Powered by

Ιταλία: Νέος e-φόρος στη διαδικτυακή διαφήμιση

Η Κάτω Βουλή της Ιταλίας ενέκρινε τροπολογία στον προϋπολογισμό του 2018, που καθιερώνει 3% φόρο σε κάποιες διαδικτυακές συναλλαγές.

Η έγκριση της τροπολογίας, η οποία παρουσιάστηκε από τον βουλευτή Francesco Boccia, από το Δημοκρατικό Κόμμα, έρχεται εν μέσω αυξανόμενης πίεσης σε γίγαντες της τεχνολογίας όπως η Google, το Facebook και η Amazon για τις φορολογικές σχέσεις τους με αρκετές χώρες της Ευρώπης.

Στην Ιταλία, τέτοιου είδους εταιρείες έχουν κατηγορηθεί ότι αποφεύγουν να πληρώσουν φόρους, ισχυριζόμενες ότι δεν έχουν «σταθερή παρουσία» στη χώρα. Με το νέο νόμο, η εισφορά επί των πωλήσεων θα έχει στόχο επιχειρήσεις που αγοράζουν υπηρεσίες στην Ιταλία.

Σύμφωνα με τους Financial Times, ο νέος «web φόρος» θα εφαρμοστεί σε πωλήσεις «άυλων ψηφιακών προϊόντων», όπως είναι η διαδικτυακή διαφήμιση και τα χορηγούμενα λινκ σε ιστοσελίδες.

Οι εταιρείες θα εξαιρεθούν από την πληρωμή του φόρου, εάν κάνουν λιγότερες από 3.000 συναλλαγές τον χρόνο. Η πρόβλεψη, που συμπεριλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του 2018 και ο οποίος θα πάρει τελική έγκριση μέχρι το τέλος του χρόνου, αναμένεται να έχει ετήσια απόδοση περίπου 190 εκατ. ευρώ.
 
ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Επενδύει 10 δισ. δολάρια για να επεκτείνει τον στόλο η IAG–Παρήγγειλε 71 αεροσκάφη
Delta και Korean Air αγοράζουν το 25% της WestJet έναντι $550 εκατ.
Τραμπ: Μειώνει τους δασμούς στη Κίνα στο 80% ενόψει των εμπορικών συνομιλιών
Χρυσός: Σε ανοδική τροχιά με το βλέμμα των traders στη συμφωνία ΗΠΑ-Βρετανίας
Βουτιά 21% για τις εξαγωγές της Κίνας στις ΗΠΑ
Νέο ράλι στην αγορά crypto-Το Bitcoin έσπασε ξανά το φράγμα των 100.000 δολαρίων
Τραμπ: Πολύ μεγάλο deal η συμφωνία με Βρετανία, μας ανοίγει μια τεράστια αγορά-Τα βασικά σημεία
Η λίστα με τα προϊόντα για τα αντίμετρα της Ε.Ε. στις ΗΠΑ αξίας 95 δισ. ευρώ-Προετοιμάζει προσφυγή στον ΠΟΕ
Νέα επίθεση Τραμπ στον πρόεδρο της Fed-«Ο Πάουελ είναι ανόητος»
Επιβεβαίωσε τις προβλέψεις η Τράπεζα της Αγγλίας-Μείωσε το βασικό της επιτόκιο στο 4,25%