Ελληνική Τράπεζα: Κλειδί στην ανάπτυξη το web και mobile banking
17:20 - 26 Απριλίου 2017
Σε ρυθμούς εξέλιξης και επένδυσης στο web και mobile banking κινείται η Ελληνική Τράπεζα, λανσάροντας το νέο της διαδικτυακό προφίλ.
Απώτερος στόχος είναι να τυγχάνει ο πελάτης της ανάλογης εξυπηρέτησης είτε επισκέπτεται κάποιο κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας, είτε την ιστοσελίδα της, είτε το app. Στους στόχους της τράπεζας παραμένει επίσης να γίνει περαιτέρω γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς επίσης και οι νέες συνεργασίες με διάφορες εταιρείες.
Όπως τονίστηκε στο πλαίσιο παρουσίασης στους χώρους του Innovation Lab της Ελληνικής Τράπεζας, εντός του 2016 η τράπεζα κατάφερε να τοποθετηθεί στον παγκόσμιο χάρτη, ενισχύοντας τις συναισθηματικές σχέσεις με τους πελάτες της και δημιουργώντας ισχυρές σχέσεις με το διεθνές οικοσύστημα start up με στόχο την πρόσβαση σε τεχνολογίες αιχμής και τον πειραματισμό με νέα επιχειρηματικά μοντέλα.
Με 12 αλλαγές σε έναν χρόνο, ενισχύθηκε το mobile banking, με τα νούμερα να δείχνουν πως αποτελεί το κλειδί στην αναπτυξιακή πορεία της τράπεζας.
Σημειώνεται ότι το 49% των πελατών του web banking και το 7% των πελατών της τράπεζας χρησιμοποιούν την εφαρμογή mobile banking. Εξάλλου, το 10% των συναλλαγών που γίνονται μέσω των διαδικτυακών καναλιών γίνονται μέσω του app, ενώ το 97,2% χρησιμοποιεί το app για πληροφορίες που αφορούν τον χρηματοπιστωτικό τομέα.
Η στρατηγική τεχνολογικής ανάπτυξης της Ελληνικής Τράπεζας συμπεριλαμβάνει επίσης τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα API (Application Programming Interface) Banking που στοχεύει στην αύξηση των εσόδων, καθώς επίσης και τον εκσυγχρονισμό των τραπεζικών συστημάτων που χρησιμοποιούνται τα τελευταία 15 χρόνια.
Πρόκειται για αναβάθμιση σε προγράμματα και υπηρεσίες που προσφέρει η τράπεζα, οι οποίες θα γλιτώσουν χρόνο και κόπο για επιχειρήσεις και καταναλωτές.