Ν. Κυπριανίδη:To FinTech case study της Ελληνικής Τράπεζας
13:20 - 08 Νοεμβρίου 2017

Σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Spiro Margari,η Νατάσα Κυπριανίδη, επικεφαλής του τμήματος Ψηφιακής Τραπεζικής και Καινοτομίας του Ομίλου της Ελληνικής Τράπεζας στην Κύπρο μίλησε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελληνικής Τράπεζας, όπου ήδη έχουν επιτευχθεί πολλά, ωστόσο, έπονται κι άλλα στο πλαίσιο και των συνεχών εξελίξεων.

Μιλώντας για το ξεκίνημα αυτού του ταξιδιού η κ. Κυπριανίδη επεσήμανε πως η πρόκληση μετατράπηκε σε ευκαιρία σε μια λογική όπου- μετά από μια δύσκολη συγκυρία- οι τράπεζες έπρεπε να αλλάξουν το μοντέλο τους για να προχωρήσουν. Έπρεπε να καινοτομήσουν όπως είπε και αυτό οδήγησε στην ανάπτυξη και στην ουσιαστική αλλαγή.
Για το πως αυτό επιτεύχθηκε αυτό από την Ελληνική Τράπεζα η κ. Κυπριανίδου εξήγησε: "Αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης και φιλοσοφίας μας κατανοήσαμε ότι έπρεπε να δουλέψουμε διαφορετικά και να το αναδείξουμε. Δομήσαμε μια ομάδα και ένα σύστημα συνεργατών όπου μέσα από ανταλλαγή ιδεών σε ένα πλάνο προς τον στόχο να φέρουμε ένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Σε ένα έργο που ξεκίνησε του Ιούλιο 2016 ακολουθήθηκε μια συγκεκριμένη στρατηγική και είμαστε ήδη μπροστά σε αυτά που ήδη προγραμματίσαμε", πρόσθεσε.
Σε ένα έργο που ξεκίνησε του Ιούλιο 2016 ακολουθήθηκε μια συγκεκριμένη στρατηγική και είμαστε ήδη μπροστά σε αυτά που ήδη προγραμματίσαμε", πρόσθεσε.
Τime for lifestyle banking
Σήμερα βαίνουμε σε μια χρήση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, lifestyle banking, όπου υπάρχει άρρηκτη σύνδεση με τον τρόπο ζωής του κοινού. Ο πελάτης ψάχνει πιο εύκολους και γρήγορους τρόπους για να κάνει αυτά που θέλει. Στο πλαίσιο αυτό έχει σημασία το κτίσιμο συναισθηματικών συνδέσεων με τους καταναλωτές, η οποία επιτυγχάνεται και μέσα από το social media.
Σήμερα βαίνουμε σε μια χρήση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, lifestyle banking, όπου υπάρχει άρρηκτη σύνδεση με τον τρόπο ζωής του κοινού. Ο πελάτης ψάχνει πιο εύκολους και γρήγορους τρόπους για να κάνει αυτά που θέλει. Στο πλαίσιο αυτό έχει σημασία το κτίσιμο συναισθηματικών συνδέσεων με τους καταναλωτές, η οποία επιτυγχάνεται και μέσα από το social media.
Αντλώντας έμπνευση από τα social media και μέσα τα οποία καταδεικνύουν τη συμπεριφορά των χρηστών των διαφόρων τεχνολογικών μέσων ,το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Ελληνικής Τράπεζας συνεχίζεται με τα αποτελέσματα να μιλούν από μόνα τους. "We want to go for the wow" όπως είπε χαρακτηριστικά, στοχεύοντας στη μέγιστη ικανοποίηση των προσδοκιών του κοινού.
Καταληκτικά ο κ. Margaris επεσήμανε πώς στην Κύπρο είναι σημαντικό ότι γίνονται καινοτόμα και διαφορετικά, όπου στόχος η σύλληψη και υλοποίηση των καλύτερων δυνατών ιδεών και όχι αυτών που είναι απλά στα πλαίσια των υφιστάμενων δυνατοτήτων.