Γιώργος Θεοδότου: Κινούμενη άμμος το λιανικό
14:05 - 18 Μαΐου 2017

Το τοπίο στο λιανικό εμπόριο έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τον director και marketing manager των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ Γιώργο Θεοδότου, ο οποίος μιλούσε στο 14ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου, πρωταγωνιστές της αγοράς που υπήρχαν πριν μερικά χρόνια, σήμερα δεν υπάρχουν, έχουν κλείσει ή έχουν εξαγοραστεί από άλλες εταιρείες.
«Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός μας οδηγεί σε συνεχή βελτίωση, επιχειρούμε σ’ ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον», τόνισε.
Μιλώντας για την παγκόσμια αγορά, επεσήμανε ότι η τάση είναι το online shopping. «Την ίδια ώρα που άλλες εταιρείες προσπαθούν να γίνουν on line, η διεθνής εταιρεία Amazon επιχειρεί να ανοίξει καταστήματα», υπογράμμισε. Και πρόσθεσε: «Σήμερα οι καταναλωτές προγραμματίζουν τα ψώνια τους, ψωνίζουν πιο ποιοτικά προϊόντα, οι προσφορές θεωρούνται δεδομένες. Ο καταναλωτής είναι πιο απαιτητικός, λιγότερο πιστός, αναζητεί το value for money. Το τοπίο θυμίζει κινούμενη άμμο κι όλα γύρω μας αλλάζουν, έτσι κι εμείς πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα».
Καταλήγοντας είπε ότι το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές έχει διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του λιανεμπορίου.