Μ. Λουκαϊδης: Γνώμονας η αποδοτικότητα κι η εμπιστοσύνη
10:06 - 18 Μαΐου 2017

Αποδοτικότητα και εμπιστοσύνη είναι τα κύρια χαρακτηριστικά, στα οποία πρέπει να εστιαστούμε. Αυτό τόνισε ο Μάριος Λουκαϊδης,Executive director FMCG, Logistics Distribution, CTC και chairman ECR Cyprus, μιλώντας στο 14ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου, που οργάνωσε η ΙΜΗ, την Πέμπτη 18 Μαΐου, στο ξενοδοχείο Hilton Park.
«Εμείς οι παραδοσιακοί έχουμε την εμπιστοσύνη σε κάποιο βαθμό και πρέπει να αποκτήσουμε την αποδοτικότητα», σημείωσε. Όπως είπε, ο κόσμος αλλάζει και μάλιστα πολύ γρήγορα. Για παράδειγμα στη δεκαετία του ’60 το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος μιας οικογένειας πήγαινε στα τρόφιμα, ενώ σήμερα το διαθέσιμο εισόδημα, το οποίο έχει αυξηθεί, ξοδεύεται στις υπηρεσίες όπως, παιδεία, γυμναστήρια, τηλεόραση, διαδίκτυο και μετά ακολουθούν τα τρόφιμα.
«Ως βιομηχανία πρέπει να επανακτήσουμε το sexiness μας και την εμπιστοσύνη απέναντι στους πελάτες τους», ανέφερε. Και πρόσθεσε: «Έχουμε την εμπιστοσύνη, αλλά τη χάνουμε. Αν ο καταναλωτής βρει αλλού φθηνότερα ένα προϊόν νιώθει ότι τον εξαπατώ. Νιώθει ωραία στην αρχή, αλλά μετά φεύγει αφού το βρίσκει φθηνότερα. Και το θέμα είναι πώς μπορούμε να επανακτήσουμε την εμπιστοσύνη. Έχει σημασία να το αναπτύξουμε περισσότερο γιατί έχουμε τα στοιχεία που χρειάζεται αλλά αντί να τα αναπτύξουμε τα μειώνουμε. Θέλουμε δύο πράγματα: Αποδοτικότητα και εμπιστοσύνη. Εμείς οι παραδοσιακοί έχουμε την εμπιστοσύνη σε κάποιο βαθμό και πρέπει να αποκτήσουμε την αποδοτικότητα».
Συνεχίζοντας ο κ. Λουκαϊδης τόνισε ότι η εμπιστοσύνη οδηγεί στο να μοιράζεσαι πράγματα. Έφερε ως παράδειγμα, την εταιρεία Airbnb. «Όταν μοιράζεσαι, όπως ένας χώρος στάθμευσης, άδειοι γραφειακοί χώροι και άλλα, η επιτυχία είναι μεγαλύτερη», σημείωσε. Επεσήμανε μάλιστα,τέλος ότι όλοι πρέπει να βρούμε τρόπους πώς να μεγαλώσουμε και να αναπτύξουμε τη δουλειά με το να μοιραζόμαστε πράγματα, παρά να ανταγωνιζόμαστε.