M. Kramer: Οι στρατηγικές Brand Positioning & Differentiation κάνουν τη διαφορά
09:31 - 23 Μαΐου 2017

Είναι σημαντικό, κάθε brand να κατέχει μια ξεχωριστή θέση στον κόσμο της Διαφήμισης αλλά και στις καρδιές και προτιμήσεις όλων. Αυτό μπορεί να γίνει δίνοντας προστιθέμενη αξία στο εκάστοτε προϊόν κι εφαρμόζοντας “positioning” και “differentiation” (τοποθέτηση & διαφοροποίηση).
Ο καταξιωμένος business & brand builder, Markus Kramer, θα βρίσκεται στην Κύπρο στις 26 Μαΐου 2017 στο ξενοδοχείο Hilton Cyprus στη Λευκωσία, ως ο κύριος ομιλητής του “4th Brand Congress”. Για να δείξει στην πράξη πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος της Διαφήμισης, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ, της Προβολής όπως και την επιτυχία του ίδιου του brand. Πάντοτε κατά τέτοιο τρόπο, ώστε τα εμπορικά σήματα να αποκτήσουν πιστό κοινό και να αγαπηθούν από αυτό.
Το “4th Brand Congress” όπως και η παρουσίαση του Markus Kramer, έχουν ως κεντρικό τους άξονα το: Brand & Communication Trends that will transform your business. Στόχος, η κατανόηση από το κοινό αλλά και η εφαρμογή των τάσεων που διαμορφώνουν τον σύγχρονο αλλά και μελλοντικό κόσμο της Διαφήμισης και του Μάρκετινγκ, πάντοτε αλληλοϋποστηριζόμενα από το Παραδοσιακό Μάρκετινγκ. Εκτός από την ομιλία του, ο Markus Kramer θα πραγματοποιήσει workshop με τίτλο “Building and Communicating Desirability”, για εκείνους που δεν φοβούνται να δουν στην πράξη πώς δουλεύει η… θεωρία!
Ποιος είναι ο Markus Kramer
Ο Markus Kramer, εκτός από guru στο Business & Brand Building, είναι επίσης συγγραφέας, αλλά και περιζήτητος ομιλητής. Συμβουλεύει επιχειρησιακές ομάδες, στελέχη κι ολόκληρα συμβούλια, όπως επίσης private equity και growth funds, για λογαριασμό των οποίων εφαρμόζει Στρατηγική Τοποθέτηση (positioning) και Brand Management. Το παγκόσμιο πελατολόγιό του περιλαμβάνει τις: Google, Aston Martin, Harley-Davidson, Ferrari, Nissan, Mazda, Honda, Starbucks, Vertu (πολυτελή κινητά τηλέφωνα), Chiquita, Unigestion (asset management), Investec (investment bank), Schindler και επιχειρήσεις FinTech.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της Οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα, απευθύνεται προς: διευθυντές Μάρκετινγκ, brand managers, επαγγελματίες P.R. & Επικοινωνίας, διευθυντές τμημάτων HR & Πωλήσεων, γενικούς & εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες σύμβουλους, επαγγελματίες από κάθε κλάδο του Μάρκετινγκ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Θεματολόγιο του Συνεδρίου, κάντε κλικ ΕΔΩ
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ ΕΔΩ
Πληροφορίες
Οργανωτής: ΙΜΗ
Οδηγεί με ασφάλεια η ΒΜW.
Χορηγοί: Carlsberg και Starbucks Coffee Company
Υποστηρικτής: OJO.
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold και πόρταλ REPORTER
Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Με τη στήριξη του προγράμματος “Breaking the Mould: Promoting Gender Equality in Cyprus”
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής κι εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com