Timandra Harkness: Ο άνθρωπος, επίκεντρο συλλογής δεδομένων
13:17 - 16 Ιουνίου 2017
Για την αντιμετώπιση του προσωπικού στον εργασιακό χώρο και τον ανάλογο χειρισμό του πελάτη στις επαφές του με ένα οργανισμό, μίλησε η Timandra Harkness, παρουσιάστρια του και αρθρογράφος του BBC Radio και συγγραφέας του βιβλίου “Big Data:Does size matter?”από το Ηνωμένο Βασίλειο UK την οποία παρουσίασε η MTN Business στο 7th Information & Communication Conference & Exhibition.
Αναδεικνύοντας ότι ήδη είναι εφικτή η συλλογή δεδομένων για το προσωπικό, για το πού βρίσκονται και τι κάνουν, εντός και εκτός εργασιακού χώρου, ανέφερε παράλληλα ότι μπορεί να ισχύσει το ίδιο και για τους πελάτες. Μέσω τεχνολογιών μπορούν να συγκεντρωθούν στοιχεία που αφορούν τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα και τα χαρακτηριστικά τους, ακόμη και τις ασυνείδητες δράσεις τους, δημιουργώντας έτσι ένα προφίλ για αυτούς για εξατομικευμένη αντιμετώπιση.
Στο μέλλον εξήγησε ότι η τεχνητή νοημοσύνη και τα Big Data θα διεισδύσουν σε κάθε επιχείρηση, με δυνάμεις άνευ προηγουμένου για να αναλύσουν και να προβλέψουν για το προσωπικό και τους πελάτες.
Υπογράμμισε όμως ότι υπάρχει μια σημαντική ανησυχία σχετικά: Ο σεβασμός του ανθρώπου και η εμπιστοσύνη στη σχέση του με τον εκάστοτε οργανισμό. Ο άνθρωπος πρέπει να είναι στο επίκεντρο της όλης διαδικασίας. Η τεχνολογία πρέπει να λειτουργεί με τρόπο που να διατηρείται η εμπιστοσύνη προσωπικού και πελατών. Είναι σημαντικό στην όλη διαδικασία να υπάρχει πλήρης κατανόηση των αναγκών και των ευθυνών που προκύπτουν σχετικά.