Μ. Λουκαϊδης: Γνώμονας η αποδοτικότητα κι η εμπιστοσύνη

Αποδοτικότητα και εμπιστοσύνη είναι τα κύρια χαρακτηριστικά, στα οποία πρέπει να εστιαστούμε. Αυτό τόνισε ο Μάριος Λουκαϊδης,Executive director FMCG, Logistics Distribution, CTC και chairman ECR Cyprus, μιλώντας στο 14ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου, που οργάνωσε η ΙΜΗ, την Πέμπτη 18 Μαΐου, στο ξενοδοχείο Hilton Park.

«Εμείς οι παραδοσιακοί έχουμε την εμπιστοσύνη σε κάποιο βαθμό και πρέπει να αποκτήσουμε την αποδοτικότητα», σημείωσε. Όπως είπε, ο κόσμος αλλάζει και μάλιστα πολύ γρήγορα. Για παράδειγμα στη δεκαετία του ’60 το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος μιας οικογένειας πήγαινε στα τρόφιμα, ενώ σήμερα το διαθέσιμο εισόδημα, το οποίο έχει αυξηθεί, ξοδεύεται στις υπηρεσίες όπως, παιδεία, γυμναστήρια, τηλεόραση, διαδίκτυο και μετά ακολουθούν τα τρόφιμα.

 

«Ως βιομηχανία πρέπει να επανακτήσουμε το sexiness μας και την εμπιστοσύνη απέναντι στους πελάτες τους», ανέφερε. Και πρόσθεσε: «Έχουμε την εμπιστοσύνη, αλλά τη χάνουμε. Αν ο καταναλωτής βρει αλλού φθηνότερα ένα προϊόν νιώθει ότι τον εξαπατώ. Νιώθει ωραία στην αρχή, αλλά μετά φεύγει αφού το βρίσκει φθηνότερα. Και το θέμα είναι πώς μπορούμε να επανακτήσουμε την εμπιστοσύνη. Έχει σημασία να το αναπτύξουμε περισσότερο γιατί έχουμε τα στοιχεία που χρειάζεται αλλά αντί να τα αναπτύξουμε τα μειώνουμε. Θέλουμε δύο πράγματα: Αποδοτικότητα και εμπιστοσύνη. Εμείς οι παραδοσιακοί έχουμε την εμπιστοσύνη σε κάποιο βαθμό και πρέπει να αποκτήσουμε την αποδοτικότητα».

Συνεχίζοντας ο κ. Λουκαϊδης τόνισε ότι η εμπιστοσύνη οδηγεί στο να μοιράζεσαι πράγματα. Έφερε ως παράδειγμα, την εταιρεία Airbnb. «Όταν μοιράζεσαι, όπως ένας χώρος στάθμευσης, άδειοι γραφειακοί χώροι και άλλα, η επιτυχία είναι μεγαλύτερη», σημείωσε. Επεσήμανε μάλιστα,τέλος ότι όλοι πρέπει να βρούμε τρόπους πώς να μεγαλώσουμε και να αναπτύξουμε τη δουλειά με το να μοιραζόμαστε πράγματα, παρά να ανταγωνιζόμαστε.

Δειτε Επισης

Μελετούν τις παραμέτρους για θεσμοθέτηση του επαγγέλματος του επιχειρηματία ανάπτυξης γης
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Αποκρατικοποίηση ΧΑΚ: Όλοι θετικοί με προϋπόθεση την διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων του προσωπικού
Ενστάσεις επί των φορολογικών κινήτρων για το brain gain... Ζητούν διευκρινήσεις για το τι συνιστά «ταλέντο»
Έκθεση KPMG: Χαμένα έσοδα ύψους 22 εκατ. από την κατανάλωση παράνομων τσιγάρων το 2024 για την Κύπρο
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Landbank Analytics: Οι μέσες τιμές καινούργιων διαμερισμάτων και οικιών στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο του 2025
Super FM Beyond Radio: Εντυπωσιακή ανταπόκριση στα δύο νέα projects που αλλάζουν το παιχνίδι στο μουσικό ραδιόφωνο
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»