4th Brand Congress: «Όλα γίνονται digital»
11:15 - 26 Μαΐου 2017

Για τις παγκόσμιες τάσεις που ακολουθούν τα brands σήμερα, μίλησε ο διάσημος brand builder Markus Kramer ως κύριος ομιλητής του 4th Brand Congress που διοργανώθηκε από την IMH στο ξενοχοδείο Hilton Cyprus, την Παρασκευή 26 Μαΐου.
Ο ομιλητής αναφέρθηκε στη νέα διαδικτυακή εποχή, αναλύοντας τα 10 βασικά trends του σήμερα στον τομέα του μάρκετινγκ.
Τα 10 βασικά trends
Digital
Όλα μπαίνουν σταδιακά στην διαδικτυακή εποχή, όπου όλα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους, κινούνται πιο γρήγορα, αποτελεσματικά και παραγωγικά. Βασικό εργαλείο το διαδίκτυο.
Ταχύτητα
Ένα βασικό trend είναι η ταχύτητα ανάπτυξης της επικοινωνίας και σύνδεσης με άλλους που κινείται απίστευτα γρήγορα.
Διαφάνεια
Η διαφάνεια και η ειλικρίνεια φέρνουν την επιβίωση για ένα προϊόν ή εταιρεία και κερδίζει την εμπιστοσύνη του κοινού.
Περιεχόμενο
Εξατομίκευση
Εμπειρία
Σχέση
Χρόνος
Humanizing
Η ικανότητα να δίνεται «πρόσωπο» στο προϊόν.
Στόχος
«Δεν υπάρχει μέλλον χωρίς σκοπό. Η μελλοντική δυναμική του προϊόντος βασίζονται στον στόχο του», τόνισε ο ομιλητής.
Στο πρώτο μέρος του συνεδρίου, ο ομιλητής αναφέρθηκε στην καθοριστική σημασία του brand name για μια επιχείρηση, η οποία στοχεύει στο να διατηρηθεί για χρόνια, θέτοντας όλο και πιο ψηλούς στόχους. Υπογράμμισε, επίσης, τη σημαντικότητα για μια επιχείρηση στο να καταφέρνει να δείχνει σταθερότητα και ανάπτυξη. Για να το καταφέρουν αυτό οι επιχειρήσεις, πρόσθεσε, θα πρέπει πρώτα από όλα να παραμένουν πάντα απόλυτα πιστές στις υποσχέσεις που δίνουν στον καταναλωτή.
Κύριο λόγο για την αναγνώριση ενός brand παίζει επίσης, σύμφωνα με τον κ. Kramer, το λογότυπό του, που αποτελεί το μέσον που θ καταστήσει την επιχείρηση γνωστή στο κοινό. Εξίσου σημαντική είναι η διαφορετικότητα, η απλοποίηση, όπως και η δυνατότητα να ξεπερνιούνται πιθανές κρίσεις
Ο ομιλητής αναφέρθηκε στη σύνδεση του προϊόντος με την εμπειρία που προσφέρει στον καταναλωτή, τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να δίνεται η δυνατότητα στον καταναλωτή να έρχεται όσο γίνεται πιο κοντά στο brand. Συναισθηματικές και λειτουργικές ανάγκες παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στην αξία του brand.
Μιλώντας για τις αλλαγές που φέρνει η τεχνολογία και η συνεχής εξέλιξη, ο ομιλητής υπογράμμισε πως «οι αλλαγές έρχονται αργά, επειδή μας αρέσει να κάνουμε συνεχώς τα ίδια πράγματα. Δεν είναι όμως μόνο το τώρα, αλλά το να βλέπεις τα πράγματα με άλλο μάτι».
Αναφέρθηκε επίσης στην εξουσία που κατέχει ο ίδιος καταναλωτής, η οποία βασίζεται στην γνώμη του με βάση την εμπειρία που θα του προσφέρει ένα προϊόν αλλά και στο πόσο αληθινή είναι αυτή. Αξία δεν έχει η μία μόνο γνώμη, αλλά διάφορες γνώμες από διάφορους καταναλωτές, που οδηγούν ένα προϊόν ή υπηρεσία στην επιτυχία. Το διαδίκτυο αποτελεί σήμερα το κανάλι επικοινωνίας του καταναλωτή με τον παραγωγό. Ο πελάτης έχει τώρα την δυνατότητα να σχολιάσει, να αξιολογήσει και να κρίνει, την υπηρεσία ή το προϊόν μέσω των δικών του reviews στο διαδίκτυο. Κάτι που φαίνεται έντονα μέσω του διάσημου target group, των Millennials.
Της Δήμητρας Γεωργίου