Εύη Παπαδοπούλου: Κτίζουμε τη σύγχρονη ΚΕΑΝ

Το μήνυμα ότι ο χυμός είναι κάτι περισσότερο από ένα προϊόν, με το οποίο μπορεί κάποιος να ξεδιψάσει, επιδιώκει να μεταφέρει η νέα εντυπωσιακή καμπάνια της ΚΕΑΝ, μέσω της οποίας προτρέπονται οι καταναλωτές να αισθανθούν τη χαρά που κρύβεται σε κάθε συσκευασία χυμού.

Πολύχρωμες εικόνες και μοναδικοί χαρακτήρες σε ρυθμούς swing συνθέτουν τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας, η οποία καλεί τους καταναλωτές να αισθανθούν ότι κάθε στιγμή που ανοίγει ένα κουτί χυμού είναι η πιο ευτυχισμένη της ημέρας, αφού ξεπροβάλλει ένας χαρούμενος κόσμος μπροστά τους.

Η καμπάνια  της νέας εποχής
Η καμπάνια, η οποία πραγματοποιήθηκε μέσω του διαφημιστικού γραφείου Pandora Ogilvy σε συνεργασία με την Yell Images Animation Studio, υπενθυμίζει ότι κάθε γευστική εμπειρία μπορεί να αποτελέσει ένα ταξίδι στο ευ ζην, όπως τονίζει η marketing director της ΚΕΑΝ, Εύη Παπαδοπούλου, σημειώνοντας ότι στόχος ήταν η ανακατάταξη της θέσης του χυμού στη διατροφική καθημερινότητα του καθενός μας. Και προσθέτει: «Υπάρχουν πολλοί χυμοί στην κυπριακή αγορά, γνωστές και άγνωστες μάρκες. Η ΚΕΑΝ, από την πλευρά της, θέλει να υπενθυμίσει στους καταναλωτές την αξία της ποιότητάς της, της γεύσης και της πρώτης ύλης, επισημαίνοντας ότι εδώ και δεκαετίες απορροφά τεράστιες ποσότητες κυπριακών φρούτων, ώστε να  προσφέρει κάτι ιδιαίτερο στηρίζοντας στην κυπριακή παραγωγή». 

Ταυτόχρονα, όπως αναφέρει, η εφαρμογή νέας προσέγγισης και τεχνοτροπίας σε μία μάρκα με ιστορία 68 ετών είχε στόχο, με τη συγκεκριμένη καμπάνια, να ανανεώσει την εικόνα και να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τον χυμό. Ερωτηθείσα πώς η νέα καμπάνια συνδυάζεται με μία νέα εποχή για την ΚΕΑΝ, τονίζει ότι πάντοτε η εταιρεία θέλει και πρέπει να βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις: 

«Παρακολουθώντας το διεθνές εμπόριο και τις ανάγκες των πελατών μας στις 48 χώρες όπου πραγματοποιούμε εξαγωγές, έχουμε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία άλλων τριών brands σε χυμό, κάτι που μας ώθησε να ξεχωρίσουμε την ΚΕΑΝ ως το πιο παραδοσιακό, αλλά και διαχρονικό brand, που κουβαλά τις περισσότερες αξίες».

Σημειώνεται ότι η ΚΕΑΝ παράγει χυμούς για άλλους τρεις πελάτες της στο εξωτερικό με τα δικά τους brands και για άλλες τέσσερις κυπριακές εταιρείες, επίσης με τις δικές τους μάρκες, αναβαθμίζοντας τις δυνατότητες της κυπριακής βιομηχανίας ως κέντρου παραγωγής.

Πρότζεκτ για την πρώτη ύλη
Όσον αφορά τη σοβαρή έλλειψη πρώτης ύλης, η Εύη Παπαδοπούλου εξηγεί ότι η συνεχής μείωση της κυπριακής παραγωγής εσπεριδοειδών δημιουργεί προκλήσεις, αλλά και πιθανές συνεργασίες για το μέλλον. «Παρόλο που ανέκαθεν βασιζόμασταν στα κυπριακά εσπεριδοειδή, εντούτοις μετά λύπης διαπιστώνουμε ότι δεν μπορεί να υπάρξει εξέλιξη του τομέα, αν δεν εφαρμοστεί κάποια μακροπρόθεσμη στρατηγική από πλευράς της Κυβέρνησης για την εσπεριδοκαλλιέργεια», αναφέρει, σημειώνοντας ότι η κατάσταση επιδεινώνεται λόγω της εκρίζωσης χιλιάδων δέντρων, με στόχο τη δημιουργία οικιστικών και άλλων αναπτύξεων, καθώς και εξαιτίας του γεγονότος ότι η νέα γενιά δεν έχει κίνητρα να ασχοληθεί μ’ αυτόν τον τομέα της γεωργίας, που  έκανε την Κύπρο γνωστή σε όλο τον κόσμο.

Όπως επισημαίνει η marketing director της ΚΕΑΝ, η εταιρεία έχει στα σκαριά δύο μεγάλα πρότζεκτ, προκειμένου να μπορέσει να εξασφαλίσει επαρκείς ποσότητες πρώτης ύλης.  Με τη συνεχή αναβάθμιση, έπειτα από 68 χρόνια, η ΚΕΑΝ κτίζει δημιουργικά πάνω στην πείρα, την εμπιστοσύνη του κόσμου, αλλά και την αληθινή ποιότητα που προσφέρει στους καταναλωτές: «Θέλουμε να επικοινωνούμε  τον προοδευτικό και σύγχρονό μας χαρακτήρα, ενώ όραμα μας είναι να μην αφήσουμε την εταιρεία να γεράσει, χωρίς, ωστόσο, να ξεχνούμε τις παλαιότερες γενιές που μεγάλωσαν με την ΚΕΑΝ», καταλήγει.

Δείτε τα δύο νέα διαφημιστικά σποτ της ΚΕΑΝ:
 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην «Επιχειρηματική Λεμεσό» του ΕΒΕ Λεμεσού.

Δειτε Επισης

Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu
Η Nespresso αποκαλύπτει την συλλογή καλοκαίρι 2025
Η επόμενη μέρα της Ermes μετά την πώληση των ERA-Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες και τα περιουσιακά στοιχεία
Πήρε το «οκ» και από Apple το e-kalathi… Πότε θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία η εφαρμογή
Σώτος Τρικωμίτης: Πήραμε διαβεβαιώσεις, περιμένουμε πράξεις για την ηλεκτροκίνηση-Παραγωγικός ο διάλογος