Ευρωπαϊκά κονδύλια για τη δυτική Λεμεσό διεκδικεί ο Δήμος

Με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη της δυτικής περιοχής της πόλης της Λεμεσού και την οικονομική και την κοινωνική ευημερία των κατοίκων, ο Δήμος Λεμεσού προτείνει σειρά έργων που δύναται να συγχρηματοδοτηθούν από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης την Προγραμματική Περίοδο 2014 – 2020 και συγκεκριμένα από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα και Αειφόρος Ανάπτυξη» στον άξονα προτεραιότητας «Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα».

Τα έργα αυτά αποτέλεσαν το αντικείμενο δημόσιας παρουσίασης, την περασμένη εβδομάδα, και σύμφωνα με ανακοίνωση, αυτά που προτάθηκαν για συγχρηματοδότηση, βασίστηκαν στην Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης, η οποία εκπονήθηκε το 2015 και αφορούσε προτάσεις αναπτυξιακών παρεμβάσεων στη δυτική περιοχή του κέντρου πόλης.
 
Συγκεκριμένα, οι παρεμβάσεις αυτές αφορούν στην περιοχή που περικλείεται από νότο προς βορρά, μεταξύ της Λεωφόρου Φραγκλίνου Ρούσβελτ και της Λεωφόρου Αρχ. Μακαρίου Γ’ και από ανατολικά προς δυτικά, μεταξύ του ποταμού Γαρύλλη και της οδού Βασιλέως Παύλου / Λεωφόρο Ομονοίας. Η πιο πάνω περιοχή περιλαμβάνει τις ενορίες Αγίου Αντωνίου, Τζαμί Τζατίτ, Αρναούτ, Άγιος Ιωάννης, Τσιφλικούδια (τμήμα), Ομόνοιας (τμήμα).

"Τα έργα που έχουν προταθεί έχουν στόχο την αειφόρο ανάπτυξη της περιοχής, την οικονομική και την κοινωνική ευημερία των κατοίκων και αναμένεται να βοηθήσουν στην υλοποίηση του οράματος «Λεμεσός 2020» για μία πόλη φιλική και ελκυστική για κοινωνικές, περιβαλλοντικές και επιχειρηματικές δραστηριότητες", προστίθεται.
 
Η δημόσια παρουσίαση αφορούσε τα έργα  ανάπλασης της οδού Μισιαούλη και Καβάζογλου, την επέκταση του Γραμμικού Πάρκου Γαρύλλη, τη δημιουργία πράσινου περιπάτου στα θρησκευτικά, ιστορικά και αρχιτεκτονικά μνημεία της δυτικής περιοχής του κέντρου πόλης και την ανάπλαση όψεων, επίσης σε τμήμα της δυτικής περιοχής κέντρου πόλης.
 
Για την ανάπλαση της οδού Μισιαούλη και Καβάζογλου, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των εργασιών είναι περίπου δυο χρόνια με συνολικό προϋπολογισμό περίπου τρία εκατομμύρια ευρώ, ενώ για την επέκταση του Γραμμικού Πάρκου Γαρύλλη, το χρονοδιάγραμμα είναι επίσης περίπου δυο χρόνια, με προϋπολογισμό περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ.
 
Σε σχέση με τη δημιουργία του «πράσινου περιπάτου» στα θρησκευτικά, ιστορικά και αρχιτεκτονικά μνημεία της περιοχής, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των εργασιών είναι περίπου ένας χρόνος, με προϋπολογισμό περίπου δυο εκατομμύρια ευρώ, ενώ για την ανάπλαση όψεων στο δυτικό τμήμα του κέντρου πόλης, το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης των εργασιών έχει καθοριστεί στα τρία χρόνια, με προϋπολογισμό τρία περίπου εκατομμύρια ευρώ.
 
Συνολικά, τα έργα που έχουν κατ` αρχής εγκριθεί για συγχρηματοδότηση είναι, το κέντρο καινοτομίας στο δημοτικό κτιριακό συγκρότημα της Φραγκλίνου Ρούσβελτ,  ο πράσινος περίπατος στα θρησκευτικά, ιστορικά και αρχιτεκτονικά μνημεία της δυτικής περιοχής του κέντρου πόλης, η ανάπλαση όψεων σε τμήμα της δυτικής περιοχής κέντρου πόλης, η ανάπλαση πλατειών, η ανάπλαση της οδού Μισιαούλη και Καβάζογλου, η επέκταση του Γραμμικού Πάρκου Γαρύλλη και η οργανική σύνδεση του με τη θάλασσα κατά μήκος των οδών Παλλάδος,  Δημοκρατίας και Αλεξανδρείας, οι κάθετες προσβάσεις στο θαλάσσιο μέτωπο, η ανάπλαση των δημοτικών κατοικιών στην οδό Μισιαούλη και Καβάζογλου, το κέντρο υποδοχής αστέγων, το κέντρο ενασχόλησης ενηλίκων και τέλος, η δημιουργία τουρκοκυπριακού κινηματογράφου.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Έξω από το Υπουργείο Εργασίας οι απεργοί στον κλάδο σκυροδέματος-Θα επιδώσουν ψήφισμα στον Παναγιώτου