powered by

4th Brand Congress: «Όλα γίνονται digital»

Για τις παγκόσμιες τάσεις που ακολουθούν τα brands σήμερα, μίλησε ο διάσημος brand builder Markus Kramer ως κύριος ομιλητής του 4th Brand Congress που διοργανώθηκε από την IMH στο ξενοχοδείο Hilton Cyprus, την Παρασκευή 26 Μαΐου.

Ο ομιλητής αναφέρθηκε στη νέα διαδικτυακή εποχή, αναλύοντας τα 10 βασικά trends του σήμερα στον τομέα του μάρκετινγκ. 

Τα 10 βασικά trends 

Digital 
Όλα μπαίνουν σταδιακά στην διαδικτυακή εποχή, όπου όλα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους, κινούνται πιο γρήγορα, αποτελεσματικά και παραγωγικά.  Βασικό εργαλείο το διαδίκτυο. 

Ταχύτητα 
Ένα βασικό trend είναι η ταχύτητα ανάπτυξης της επικοινωνίας και σύνδεσης με άλλους που κινείται απίστευτα γρήγορα. 

Διαφάνεια 
Η διαφάνεια και η ειλικρίνεια φέρνουν την επιβίωση για ένα προϊόν ή εταιρεία και κερδίζει την εμπιστοσύνη του κοινού.  

Περιεχόμενο

Εξατομίκευση 

Εμπειρία 

Σχέση

Χρόνος

Humanizing
Η ικανότητα να δίνεται «πρόσωπο» στο προϊόν. 

Στόχος 
«Δεν υπάρχει μέλλον χωρίς σκοπό. Η μελλοντική δυναμική του προϊόντος βασίζονται στον στόχο του», τόνισε ο ομιλητής. 

Στο πρώτο μέρος του συνεδρίου, ο ομιλητής αναφέρθηκε στην καθοριστική σημασία του brand name για μια επιχείρηση, η οποία στοχεύει στο να διατηρηθεί για χρόνια, θέτοντας όλο και πιο ψηλούς στόχους. Υπογράμμισε, επίσης, τη σημαντικότητα για μια επιχείρηση στο να καταφέρνει να δείχνει σταθερότητα και ανάπτυξη. Για να το καταφέρουν αυτό οι επιχειρήσεις, πρόσθεσε, θα πρέπει πρώτα από όλα να παραμένουν πάντα απόλυτα πιστές στις υποσχέσεις που δίνουν στον καταναλωτή.

Κύριο λόγο για την αναγνώριση ενός brand παίζει επίσης, σύμφωνα με τον κ. Kramer, το λογότυπό του, που αποτελεί το μέσον που θ καταστήσει την επιχείρηση γνωστή στο κοινό. Εξίσου σημαντική είναι η διαφορετικότητα, η απλοποίηση, όπως και η δυνατότητα να ξεπερνιούνται πιθανές κρίσεις

Ο ομιλητής αναφέρθηκε στη σύνδεση του προϊόντος με την εμπειρία που προσφέρει στον καταναλωτή, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να δίνεται η δυνατότητα στον καταναλωτή να έρχεται όσο γίνεται πιο κοντά στο brand. Συναισθηματικές και λειτουργικές ανάγκες παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στην αξία του brand.

Μιλώντας για τις αλλαγές που φέρνει η τεχνολογία και η συνεχής εξέλιξη, ο ομιλητής  υπογράμμισε πως «οι αλλαγές έρχονται αργά, επειδή μας αρέσει να κάνουμε συνεχώς τα ίδια πράγματα. Δεν είναι όμως μόνο το τώρα, αλλά το να βλέπεις τα πράγματα με άλλο μάτι». 

Αναφέρθηκε επίσης στην εξουσία που κατέχει ο ίδιος καταναλωτής, η οποία βασίζεται στην γνώμη του με βάση την εμπειρία που θα του προσφέρει ένα προϊόν αλλά και στο πόσο αληθινή είναι αυτή. Αξία δεν έχει η μία μόνο γνώμη, αλλά διάφορες γνώμες από διάφορους καταναλωτές, που οδηγούν ένα προϊόν ή υπηρεσία στην επιτυχία. Το διαδίκτυο αποτελεί σήμερα το κανάλι επικοινωνίας του καταναλωτή με τον παραγωγό. Ο πελάτης έχει τώρα την δυνατότητα να σχολιάσει, να αξιολογήσει και να κρίνει, την υπηρεσία ή το προϊόν μέσω των δικών του reviews στο διαδίκτυο. Κάτι που φαίνεται έντονα μέσω του διάσημου target group, των Millennials. 

Της Δήμητρας Γεωργίου

Δειτε Επισης

MamaCRM: Οι 12+ ολοκληρωμένες λύσεις που φέρνει σε μια πλατφόρμα social media marketing
Επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα των ακινήτων σε Κύπρο και Ελλάδα η Consulco-Τα στοχευμένα έργα
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Κοινή διακήρυξη Κύπρου-Ινδίας: Δέσμευση επέκτασης οικονομικών δεσμών μέσω αύξησης εμπορίου και επενδύσεων
Χριστοδουλίδης-Μόντι: Μεγάλες δυνατότητες για εμπόριο και επενδύσεις με φόντο τα πλεονεκτήματα της Κύπρου
Επιτυχές το επιμορφωτικό και επιστημονικό συμπόσιο του Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για την προωρότητα
Στο τραπέζι παράλληλη εισαγωγή εταιρείων στα Χρηματιστήρια Κύπρου και Ινδίας-Η διερευνόμενη ανάπτυξη συνεργασίας
Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων