powered by

Adv. Feature: ORB Communications: Όλα είναι μια ιδέα

H επικοινωνία για την ομάδα της ORB Communications δεν είναι απλώς ένα επάγγελμα ή τρόπος ζωής και έκφρασης, αλλά η κινητήρια δύναμη που προσθέτει αδρεναλίνη, ενέργεια και δημιουργικότητα στην καθημερινότητά της.

Το 2017 είναι μια χρονιά γεμάτη ενέργεια και δημιουργία για την ORB Communications. Κάτι που φαίνεται έντονα, κάνοντας μια ανασκόπηση στις καμπάνιες και τις επικοινωνιακές ενέργειες που φέρουν την υπογραφή της ομάδας της.

Η χρονιά άρχισε με την εκστρατεία για τα 35χρονα της Γαλακτοβιομηχανίας Αλάμπρα και συνέχισε με επικοινωνία για νέους πελάτες της, όπως: Η πρωτοποριακή 360º καμπάνια των αναψυκτικών KEAN με τις εβδομαδιαίες ψηφιακές προκλήσεις #ΚeanChallenge. Η διάχυση μηνυμάτων μέσω ενεργού πλάνου δημοσιότητας αλλά και το λανσάρισμα ανανεωμένης εικόνας για το Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus. Ο καθορισμός νέου σλόγκαν και στρατηγικής προσέγγισης για την Domino’s Pizza. Η νέα επικοινωνιακή κατεύθυν-ση του Pascal Education. Η εκστρατεία για τα 30χρονα της ταξιδιωτικής εταιρείας Top Kinisis. Τα 30 χρόνια πορεί-ας της Πολυκλινικής Υγεία, για την οποία η ομάδα της ΟRB ετοίμασε εορταστικό λογότυπο, εσωτερικό branding, διάχυση στα Μέσα native content και θεματική ψηφιακή στρατηγική. Η ομάδα ασχολήθηκε, επίσης με τη νέα επικοινωνία για το DIY κατάστημα Mangas Home Improvement, με πρεσβευτή τον stand up comedian Λούη Πατσαλίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί σε δύο ταινίες. Υλοποιήθηκε επίσης το sequel του φιλμ για τα καταστήματα Beauty Line ως συνέχεια της εκστρατείας - εμπειρία ομορφιάς - που λάνσαρε για πρώτη φορά η ORB τo 2015. Επίσης, για τον διαχρονικό πελάτη της, PrimeTel, αποδέχτηκε τη μεγάλη πρόκληση και έφτασε μέχρι και την ζούγκλα. 

Την τρέχουσα χρονιά η ORB ανέπτυξε, επίσης, το τμήμα δημοσιών σχέσεων, αναλαμβάνοντας διάφορες high-profile εκδηλώσεις, όπως η VIP εκδήλωση για τους καλεσμένους της Τράπεζας Κύπρου στο πλαίσιο του Πάφος 2017 κατά τη διάρκεια της συναυλίας της Φιλαρμονικής Βερολίνου και η διοργάνωση για τους εορτασμούς των 35 χρόνων της Γαλακτοβιομηχανίας Αλάμπρα με φιλοξενούμενο τον Έλληνα τραγουδιστή Κώστα Μακεδόνα. Τέλος, για την εταιρεία Andreotti έγιναν εξειδικευμένες ενέργειες δημιουργίας native content, μέσω δράσεων celebrity endorsement, σε συνεργασία με την εκπομπή DOT.

Στην ORB Communications έχουν πάντα το βλέμμα στραμμένο μπροστά, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ηλίας Αντωνιάδης. Έχουν ως στόχο, επισημαίνει, να ανακαλύπτουν συνεχώς νέους τρόπους και μεθόδους επιτυχημένης επικοινωνίας, μεταξύ του όλο και πιο απαιτητικού κοινού και των brands που χειρίζονται.

Γνώμονάς τους το χτίσιμο σταθερών σχέσεων εμπιστοσύνης και η προσφορά ποιοτικών επαγγελματικών υπηρεσιών στους πελάτες τους. Κλείνοντας αναφέρει πως, «Όταν η διαφήμιση τρέχει στο αίμα σου και η επικοινωνία είναι όχι μόνο τρόπος ζωής και έκφρασης, αλλά η κινητήρια δύναμη που ανεβάζει την αδρεναλίνη όλης της ομάδας σου, τότε επιτυγχάνεις να προσφέρεις στους πελάτες σου ξεχωριστές στοχευμένες επαγγελματικές υπηρεσίες, να δημιουργείς δεσμούς εμπιστοσύνης, να προτείνεις δημιουργικές και παράτολμες επικοινωνιακές δράσεις και να λανσάρεις καινοτόμες εκστρατείες».  

Το 2017 είναι μια χρονιά γεμάτη ενέργεια και δημιουργία για την ORB Communications

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Δειτε Επισης

Ιδρύει κοινωφελές ίδρυμα στη Νέα Υόρκη και ενισχύει την διεθνή παρουσία του το Ινστιτούτο Κύπρου
Μ. Δαμιανός: Η Κύπρος αναδεικνύεται κόμβος παροχής εξειδικευμένων ιατρικών υπηρεσιών-Εγκαινιάστηκε το El Greco
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων