So Easy Stores: Σχεδιάζει στρατηγικές κινήσεις

Η εταιρεία So Easy Stores διαχειρίζεται σήμερα ένα δίκτυο διαρκούς εξυπηρέτησης αποτελούμενο από 23 καταστήματα. Στόχος από την αρχή ήταν η εξυπηρέτηση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών 24 ώρες το 24ωρο. Για τα So Easy Stores μας μίλησε ο διευθυντής εργασιών Κυριάκος Ζένιος. 

Η ίδρυση
H So Easy Stores Ltd, που ιδρύθηκε το 2003, ανήκει στον Όμιλο Phil Andreou Group. Λειτουργεί και διαχειρίζεται ένα δίκτυο καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης (23 καταστήματα) σε διάφορες μορφές, ανάλογα με το τι επιτάσσει η περιοχή και οι καταναλωτές. «Εντοπίζοντας τις διεθνείς τάσεις στο λιανεμπόριο και το σχετικό κενό στην κυπριακή αγορά έθεσε ως σκοπό της να πρωτοπορήσει στο λιανεμπόριο με τη δημιουργία καταστημάτων ‘convenience’ στα ευρωπαϊκά και όχι μόνο πρότυπα», σημείωσε. 

Όπως είπε, όλα τα καταστήματα ανήκουν και είναι υπό τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας, η οποία σχεδιάζει παράλληλα, την ανάπτυξη συστήματος franchise. «Σχεδιάζουμε αρκετές στρατηγικές κινήσεις και την ανάπτυξη συνεργασιών με στόχο τη βελτίωση των προσφερομένων προϊόντων και υπηρεσιών, του επιπέδου εξυπηρέτησης των καταναλωτών, αλλά και την καινοτομία, ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις», επεσήμανε. 

Η So Easy διαθέτει σήμερα 23 καταστήματα, 100 - 300 τ.μ., σε Λευκωσία, Λάρνακα και Λεμεσό. Εργοδοτεί πέραν των 120 ατόμων και εξυπηρετεί πάνω από 250 χιλιάδες πελάτες τον μήνα.

Η διαφοροποίηση
Μιλώντας για τη διαφοροποίηση των So Easy Stores από τα κλασικά περίπτερα, τόνισε ότι αυτό που τα χαρακτηρίζει είναι η διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν σε ένα φιλικό και καθαρό περιβάλλον για γρήγορο και εύκολο ψώνισμα. «Διαφοροποιούνται από τα κλασικά κυπριακά περίπτερα, τα μπακάλικα, τις μικρές και μεγάλες υπεραγορές. Προσφέρουν διευρυμένη γκάμα προϊόντων, που συνεχώς εμπλουτίζεται, σε λογικές και ανταγωνιστικές τιμές, σε ένα άνετο, φιλικό και καθαρό περιβάλλον, με σεβασμό στον καταναλωτή, αλλά και με προσωπική επαφή, συνεχόμενες προσφορές, προϊόντα branded που διατίθενται μόνο στη So Easy, αλλά και διάφορες υπηρεσίες», υπογράμμισε.

Η φιλοσοφία 
«Η φιλοσοφία των καταστημάτων μας είναι να εξυπηρετούν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών 24 ώρες το 24ωρο, παρέχοντας διευρυμένη γκάμα προϊόντων σε λογικές τιμές και συνεχόμενες προσφορές», ανέφερε. Και πρόσθεσε: «Η εξέλιξη του ‘top up shopping’ σε ευρωπαϊκό επίπεδο παρουσιάζει συνεχή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, κάτι το οποίο κι εμείς υιοθετήσαμε, αναπτύσσοντάς το στην κυπριακή αγορά από την ίδρυσή μας. Επιπλέον, βασικός μας στόχος είναι κάθε κατάστημά μας να παίζει ουσιαστικό και ενεργό ρόλο στη γειτονιά - περιοχή που δραστηριοποιείται, αλλά και να έχουμε έντονη κοινωνική δράση στο κυπριακό κοινωνικό γίγνεσθαι».

Τα προϊόντα
Ο καταναλωτής μπορεί να βρει διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, με κυρίες κατηγορίες αυτές των καπνικών, τηλεκαρτών, δώρων και παιχνιδιών, ειδών ψυγείου και μπακάλικου -τρόφιμα και μη-, εφημερίδων - περιοδικών, λαχείων, κάβας, ειδών φούρνου και φρουταρίας, βιβλιοπωλείου κ.ά. «Όλες οι ηγετικές μάρκες ανά κατηγορία είναι παρούσες πέραν των προϊόντων δικής μας εισαγωγής», τόνισε ο κ. Ζένιος. 

Όπως είπε, στόχος από την ίδρυση της εταιρείας ήταν η προσφορά προϊόντων σε μόνιμα ανταγωνιστικές τιμές. «Πέραν τούτου όμως, απευθυνόμαστε στους καταναλωτές και με προσφορές κάθε μήνα, ως ένδειξη της εκτίμησής μας για τη στήριξη που λαμβάνουμε από αυτούς. Η τάση των προσφορών είναι αδιαμφισβήτητα βασικό στοιχείο του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο», κατέληξε.

Δειτε Επισης

Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu
Η Nespresso αποκαλύπτει την συλλογή καλοκαίρι 2025
Η επόμενη μέρα της Ermes μετά την πώληση των ERA-Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες και τα περιουσιακά στοιχεία
Πήρε το «οκ» και από Apple το e-kalathi… Πότε θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία η εφαρμογή
Σώτος Τρικωμίτης: Πήραμε διαβεβαιώσεις, περιμένουμε πράξεις για την ηλεκτροκίνηση-Παραγωγικός ο διάλογος