργασία με τους αντιπρόσωπους της εταιρείας θα γίνει η παραλαβή του φορτίου από το αεροδρόμιο εισαγωγής και θα παραδοθεί στις αποθήκες του τελικού παραλήπτη εκεί και όπου αυτό χρειάζεται.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Εντολή παραλαβής
Η εντολή παραλαβής καταχωρείται στο σύστημα παρακολούθησης των φορτίων και προωθείται στους συνεργάτες εξωτερικού, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για παραλαβή του φορτίου και εξασφάλιση χώρου στο αεροπλάνο. Η διαδικασία καταγράφεται σε όλα τα στάδια και ο παραλήπτης ενημερώνεται, μέσω καθημερινού status report, για την εξέλιξη της φόρτωσης.
Παραλαβή και προώθηση στον τελικό παραλήπτη
Με την άφιξη του εμπορεύματος γίνεται η παραλαβή από τις αποθήκες του ground handler στο αεροδρόμιο και μεταφορά στο κέντρο διαλογής, από όπου θα ακολουθήσει παραλαβή από τον πελάτη ή παράδοση στον τελικό προορισμό σε συνεργασία με τις αδελφικές εταιρείες G.A.P. Vassilopoulos Express Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Akis Express.
Πώς αναδεικνύεται η αξία στην πράξη
«Τα μεγάλα λόγια όσον αφορά την ποιότητα εξυπηρέτησης δεν έχουν αξία και σημασία για ένα πελάτη», αναφέρει η κ. Μιχαηλίδου. Αυτό που έχει σημασία είναι πώς μεταφράζονται σε όφελος του πελάτη το μέγεθος μιας εταιρείας και των συνεργατών της, η πείρα, οι στρατηγικές συνεργασίες, το έμπειρο προσωπικό και όλα τα πλεονεκτήματα που μπορεί να επικαλεστεί. Επισημαίνει, μάλιστα, πως τη… μαγκιά ενός freight forwarder ο πελάτης θα την αντιληφθεί μόνο εφόσον χρησιμοποιήσει την υπηρεσία, αλλά κυρίως όταν προκύψει εμπόδιο σε κάποια από τις φορτώσεις: «Όσο και αν ακούγεται παράδοξο, οι πιο πιστοί πελάτες μας είναι αυτοί με τους οποίους σε κάποια στιγμή της συνεργασίας μας δεν λειτούργησαν όλα ρολόι. Με αυτό τον τρόπο διαπίστωσαν ότι είναι σε καλά χέρια και εξαργύρωσαν την πείρα, τη δύναμη της εταιρείας και των συνεργατών της και την ικανότητα για εξεύρεση λύσεων στην πράξη».